Buitenbaarmoederlijke zwangerschap deel 2

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Dank je voor de lieve berichten:D

Ik weet niet of ze wat gaan zien vast wel,maar niet veel,ben pas 3 weken en 6 dagen zwanger dan.
    Ik had gebeld naar het ziekenhuis,verwachte ook pas met 5 weken een echo maar ze wilde morgen al(ze hadden nog een plekje vrij)
    Ik heb mijn schoonmoeder meegevraagt(ze heeft longkanker) heb er wel gewaarschuwd dat er waarschijnlijk niet veel te zien is en dat het ook fout kan gaan,mijn vriend kan helaas morgen niet.

Vind het best eng maar gelukkig nog maar 1 dagje w8

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik hoop dat je al iets ziet ,maar denk het haast van niet .........

3. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    bedankt voor jullie berichtjes
    ik merk dat ik t fijn vind ervaringen te lezen, heb al veel gegoogled of bbz-en maar persoonlijke verhalen heb je toch meer aan

hebben jllie ook allemaa de 'gewone'kijk opreatie gehad? 3 sneetjes?ik heb nog meer hechtingen gehad want ging na de opratie iets niet goed en daardoor heb ik waarschijnlijk nog wat meer pijn volgens de gyn die ik vandaag gbeld had

@ rijswijkse gefeliciteerd hopelijk kunnen ze al wat zien(dacht dat pas na 6wkn kan toch? wie weet kunnen ze jullie verblijden met fantastisch nieuws

4. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Ik heb 3 sneetjes 1navel en naast mijn navel en eentje op mijn muts hihi.
    sterkte JT82 je zit er nog middenin :(
    Bij mij is het nu 2 maanden geleden,was 7 weken zwanger,hartje klopte.

Ik heb ook even gezocht en met 4 weken is er misschien( niet )altijd een dooier te zien en wie weet wel 2 :p
    Had deze maand 2 eitjes!

5. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Sabine de verzekering is er druk mee bezig morgen worden we gebeld door de man die onze auto heeft bekeken gister of hij total loss is of niet ben heel erg benieuwd maar waar hij nu staat zeiden ze al dat hij total loss was.
    Bij mares heb je best wel over tijd gelopen zeg pff.
    Gister lekker nog een paar uurtjes gepakt dus heerlijk toch na zo'n nacht.
    Je mannetje naar Amsterdam bah niks aan zeg.

Rijkswijse spannend hoor meid misschien wel twee :D

Jt82 helaas welkom hier.... Je verhaal lijkt heel erg op die van mij bij mij dachten ze ook dat ik een miskraam had gehad maar ik bleef ook buikpijn houden uiteindelijk hebben ze een laperscopie gedaan en daar bleek mijn eileider geknapt te zijn en het vruchtje zat er nog in.
    Schreeuw huil roep weet ik veel als het je het even kwijt moet meid.
    We hebben hetzelfde meegemaakt als jij.
    Dikke knuffel

Wennes wij weten wat het word:D
    Spannend dus bij jullie je kan elk moment tante worden ook heel dubbel die van jullie had er ook kunnen zijn nu...

Sass gezellig gehad met carnaval?
    Met me buikje gaat het goed en met me mannetje ook is goed aan het herstellen.

Ik heb vanmiddag lekker even geslapen ga nu naar een party light bij me vriendin lekkere kaarjes ruiken hihi.
    Vandaag 38week wat gaat het ook snel he...

6. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    @ Rijswijkse; gefeliciteerd. Spannend morgen.

7. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    rijswijkse heb ook echo gehad met 4 weken en helaas was echt niets te zien een week later een dooierzak en weer een week later een hartje misschien kunnen ze bloedprikken om de 2 dagen ...

Jt had ook drie sneetje eentje op de navel, bikinilijn en rechterzij inmiddels een vierde streep erbij door ks vorige maand

channes nog max 4 weken maar kan natuurlijk ook morgen zijn en dan wordt je nieuwsgierigheid beloond denk dat jullie een jongetje krijgen......

waren het gisteren zo zat dat mares bij ons in bed wou slapen hebben haar bed naast ons bed gezet en hebben voor het eerst in lange tijd weer met zijn tweetjes in bed gelegen... ze werd vanochtend echt zo verkouden wakker maar moest en zou naar school wat eerst een drama was is nu een echt feestje voor haar maar hebben weer een mijlpaal bereikt nu naar de volgende eigen bed op eigen kamer

Ferenc is ook zo verkouden echt zo zielig moeten zo naar het consultatiebureau ben benieuwd wat ons bulletje weegt hij drinkt echt zo goed.....

zo nog ff wat huishoudelijke taken verrichten flesje geven en dan richting cb om vervolgens mares weer op te halen oftewel eerste echt dagje alleen met allerlei activiteiten op het programma

8. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hier ook 3 sneetjes..

