Buitenbaarmoederlijke zwangerschap deel 2

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Dank je Channes!
    Voelde je ook anders zwanger dan BBZ?

2. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    @ Rijswijkse: het is ook allemaal erg spannend dus niet gek dat je moest huilen. Maar het is positief dat het goed voelt. Op naar een hele mooie echo volgende week.

3. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ja ik voelde me heel anders. Ik had ook andere kwaaltjes. En je onzekerheid is heel normaal zou je ook de eerste tijd houden. Dikke knuffel

4. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Morgen..

Hier geen posi test.. maar kan ook eigenlijk nog niet.. en zeker niet als je zo'n lage hcg waardes hebt als ik..
    of zou dat ook per zw verschillen??

ach ja we wachten maar verder...;)

5. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Rijswijkse fijn om iig iets van je te horen.. dan heb je ook geen slecht nieuws! Moet gewoon goed komen, fijn dat je nu andere 'klachten' hebt dan de vorige keer. Ik ga voor je duimen.. knuff

Wennes dubbel succes vandaag ;)

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    jammer sass,tegen beter weten in hoopje toch op een ander resultaat !! , kknuufffff

@Rijswijkse , Je eigen gevoel zegt vaak een heleboel, Ik voelde me met de bbz , ma en vmk ( vooral met bbz) anders , had hele andere klachten en zeker niet de normale klachten .............Logisch dat de spanning je teveel werd meid ...Eigenlijk wel goed dat je geen echo hebt gehad , je zou er alleen maar onzekerder van geworden zijn ...dikke kknuufffff

7. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Goedemorgen Marjon :)
    Ja dat klopt ook wel.. wil gewoon weten waar ik aan toe ben..

mooi vertaald voor rijswijkse..

8. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Wennes succes vandaag.

Sass jammer nog geen posi test duim verder voor je!!

9. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    dank je voor de lieve berichten!
    Denk ook dat het goed is dat ik geen echo heb gehad,ze wilde wel en belde de gyno,maar die zei dat er niks te zien is!
    Precies over een week een echo vrijdag om 10 uur.
    Op naar een hele lange week.

Sas ik hoop dat je van de week ook positief test!

10. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    Wennes jullie zijn inmiddels in het ziekenhuis sterkte voor je mannetje en voor jou draaien de duimen volop voor vanmiddag

rijswijkse fijn dat je een goed gesprek heb gehad wordt een lange week voor je wij zijn er voor je hoor....

Sass balen maar geen bloed geeft moed hé (ligt bij jou natuurlijk iets anders) maar toch er bestaan echt wonderen hoor dus misschien dit keer ook wel voor jullie. En ik had bij de zw van Ferenc ook veel lager hcg dan bij Mares. Had bij alle 4 de zw verschillende waardes

Channes en jij kruipt ook al weer naar de 39 weken spannend hoor

Hier schijnt de zon weer iets hoor alhoewel het buiten met bakken de lucht uitkomt. Ben om acht uur naar bed gegaan samen met de kids en Ferenc kwam pas om 0200 daarna weer lekker verder geslapen tot half zeven. Net alweer gestreken en gedweild dus kan er voor vandaag weer tegen straks en vanmiddag visite van het werk......

11. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    hai meiden

had woensdag toch maar ff gebeld,bloedverlies nam alleen maar toe
    en de zere benen namen ook nie af
    moest toch direct weer terug komen
    weer anderhalf u in het ziekenhuis gezeten,
    gelukkig was alles goed,uitbreide echo gehad en ondezoek en 2 x bloed afgenomen
    heb erg veelslijm in de baarmoeder en dat wil er uit,gaat wel met een hoop bloed zeg :$nu nog steeds maar ok...
    moet de bloeding zien als soort van een mnstruatie al is het dat dus niet
    en mn hechting zit in een pees, daarom nog pijn nou ja zeg!!!!
    maar dat is het enige wat zekonden vinden ze weten het ook niet precies maar het zag er netjes uit.
    veel pech zegt de arts omdat ik eigenlijk van alles last heb en 2 x naar zhuis toch weer heftig na de operatie

bleeeeeeeeeeeeeeehg ben het zat!!!!!!

