Buitenbaarmoederlijke zwangerschap deel 2

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    o jeetje Sass wat spannend , hopelijk morgen meer duidelijkheid ....Maar geen bloed geeft moed ..Mijn duimpjes zetten nog een tandje bij !!

2. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Al jullie duipjes zijn volgens mij aan het helpen..
    Heb teruggekeken en andere keren hadden de duivels zich al aangekondigd..
    Nog 1 nachtje slapen... en anders richting zkh voor bloedtest. ;)

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    spannend !!!!!!

4. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    sass blijf ook voor je duimen stuur nog wat hcg naar je toe...... mocht je nog testen willen hebben heb er hier nog wat liggen en gebruik ze toch niet meer mocht iemand anders interesse heb pb ff het is 1 kv test en volgens mij 2 van cb

5. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    wennes vannacht weer een beetje kunnen slapen? nog 1 nachtje alleen en dan je mannetje weer naar huis dikke knuff

6. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hallo allemaal,

Ik wil me hier graag aansluiten.
    Ik heb in de nacht van vrijdag op zaterdag een spoedoperatie gehad ivm met een bbz. Ik was 5.1 dag zwanger en had de hele avond buikpijn. Later besefte ik dat ik ook al de hele dag met vlaagjes af en toe last van mijn nek had gehad.
    Echo in het zkh wees bbz uit. Een uur later werd ik klaar gemaakt voor de operatie.
    Gisteren ochtend ben ik thuis gekomen. Veel geslapen en veel last van mijn buik tijdens inspanningen. Dus niets anders gedaan als liggen, slapen, plassen en liggen...
    Mijn linker eileider is verwijderd...

Ik hoop dat ik hier wat ervaringen kan lezen en delen. Want nu staat maand 16 al weer voor de deur... mijn ongi moet nog komen nl.
    1 maart heb ik controle bij de gyn... dit was de dag dat we eigenlijk voor het eerst naar ons kindje zouden gluren :(

Groetjes Cyntje78

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Helaas welkom Cyntje , ik had je verhaal gisteren gelezen .En dacht gelijk ,nee niet alweer en nu weer een bzz .....
    Doe heel rustig aan lieverd en neem de tijd ......

En als je iets wilt weten , jekunt hier alles vragen en alles kwijt ..

dikke kknuuffff

8. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    De gyn die mij heeft geopereerd vertelde dat ze dit jaar al 5 bbz heeft gehad in het ziekenhuis! Sjeu...

Ik vraag me eigenlijk af wanneer die pleisters van mijn buik af mogen... wil me graag douchen. Mn haren zijn vies en mijn buik en bovenbenen zijn knalroze van het ontsmettingsspul.

9. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Cyntje helaas welkom meid. Ik had je verhaal gister ook gelezen schrikken hoor. Doe rustig neem je tijd voor je herstel zowel geestelijk al lichamelijk. Als je vragen je moet even gal spuwen we zijn er voor je!

Dikke knuffel

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik heb de pleisters zelf de dag erna afgehaald ,omdat ik ook wilde douchen , en daarna heb ik er niks meer op gedaan .........En da hechtingen heb ik er na 10 dagen uit laten halen ...hadden ze overigens niet gezegd dat ze eruit gehaald moesten worden

11. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Nee, dat hebben ze tegen mij ook niet gezegd! Wel iets over wanneer de pleisters er af mochten... maar was gisteren zo gammel als een dronken kip... dus weinig helder meegemaakt.
    Het probleem is, dat we op het moment geen douche hebben... midden in de verbouwing. Dus misschien straks even bij mijn ouders douchen.

12. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Even een bammetje eten en dan naar mijn ouders om te douchen.... wat zal dat fijn zijn...

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    das lekker ja.........doe rustig aan ...douchze !!!

14. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    @ Cyntje: je hebt het topic gevonden zie ik.
    Heb je lekker gedoucht?

@ Sass: Whaaaa wat een spanning meis.....duimen staan in turbo stand

@ S1980: heb een kort nachtje achter de rug maar dat is mijn eigen schuld, heb het schaatsen gekeken vannacht;).
    Maar man met het hamertje komt al om de hoek. Wel een gesjouw zo. Bezoekuur s'ochtends is tot 12 en dan s'middags begint het weer om half 2 dus eer je thuis bent kun je weer terug.
    Hoop echt dat hij morgenavond mee naar huis mag.

15. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    cyntje je hebt ons gevonden nogmaals dikke knuff

wennes is het opblijven wel beloond goud toch??? Succes aankomende dagen met het geklep naar het zkh manlief was het vorige maand ook zat iedere dat geklep met marescha erbij

marjon leuk dat gluren ieder keer hé

krijgen zo visite dus ff kort berichtje nu

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    hier ook schaatsen gezien ,was mooi !! Elke nacht ben ik hier wakker tussen 2 en 5 ..................................

17. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hoi meiden!

Hadden jullie ook zo'n opgezwollen buik na de operatie? Ik heb geen byzondere pijn (alleen de normale pijn na zo'n operatie denk ik) maar wel een best wel bolle buik. Heb verdorie ook al niet meer gepoept sinds vrijdag ochtend :(
    Ik laat mn mannetje morgen roosvicé Laxo halen... ben nl bang om te moeten poepen met kracht...

18. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Dat had ik ook een hele bolle buik komt ook door het gas wat ze in je buik doen ik weet niet meer zo hoe het heet.
    Heb je lekker onder de douche gestaan?

19. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    had ik ook komt wat chantal al zegt door het gas

Heeft iemand nog contact gehad met joyce, hebben al lang niets meer van haar gehoord

vandaag is de kleine meid weer naar de oppas morgen ook weer woensdagochtend psz dus kan mooi ff bijtanken

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    nee geen contact gehad met joyce , hopelijk gaat het goed en kan ze nu eindelijk rustig aan doen ...................

Deel Deze Pagina