Buitenbaarmoederlijke zwangerschap deel 2

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Zoooo eindelijk lijkt deze broedkip het te gaan snappen;).
    Er waren een aantal eitjes goed aan het groeien (en dat voel ik;)).
    Zou het dan eindelijk echt gaan gebeuren en gaan we richting de punctie????? Woensdag weer terug. Voor nu: snel verder broeden

Kusssssss

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    spannend !!!!!!! Mijn duimpjes gaan overuren draaien ...het is nu echt jullie beurt hoor !!!!!!

3. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Wennes super zeg spannend ik duim voor jullie! Hoe is het vandaag met je mannetje? De dag een beetje door gekomen?

4. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Was vandaag beetje duffies van de morfine, maar we hebben vanmiddag heerlijk liggen slapen met zijn tweeen en nu is hij weer helemaal de oude. Nergens meer last van, is nu zelfs even carnavallen.

@ Channes: hoe voel je je???

@ Sabine: hoe is het gegaan je 1ste dagje alleen??? En hoe is het Yordy bevallen zijn 1ste werkdaggie??

5. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    hai

helaas mg ik me hier melden.....ff mn verhaal....
    na een inwendige echo 2 wkn terug bij vk bleek idd dat ik een mk gehad zou hebben want mn baarmoeder was leeg
    we gingen daar ook vanuit want had bloedingen gehad
    dagen daarna veel pijn gehad ,niet te verklaren maar hoefde me verder geen zorgen te maken werd gezegd

vorige wk zrtdg avond heftigere pijn links en zondagochtend niet te houden meer inks in mn been en mn lies en weer een bloeding die ik al 2 wkn niet meer had gehad!
    's middags maar de huisartsenpost gegaan,die heeft mn buik bekeken en een zw test gedaan, de teststreep was er nog eerder als de controle, foute boel dus maar begreep nog niet wat me te wachten stond!!
    half uur later lag ik in het ziekenhuis om die avond nog geopereed te worden! was totaal in paniek,de pijn en dat er toch een kindje in mij groeie van op dat moment bijna 7 wkn
    uiteindelijk ben ik door andere spoedgevallen de volgende ochtend geopereerd maar kreeg de hele nacht bloedruk en verschillende controles voor het geval hetecht fout ging
    ben denk nog nooit zo bang geweest
    mijn linker eileier is verwijderd helaas

ben afgelopen donderdag nog terug geweest want de ha kwam me controleren en zij was bang voor een bloeding omdat ik nog zo weinig kon en zoveel pijn had
    de gynaecoloog denkt dat er bloed in een spier is gekomen met de operatie (?!?) wat de pijn veroorzaakt maar niks zorgwekkend

we zijn nu 1 week verder maar heb nog steeds aardig veel pijn en kan nog vrijwel niks,vandaag bv voor t eerst mn sokken zelf aan kunnen krijgen
    ,wist niet dat dit zoveel impact kon hebben...kan niet eens denken aan zwanger worden nu ik ben zo bang geweest weet niet of ik dit allemaal wel aan kan....

graag zou ik wat mer ervaringen lezen want wat ik zo lees in 'de boeken" kan ik maar weinig terug vinden van wat na de operatie

anders in een pb ,heb best wel wat persoonlijke en lichamelijke vragen....

6. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Nog steeds hoofd nek en rug pijn maar word met de dag minder. Ook weer goed gekeurd door de vk.

7. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Mannetje toch zin om even weg te gaan. Hoop dat het wel eerder gaat gebeuren had je de verzekering er nog over gebeld?

8. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    @ Channes: Dat het maar helemaal weg is als de kleine uk zich aandiend. Maar gelukkig voelt die zich nog goed daarbinnen.

@ Jt82: Helaas welkom hier. Heftige periode he meis. Het heeft echt een flinke impact op je leventje. Wat ik vooral wil zeggen, doe het rustig aan het is niet niks. Luister goed naar je eigen lichaam.
    Het belangrijkste eerst lichamelijk herstellen en daarna kom de rest.
    Ik heb hier erg veel steun gevonden en nu nog trouwens.
    Inmiddels zijn de meeste meiden hier weer zwanger na de bbz. Maar het heeft tijd nodig.
    gil, huil, schreeuw, schrijf alles van je af als dat fijn aanvoelt.
    Je mag altijd pb-en.

dikke knufffffff

9. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    @ Channes: Ja hij is toch nog even weg. Kijkt ie al een jaar naar uit naar de maandag met carnaval...haha. En hij voelde zich weer prima dus ja dan moet ie maar ff gaan. Hij kan toch niet drinken dus kan gewoon met de auto op en neer.

Verzekering zu nog steeds terug bellen maar weten nog steeds niets. Nu moeten we donderdag hier weer naar de poli en dan gaan ze kijken of ze toch eventueel eerder gaan opereren. Hopen maar dat dat gaat gebeuren.

Jullie ukkie wacht gewoon tot jullie spierpijn weg is en dan komt ie.;). Hopelijk is dat dus snel.

10. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ik hoop dat ze hem eerder gaan helpen die pijn aanvallen zijn ook niet fijn. Waar ben je verzekerd dan? Wij zijn bij menzis die hebben voor hein er voor gezorgd dat hij wel eerder geholpen kon worden. Hij lijkt altijd uit naar carnaval? Hein heeft het met pinksteren hier.

