Nope, heb niets gehoord. Had ik nog helemaal niet aan gedacht, maar idd zou zo een bevalling kunnen opwekken. Gelukkig is ze zover dat het ook mag komen. Maar ze zal vast flink wat spierpijn hebben. Wel spannend hoor.
Hey hey Hier is nog niks aan de hand hoor. Hebben idd beide heel erg spierpijn vooral in de nek waar de gordel gezeten heeft. Verder moesten we van alles regelen met de verzekering en de politie wat een papier winkel zeg pff niet normaal. We hebben nu een vervangende auto waar we zelff nog 7.50 per dag voor moeten betalen niet normaal hoor ben je ook all risck verzekerd. Onze eigen auto is total loss. Anders moet je even op www.112groningen.nl kijken dan naar ongeluk met zwanger vrouw daar staat foto's op de zilveren mazda was van ons. Nu kan het nog wel 8week duren voordat wij ons geld hebben voor een andere auto. Ben er even helemaal klaar mee hoor.
jeetje Chantal ,jullie hebben wel geluk gehad meid ..... Wat belachelijk dat jullie nu ook nog geld moeten betalen .... rustig aan meid
Slaat nergens op he maar goed een auto zijn we helaas wel nodig nu maar hopen dat het allemaal niet zolang gaat duren.
Wat belachelijk zeg. Auto zit goed in elkaar, gelukkig alleen materiele schade. Snap wel dat jullie behoorlijk spierpijn hebben. Rustig aan meis KNUFFFFFFF
channes gelukkig gaat alles "goed" met jullie. Auto zit goed in elkaar zeg. Voel je de kleine wel goed?Van de auto is balen maar uiteindelijk komt dat allemaal wel goed hoop dat het een beetje snel geregeld gaat worden heb negen maanden moeten wachten op de verzekering van de tegenpartij als het goed is krijg ik deze week het geld terug ben in juli aangereden Wennes yordy zei net al heb je iemand van zp toegevoegd ik uhm ja hij begrijpt het wel werk bij het UWV en je weet maar nooit met boze klanten.... laatste weekend samen thuis vanaf maandag moet yordy weer aan het werk na vier weken vakantie heeft 2 weken vakantie gehad en 2 weken zorgverlof en gaat maandag beginnen bij zijn nieuwe baan (intern van baan veranderd)
Nou wij gaan zo off naar Antwerpen....Ben er morgenavond of maandag weer .................................ddddoeeeeeeiiiiiii
@ Marjon: veel plezier @ Sabine: Oh dat zal wel even wennen worden voor jullie alledrie. En spannend voor Yordy een nieuwe baan. @ All: Ga zo bij de optocht kijken en dan vanaaf maar even carnavallen. Vriendlief heeft er veel zin in ik (nog) niet. Ben gisteraaf ook thuis gebleven en is vriendlief alleen gegaan.
wendy heb je toegevoegd op hyves leuk nu er een gezicht bij links of rechtsom je kan positief zijn maar soms gaat dat ook niet meer en carnaval vieren houdt dan even op dikke knuff
Marjon veel plezier geniet ervan! Sabine 9maand op je geld moet wachten niet normaal meer zeg. Bij ons duurt het maximaal 8week zeiden ze gister. Maar ik ga er niet vanuit hoor. Hein lag inderdaad op de brancard moest vanwege zijn hernia operatie. Dus na het weekend ben je alleen zal wel even weer wennen zijn. Wendy veel plezier vanavond!
Verjaardag wie is er jarig????? Gaat wel goed met ons hoofdpijn en nog last van de nek verder gelukkig niks. Balen vreselijk van de auto maar goed dat komt wel weer goed de man waar we hem hebben gekocht kijkt nu voor een andere voor ons. De kleine is vreselijk druk pff vind het nu wel erg zwaar worden morgen weer naar de vk. Zal ook wel schrikken van het verhaal. Hoe is het met jullie kids?
Ben weer terug , was erg leuk, maar ook erg vermoeiend ...Had zaterag zoveel gelopen dat ik zondag , als ik ook maar aan lopen dacht gelijk een harde buik kreeg ..Dus wel gelopen maar heel veel gerust en was heel erg blij dat ik min 2 schatjes weer kon knuffelen toen ik thuis was
@ MArjon: Kan me voorstellen dat het erg vermoeiend was heel de dag lopen. Maar gelukkig heb je het leuk gehad. Nu weer lekker thuis bij je kids. @ All; Weer nachtje EHBO gehad met vriendlief. Pijnstillers werkte dus niet meer. Daar morfine gekregen en daarna zakte de pijn eindelijk na zo'n 3,5 uur. Nu donderdag weer nar de poli en dan gaan ze verder kijken. misschien dat ie dan eerder geholpen kon worden dan over 6 weken. Pfff ben doodmoe. 1 uurtje geslapen, maar moet zo naar zh voor echo dus kruip daarna lekker mijn bed terug in. Gelukkig was ik al vrij vandaag. Fijne dag allemaal, @ Channes: mocht je gaan bevallen, succes meis!!! (k)