Buitenbaarmoederlijke zwangerschap deel 2

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Dat vind ik ook, we hebben nu onderhand wel eens wat positiefs verdiend! Positief blijven wordt ook steeds moeilijker precies zoals jij beschrijft..

Wanneer ik positief test mag ik met 6wk een echo laten maken, zodat we er zeker van zijn dat het op de juiste plaats zit..

Ben nu steeds aan het broek loeren!!!! met alles wat ik voel! heb mezelf nu voor een uur een verbod gegeven om naar de wc te gaan!

2. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Errug he dat steeds naar de wc lopen. Zooooo herkenbaar.
    Hopelijk heb je gewoon late innesteling of maak je later HCG aan.
    Ik blijf zooooo voor je duimen.
    Ik ga nu op naar het zh dus denk dat ik hier vanaaf pas weer ben.

tot strakkies,

kusss voor jullie allemaal

3. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Hier is het gewoon weg K*T.

Behandeling bij mij stopgezet. Er dreigt zware overstimulatie had zelfs al vocht in mijn buik.

Operatie vriend goed gegaan, alleen moet minimaal 3 dgn blijven omdat het ontstoken was. Dus dat is ook tegenvaller want zou of vanaaf of morgen weer naar huis mogen.

Zit er echt ff doorheen

4. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    wennes hele hele dikke knuffel konden we naast er hier voor je zijn maar meer voor je kunnen betekenen en dan ook nog vannacht alleen. Is je moeder nog met je meegegaan slaap je vanavond alleen thuis of ga je lekker bij mams slapen nogmaals dikke knuff

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    oohh nee Wennes , niet eerlijk ..wat een klote tegenvaller weer .....dikke kknnuuffff Gelukkig is het met je mannetje welgoed gegaan........

@JT ,heftig voorjullie,gelukkig is alles in zoverre ok , nou moet je je weer wat beter gan voelen , dikke kknnuufff

@Sass , geenbloed geeft moed .......dikke kkknuuffff

6. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    thnx lieverds,

Nee was alleen gegaan en slaap vannacht ook gewoon thuis. Heb nog een hondje dus moet toch iemand thuis zijn. Pfff voel me echt klote. En ikke me maar groot houden bij vriendlief want anders gaat ie zich weer druk lopen maken om mij en hij had genoeg aan zichzelf.
    De wond was gaan bloeden en pijnstiller deed niet veel;). Hopelijk slaapt ie vannacht goed dan is de grootste schade voorbij voor hem, hoop ik.

*smak*

7. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Wendy wat een tegenvaller zeg jee ben er even stil van. Ben blij dat de operatie goed is gegaan. Nog een dikke knuffel voor jullie.

8. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    wendy beetje kunnen slapen vannacht? Hoop dat je mannetje snel weer herstelt en mee naar huis mag. Dikke knuff

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik heb gisteren weer mogen gluren , was zo leuk weer....Ik had een co-assistent die net was begonnen en de gyneacoloog vond het wel leuk om onze beep ff hlemaal goed te bekijken voor de co -assisitent ..Dus mooi een kwartiertje kunnen loeren ......

Suiker was ze redelijk tevreden over , heb nog wel uitschieters , maarniet meer van die hoge ..dus ik denk dat insuline bijna goed is afgesteld ....

10. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Marjon leuk ff weer gluren.
    Doen jullie trouwens ook een 3d echo ofzo?
    Super dat je suiker de goede kant op gaat

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik wilde wel eerst een 3d echo doen , maar heb nu zoveel echo's ennog inhet vooruitzicht dat ik liever iets leuks voor beep of voor de kids van dat geld koop ............................................

12. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ja precies is ook zo. Kan je beter wat leuks voor kopen.
    Krijg je ook elke keer een foto mee of niet?

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    nee , en ik vergeet het ook elke keer te vragen ..........Stom van me ,maar op dat moment ben ik zo van die echo aan het genieten ......................................

14. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Oooh Wennes.. waarom toch!!! :(:x
    Wat een enorme tegenvaller weer...
    Hoop dat je mannetje snel naar huis mag, die steun kun je nu wel gebruiken. Wou dat ik iets voor je kon doen. Hele dikke kusss

15. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Wordt hier steeds zenuwachtiger.. zou het dan toch???? ;)

16. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    spannend Sass....blijf duimen!!!!

Hier gaat het wel weer wat beter. Ff rust en dan gaan we weer verder. Heb wel aardig last van mijn buik dus dat is niet fijn. En helaas zal ik voorlopig door moeten blijven spuiten zodat al die eitjes niet gaan springen. En aangezien spuiten mijn hobby is ben ik er erg blij mee;). Alles bij elkaar straks 5 wkn lang gespoten en dat allemaal rondom mijn navel dus dat is 1 gatenkaas geworden.

Met mannetje gaat het ook wel weer. Is wel erg moe en krijgt natuurlijk nog pijnstilling. Hopelijk mag hij maandagavond mee naar huis.

17. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Morgenvroeg toch maar weer een testje doen...

Wennes diepe zucht hier.. als ik je verhaaltje lees. en een hele dikke knuff.

18. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    thnx lieve Sass....
    Ohw ga zo voor je duimen dat je morgen een mooie 2e streep ziet:).

*smak*

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Sass , ben ook aan het duimen voorje !!

20. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Goedemorgen..
    Ik ben aan het scheelkijken! want ik denk een heeeeeel licht streepje te zien!!! Maar het is zo miniminimaal!
    Dus wil mezelf nog niet blij maken.. morgen nogmaar eens testen met andere test!
    Nu is het echt zo.. hier moetie geloof ik komen te staan of deze plek.. of issie nu ietsje van het wit af!!!

Kusss

Deel Deze Pagina