Kan het eigenlijk niet geloven.. nu zonder al die krampen.. en dat bloedverlies. Eerst maar zien..of het op de juiste plek zit.. nog 2 weekjes! straks afspraak maken.. Maar stapje 1 hebben we gehaald!
Spannend hoor. Is ook heel vreemd om nu zwanger te zijn zonder de pijntjes van de vorige zwangerschap...
precies, het begin is er , en nog op de juiste plaats en een mooi hartje zien kloppen ..Ik zou zeker de 6 w aan houden met je echo ....dan heb je de meeste kans op een kloppend hatje anders zit je daarna weer 2 weken in onzekerheid ...Je weet toch wel wanneer je eventueel aan de bel moet trekken .... dikke kknufffff
Joehoeee ben best opgelucht.. even geen spuiten meer in m'n lijf! Maar ben ook hel nuchter.. het is idd nog zo pril. Als het al iets krampt.. het zal toch niet! Me eigen lekker rustig houden!! Je durft eigenlijk op een gegeven moment niet meer te hopen.. Maar goed.. voor nu is het goed!
Eerst de 6weken.. dan de 12.. en dan aftellen.. maar het blijft spannend totdat je het in je armen ligt.. Hoop dat dat bij jou nu snel het geval is Channes..
Ik vind het ook spannend hoor ben ook zo benieuwd hoe de kleine eruit ziet.... Zo eerst naar de vk om half12. Marjon hoe is het met jou en je suiker en je benauwdheid?
de astma is nu onder controle , dwz dat mijn medicijnen nu zijn werk doen ..Maar lucht heb ik niet zoveel , vooral omdat beep al heel hoog zit ...........Dinsdag bv 1,5 uur naar peuterbal geweest en daar was het erg druk , dus weinig zuurstof in de lucht , heb ik 4 dagen pijn op mijn longen van gehad ....Suiker gaat nu redelijk goed ,insuline raakt steeds beter ingesteld ..denk zelf dat ie nog 1x verhoogd moet worden en dat ik dan weer goed zit .....Waarschijnlijk zal hij dan in de loop van de zs wel weer wat verhoogd moeten worden , maar als je ziet dat het eindelijk zijn werk doet is het wel fijn ....na 3 weken spuiten ...
Dat de suiker een beetje op pijl komt is zeker fijn.. Maar toch nog zo benauwd.. Is lastig voortestellen hoe dat voelt.. maar je vb te lezen, wordt je wel erg beperkt.. Wordt je ook soms 'dol' 'duizelig' door zuurstof te kort?
af en toe beetje duizelig ..maar het is niet zo dat ik het heel vaak benauwd heb , want daar heb ik die medicijnenen voor..maar gewoon het gevoel dat je lucht te weinig het en pijn op je longen ( je voelt zware longen , net alsof er een zak bakstenen aan hangt , anders kan ik het ook niet uitleggen)
Sass geweldig gefeliciteerd nu op naar een goede echo channes veel loerplezier straks Ga ff liggen met de kleine man ben bang dat de man met de hamer anders gaat langskomen...
Suiker komt nu de goede kant op dus das al een hele opluchting. Benauwdheid zal pas afnemen na de zwangerschap dus.. Sass staat goed die banner! Sabine lekker geslapen? Bij de vk was alles goed de kleine ligt goed vast in me bekken. Bloeddruk was eerst te hoog maar toen waren we aan het praten over ons ongeluk dus tien minuten later weer meten en toen was hij weer keurig. Onze verzekeringexpert belde net de auto is total loss en hij was zoveel geld waard maar daar zijn wij het dus niet mee eens dan gaan we er vreselijk op achteruit dat doen we dus niet hij gaat nu verder onderhandelen..
Wij hebben 11feb een auto ongeluk gehad ik stond stil achter een tractor en er komt een tractor achter mij aan maar die had niet door dat wij allemaal stil stonden dus die knalt zo boven op ons wij schieten naar voren boven tegen de andere tractor aan het is maar goed dat de tractor die ons ramde nog een beetje kon weg sturen anders weet ik niet of we het hadden overleefd. Heinie en ik zijn allebei afgevoerd naar het zh ik voor de baby en Hein voor zijn hernia.