inge gefeliciteerd!! janis doe wat het beste voor jou is meid dikke knuffel joyce hoe is het daar? marjon weer aan het werk!!bevalt het? banaantje hoe is het met jou? sass en met jou/jullie? sabine met jou ook alles oke?? ben natuurlijk ook benieuwd hoe het met wendy is
jeetje Daan , wat een kutnieuws , idd net wat Joyce zegt zat het eraan te komen of niet ....dikke kknuuffffffff.. kunnen ze wel als vrienden door .....lekker zo net voor je eigen bruiloft , poe..
Hallo allemaal, Hier gelukkig alles goed.. Weer een echo gehad, erg fijn zo'n bevestiging.. @Joyce.. dikke knuff (Aaaah wat lees ik nu! Hoe is het met de drie zieken thuis) @Inge.. Gefeliciteerd @Daan.. en dat net voor de bruiloft!
Daan meid wat erg. Net voor je bruiloft aan.. dikke knuffel... Sass super zeg een heerlijk die goede echo's word je vrolijk en blij van.. Marjon hoe is het met jullie meid? Joyce hoe is het nu met je kleine mannetje? Hier alles goed hein is lekker naar voetbal dus Liam en Mama hebben lekker de hele dag met ons tweetjes..
hey lieverds ze gaan in iedergeval niet met ruzie uit elkaar... maar zo zit je er om je bruidstaart vulling te laten proeven..zo wordt je een uur later gebeld dat ze langskomen om iets te vertellen... zo dubbel.. weet niet hoe ik me nu moet voelen en inderdaad hoe kan ik de komende tijd genieten van alles mn werk bij mn ouders..de begeleiding van mn moeder ze moet nu een huisje en werk gaan zoeken pffoee ik hou er even over op want
nou ik wist dat er iets gespeeld had.. maar ze wilde er echt voor gaan dus ik geloofde daar in.. maar mn moeder der gevoel is weg ik weet het nu gewoon even niet zo goed meer
ik krijg zojuist een telefoontje dat het zware tijden worden maar dat ze zoals het er nu voorstaat nog niet uit elkaar gaan
Hoe moeilijk het ook is meid , probeer naar je eigen huwelijk toe te leven en daarvan te genieten ...Hoezeer het je ook pijn zal doen , het is hun probleem en als jij daarin een weg vindt kun je ze ook beter bijstaan en hopelijk genieten van je eigen weg naar je bruiloft , dikke kknuffffffffffffffffffffff
blijkt dat ons mam er gewoon even doorheen zit burnout... maar dat ze haar beslissing terug getrokken heeft en mn vader wil haar die kans geven!!ben heel blij met dit nieuws
Nou dat snap ik Daan.. daar zit niemand op te wachten! @Channes: Lekker genoten met z'n 2tjes? @Marjon: Ja lekker hé, Laat het maar lekker snel gaan...