@rijswijkse succes voor deze (lange) week duimen voor volgende wk!

@sass duim voor een dikke test met een wonderlijk mooie afloop voor jou, je bbz was in dec las ik toch?

liefs

12. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Fijn dat je een beetje hebt kunnen uitrusten Sabine.
    Poetsen is vaak zo ondankbaar werk hè.. ik mag ook nog aan de gang!

Jt ik voel met je mee, je wordt er ook zo mee geconfronteerd omdat je je lichaam telkens voelt!
    Veel rusten.. hopelijk heb je wel wat afleiding.
    Ik weet nog dat ik de eerste week veel visite had.. de week erna.. je kunt nog nauwelijks iets! is iedereen weer aan het werk. en daar lig je dan!

13. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Wennes hoe is het gegaan met je mannetje??
    veel succes dadelijk x

14. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Mannetje wordt nu naar de operatiekamer gebracht. Pfff toch altijd wel spannend hoor. Maar dan is hij EINDELIJK van de pijn af. Vanaf zondag nu al elke nacht aanvallen gehad dus wij hebben erg weinig slaap gehad.

Ikzelf moet pas om 15.50uur in het zh zijn. Is de 1ste keer dat ik dus alleen ga en het is nu ook wel een spannend moment. Pffff hopelijk is het allemaal goed doorgegroeid en is heel snel de punctie.
    Misschien mijn moeder meevragen of is dat raar??? Ben zo bang voor tegenvallend nieuws.

15. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ooh moetie nu! zat ernaast..

As je liever hebt dat er iemand mee gaat gewoon doen hoor! Niemand die daar raar van staat te kijken.
    Ik zelf ga meestal alleen voor echo's.. mijn mannetje kreeg dat niet geregeld met het werk! Aleen voor gesprekken dan wel..
    maar met sommige momenten is dat helemaal niet fijn. en dan vind ik gewoon dat z'n werk dat maar moet goedvinden. al kost het z'n eigen vrije tijd.
    Dus gewoon iemand meenemen..

16. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    ja idd ik voel me nog net zo klote maar ja alles gaat door he (op zich heel fijn maar toch..)

wat een inpact heeft dit zeg.....

wennes ik lees dat jouw vriend(?)geopeeerd wordt/is,sterkte ermee,operaties zijn altijd k#t!

17. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Ze wisten niet hoe laat ie geholpen werd omdat hij er gisteren gewoon bijgepland is.

Normaal vind ik het ook niet erg om alleen te gaan, stelt niet veel voor. Maar ben zo bang voor tegenvallend nieuws vandaag;).

18. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Op sommige momenten heb je dat nodig Wen waarvoor je ook gaat..
    Maar ik vind dat dit wel heel belangrijke momenten voor jullie zijn zeg.. ook erg spannend en tja die teleurstelling steeds. moet zeggen dat het steeds lastiger wordt wat ik bij mezelf merk. Nu ook met het wachten..
    Maar ga zo enorm hard voor je duimen..

19. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik kon het gaan verwerken toen ik minder beperkt werd door m'n lichaam. Het ook even niets voelen zodat je er niet steeds bij na hoefde te denken.. Afleiding, Dingen doen die je leuk vind en je je lichaam even niet voelt. Maar dat heeft helaas veel tijd nodig.. knuff

20. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Het kost zoveel energie he.
    Steeds jezelf weer opladen en positief zijn en dan weer keihard terug geduwd worden. Tja en dan weer omhoog krabbelen en zo blijven we bezig.
    Ja en dat wachten ook, je bent zo afhankelijk ook van het zh. Moe word je er soms van he. Het moet voor ons beide maar eens heel snel raak zijn:).

Mag jij nu pas weer over een week of 4 naar het zh of eerder???

Deel Deze Pagina