Veel succes vandaag Sabine :)
    En dat je kleintjes maar snel van die verkoudheid af zijn..

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Hier 4 sneetjes ..... In bij de navel , links en rechts , links iets groter omdat ze daar geopereerd hebben en eentje bij de bkinilijn ............

@Sabine , gaat het al iets beter met de verkoudheid van de kindjes?

@Chantal , lekker kaarsjes geroken ?

10. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Ja had al zoiets gelezen,dat er niks te zien is,wachten duurt zo lang!Nog 4 uurtje moet ik weg.
    Vanmorgen toch nog een testje gedaan haha even voor de zekerheid;)Terwijl ik vanacht om half 5 ben plassen en vanmorgen 9 nog steeds positief :D

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    wat onzeker je dan weer eordt he rijswijkse ....Hopelijk kun je iets zien ..Alkun je voor nu alleennog maar zien dat het op de juiste plek zit , maar daar is het zelfs vroeg voor volgens mij ....

succes !!

12. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Heel veel succes.. ik duim voor je..

13. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    had de afgelopen dagen steeds wel wat meer soort bruin verlies(alleen niet zoals normaal bij oud bloed...maar kon nog vd opertie zijn)
    maar vanaf uurtje geleden weer bloedverlies,ook met stolsels, dat had voor de operatie ook!!(2wkn ervoor en de dag van de opname).....
    heb maar gelijk de gyn gebeld,ze zegen dat het niet teveel mag worden en geen koorts mag krijgen,maar wat is veel?? een verbandje per uurzegt ze maar als ik naar de wc ga komt er toch veel meer uit wat dus niet in dat vrbandje zit.......
    misschien paniek om niks maar heb ook zere benen en steekjes

weet iemand dit?????

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    weer bellen als je twijfelt meid ....... Als jij aangeeft dat je ook veel bloed verliest als je naar de wc gaat , kunnen hun kijken of ze er iets mee moeten doen ................En die zere benen is denk ik dat je heel erg zwak bent , gewoon bellen en zeggen waar je allemaal last van hebt Lieverd ....

15. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    gewoon bellen hoor beter een keer teveel bellen dan te laat had naar de operatie geen bloedverlies meer maar was ook meteen gecurreteerd dikke knuff

16. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    cb geweest en meneertje was 1200 gram aangekomen en 4 cm gegroeid in 4 weken oeps... moeten nu proberen naar 5 voedingen van 150 te gaan en de nacht gaan afbouwen....... hihih ons bulletje
    ochtend op stap geweest eerst cb toen boodschapjes en daarna marescha moeten ophalen bij de psz ben nu kapot schoonouders komen zo bakkie doen kan schoonmoeders vanavond mooi eten koken:)

17. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    ja maar heb verder geen koorts en vanmorgen zeiden ze van ja als het echt veel wordt en je koorts krijgt moet ik pas weer bellen....
    maar ja wat is veel???

heb jij ook nog bloedverlies gehad dan??ik lees nergens dat dat voorkomt......wil zo graag weten of het normaal is

mn benen voelen t zelfde als de avond voor de opname,net als of je vreselijk ongesteld bent maar dan nog verkrampter soms en heb wat steekjes links in mn lies terwijl daar alles weg is...........en een plek tussen mn navelwondje en die rechts.......
    sjonge jonge hoe moet je dit nu verwerken als het maar bezig blijft

18. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    na de operatie gecurateerd??doen ze dat vaker?hebben ze jou verteld waarom??ik wist niet dat ze dat doen....wat een onzekerheid weer

19. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    weet niet of het standaard is maar aangezien ik al bijna 10 weken was en mijn baarmoeder vol rotzooi zat hebben ze dat meteen gedaan was ook al mijn 3e zw en gezien mijn geschiedenis wouden ze complementatie voorkomen en niet net zoals de andere keren er weer wat verkeerd zou gaan....
    heb je al teruggebeld?

20. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    @Jt82: Meis als je ongerust bent BELLEN. Ik twijfel ook altijd maar het is de enige manier om zekerheid te krijgen. Beter een keer teveel dan te weinig.

@Sabine: Hij doet het dus goed die Ferenc:):).
    Hier kookt mannetje gelukkig altijd.

Ga zo ff op mijn bedje liggen heb redelijk last van mjn buik. Eitjes groeien, alleen een beetje heel veel dus gaat spannend worden. Medicijnen vandaag weer naar beneden gesteld en moet vrijdag weer terug. Pfff duurt wel erg lang. Al ruim 2,5 week aan het spuiten heb geen plekje meer vrij.

Deel Deze Pagina