Morgen word ons nichtje alweer een jaar jee dat gaat echt heel erg snel pff. Ik hoop dat onze kleine zich snel meld ben weer nieuwsgierig en het word allemaal wat minder makkelijk.

11. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Ik ben ook verzekerd bij Menzis en idd die helpen heel goed daarin. Vriend zit bij aevite en daar zijn ze dus niet zo snel;).

Snap dat je nu nieuwsgierig bent. Weten jullie wat het word of niet?(sorry ben het vergeten:)).

Hier nog steeds aan het wachten op mijn newborn neefje. Gisteren was mn zusje uitgerekend. Wel heel dubbel, want 9 mei werd ik geopereerd aan BBZ en 10 mei is hun 1ste zwangerschapsdag. Raar idee ook wel.

12. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Alaaaaaf :D

Helaas ziek!!!!
    begon gisteren al... maar vanacht!

Maar heb zaterdag toch nog even kunnen Carnavallen..
    Wist dat het een aanslag zou zijn op m'n lichaam!!..
    maar zondag en maandag thuis gezeten.. en nu toch!!!

En dat zonder alcohol, met thermo ondergoed.. en in 1 kroeg gebleven..

Wauw kan een hoop bijlezen..
    Hoe gaat het met jullie all?? eitjes van Wennes?? Buikje van Chantal?? jullie mannetjes?? enzzz

13. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    @Jt.. Heel veel sterkte..
    Ik sluit me bij wennes aan.. wij zijn er voor je.. knuff

14. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    wendy heeft het eilied toch geholpen eindelijk beginnen ze te luisteren ga voor je duimen.

Mannen blijken toch wel weer het zwakste geslacht onder ons hé :) tijdens ks hadden ze het ook over iets en conclusie was mannen waren het zwakste geslacht vooral als ze ziek zijn paar minuten laten zegt de gyn (vrouw) gefeliciteerd met uw zoon hihihi

chantal de laatste loodjes zijn erg zwaar. Bij mares was ik 30 kilo aangekomen en heb ik de 41.6 gehaald dag voor inleiding is het na 4 keer strippen toch gekomen. Dikke knuff..... Hoop dat de verzekering alles snel regelt niet dat je in de kraamtijd nog druk moet zijn met verzekeringen.....

Carnavalvierders veel plezier en geniet ervan

JT pff wat een verhaal en nog steeds pijn. Die pijn herken ik helaas niet was een week naar de operatie al weer aan het werk. Lichamelijk geen man met de hamer tegengekomen maar geestelijk wel. Het verdriet is enorm en werd bij pas minder toen ik weer zwanger was. Inmiddels weer bevallen dus er is zeker hoop. Mocht je vragen hebben mag je me gerust pb'en hoor. Neem de tijd en rust die je nodig hebt en weet wij zijn er voor je

Hier de 1e dag overleeft. ZOndag op maandag maar 2,5 geslapen mannetje had kramp en meisje ook weer ziek. Gisteren dus lekker met zijn drietjes vier uurtjes in het grote bed geslapen. Mannetje is behoorlijk verkouden en mares is ook weer verkouden heerlijk zulke momenten. Vannacht goed geslapen Ferenc is maar 1 keer geweest dus kan de dag weer helemaal aan. 1e werkdag van vriend is goed gegaan ze vonden hem er zo fit uitzien ondanks hij net vader was geworden dus ik er bovenop moet je toch meer gaan doen :). Slechte nieuws is dat die de aankomende weken tot bijna mijn einde verlof 2 keer per week naar amsterdam moet dat betekent vroeg weg en laat thuis en dat ik dus alles alleen moet doen...... Gedacht op 0 en blik op uiteinde en gewoon doorblijven ademen dan komt het allemaal wel goed toch?

babyfoon geeft alarm toedels dikke knuff voor iedereen

15. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    weer lang niet geweest,maar moet dit even met jullie delen;)
    Ik had van de week gedroomd dat ik zwanger was en moet donderdag ongi worden.
    Dus dacht ga even een test kopen en ja hoor zwanger:$
    gelijk gebeld en morgen al een echo waar ik een beetje bang voor bent maar ja moet maar nog 27 uur dan weet ik of het goed zit in mijn baarmoeder.
    Sorrie voor het ego berichtje.

groetjes

16. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ooooh echt waar...
    Gefeliciteerd... wat een leuk nieuws...
    Ik ga duimen voor een mooie echo
    Kusss

17. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Wat een super nieuws zeg. Spannende dag morgen.

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Helaas welkom Jt , wat een heftig verhaal .....en wat vervelend dat het lichamelijk nog zo zwaar voor je is .....En dan moet de geestelijke klap waarschijnlijk nog komen meid .................Probeer het zo rustig mogelijk aan te doen meid en de tijd te nemen voor herstel ......................
    En je mag hier alle vragen stellen hoor , wij weten hier best wel veel van elkaar ..of jemoet het zelf liever via pb doen , dan is het natuurlijk goed ...

kknuufffssss

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Rijswijkse, gefeliciteerd meid , hopelijk een goede echo , maar kunnen ze zo vroeg al iets zien ? Ik moest elke keer pas na 6 weken , dan heb je een redelijk grote kans om vruchtje te zien en zelfs hartje te zien kloppen ......

heerlijk zeg , dikke kknuffff

20. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    rijswijkse wat een geweldig nieuws nu op naar een goede echo

Deel Deze Pagina