Buitenbaarmoederlijke zwangerschap deel 2

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Zo me buren hebben ook een beste ruzie jee gaat tekeer hier

2. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Zo zeg.. Wat hebben jullie een 'geluk' gehad!!!
    En niks aan over gehouden?? jeetje.. wat zullen jullie geschrokken zijn!

ps: zou ff aanbellen voor rol wc papier of suiker! haha.. dan is het gelijk klaar!

3. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Wauw Sas! Gefeliciteerd alvast! Wat zal het weer een spannende tijd worden! Ik hoop dat alles goed mag blijven gaan en dat jullie over 2 weken een mooie echo hebben met de beeb op de juiste plek!

Was dit je eerste cyclus na je bbz?

@jullie allemaal.... na hoeveel dagen werden jullie ongi?
    Ik veeg soms ietsjepietsje bruin af... maar dat komt nog van de bloeding vrijdagavond denk ik.
    Ik zit dus te wachten op mijn ongi... pffff.... Maar de hcg zal nog wel te hoog zijn denk ik :(

4. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    @ Sass: whaaaaaa meis, wat gaaaaaaf. Gefelicteerd!!!!!!!

@ Channes: Vind de tip van Sass wel goed, ff suiker ofzo lenen...:D:D. Jullie beeb heeft het veel te lekker bij zijn mama. Maar gelukkig doet ie het nog goed.

@ Cyntje: Ik heb van mezelf al geen eigen cyclus dus kan je niet vertellen wanneer menstruatie kwam. Maar verschilt volgens mij per persoon. Sommige krijgen hem gewoon 2 weken na operatie, maar bij sommige duurt het langer. Pfff een antwoord waar je dus weinig aan hebt;).
    Hoe voel je je verder? Wel rustig aan he meis.

@ all: Heb ook niets meer van Joyce gehoord. Hopelijk kan ze het nu rustiger aan doen en nemen haar klachten af. Ben wel benieuwd naar dr.

Hier is mannetje weer thuis gelukkig. Moet zeggen dat ik het gisteren avond zwaar had. Ineens kwam ook weer het besef en ik was doodmoe. Heb natuurlijk de afgelopen dagen alleen maar heen en weer gesjeesd en geen tijd gehad om er bij stil te staan, maar dat komt nu dubbel zo hard aan merk ik. Ook is mijn buikpijn nog steeds niet weg. Lekker klaagstukje weer, sorry daarvoor, maar ik ben het kwijt;)

5. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hey Cyntje,
    Loop al een hele tijd in het zkh.. heb vanuit mezelf geen cylus

Maar als je normaal een cyclus van 28dgn hebt dan is de kans groot dat je rond diezelfde tijd ongi word..
    Weet niet meer of ik je sterkte heb gewenst.. bijdeze.. en anders 2keer.. kan niet vaak genoeg..

6. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    @ Wennes...Jaaa super he.. maar ook eng.. hoop dat het goed zit en goed blijft gaan ennnnn.....

Fijn dat je mannetje weer thuis is.. zijn jullie toch weer samen.. en ja ook weer de tijd om over de afgelopen dagen na te denken..
    KuSss en een hele dikke Knuffff

7. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    En geen sorrie zeggen!!!!!!! :x

8. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    wennes daarvoor zijn we er hier toch ook voor elkaar dus als je nog meer kwijt wil roep schreeuw het hier....

sass heb je pb ontvangen ga het vanavond in een envelop doen en gaat morgenvroeg op de post zal er wat hcg in stoppen :)

chantal fijn dat alles goed was misschien wel laatste bezoekje aan de vk. Helaas is dat altijd het geval dat de waarde van een auto bij total loss altijd minder is dan dat je ervoor heb betalld niet jou schuld en voor het bedrag kan je niet dezelfde auto kopen..

Hier lekker geslapen.... net dochter weer opgehaald..... Echt een nadeel marescha kon altijd lekker in de box liggen in het rond kijken maar Ferenc ho maar hij slaapt boven en anders wil die op de arm de box is niet zijn ding

9. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Cyntje ik was keurig weer na 28dagen ongesteld mijn cylus was gelijk weer goed..

Wennes heerlijk weer je mannetje thuis lekker met hem bijkomen van afgelopen periode.

Sabine heerlijk ff geslapen. Ik ook hihi...
    Jammer dat Ferenc niet in de box wil slapen maar misschien komt het nog de kleine van me vriendin wou eerst ook niet maar nu wel.

De taxateur was nog bepaalde dingen vergeten mee te nemen in de taxatie zoals 4airbags ipv van 1 hij heeft niet naar de km stand gekeken dus hij ging vandaag weer terug.
    Hij ging nog even bellen met de garage waar we hem hebben gekocht voor de dagwaarde ben benieuwd

10. ruby82

ruby82 Actief lid

30 dec 2008
    238
    0
    0
    amsterdam
    @Wennes, NEE wat ontzettend balen zeg! Hoop dat het snel weer beter met je gaat! Dikke knuffel in ieder geval meid..

@Cyntje, wat naar dat dit jou ook is overkomen! Mijn eerste menstruatie was pas na een dag of 50, is daarna ook heel lang gebleven iedere keer tot ik zwanger raakte.

@Chantal, spannend!!!!!!!! Kijk je al uit naar de bevalling? Straks je mooie kindje eindelijk in je armen...

@ Marjon, en Sabine jeetje wat gaat het snel weer he! Jij bent ook alweer bijna aan de beurt, weet nog precies dat we zo'n jaar geleden chatten over het zwanger worden en kijk ons nu toch eens,.,. Bijna iedereen is zwanger of moeder!

@ Sass YEHHHHHHHHH gefeliciteerd meid, ik weet nog precies hoe zenuwachtig ik was.. het komt goed, ik duim voor jullie !

Hier gaat alles goed, NAdia groeit goed, ze is alweer ZO groot, echt niet normaal hoe snel dat gaat! De vermoeidheid begint nu wel echt op te breken dus b innenkort moet ze maar even naar oma ofzo.. Maar ik geniet zo van haar! Morgen naar consultatiebureau voor haar eerste prikjes, zal ze waarnschijnlijk niet zo leuk vinden, aahh

Liefs Ruby

11. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Oh... uh... ik bedoel.. ik neem aan dat mijn baarmoederslijmvlies nog afgestoten gaat worden zodra mijn hcg laag genoeg is, nu er geen vruchtje meer zit?
    Ik verlies wel steeds een beetje bruin... maar het zet nog niet echt door. KAn dat echt een hele cyclus duren?

Mijn cyclus was nét een paar maanden netjes 30 dagen (paar jaar gestopt met de pil). Ik hoop dat dit uiteindelijk ook zo blijft... maar ja...

Verder gaat het wel redelijk hier... zit aan de roosvicé laxo want ik heb vanaf vrijdagochtend al niet meer gepoept :$
    Ik houd me rustig... ben de seizoenen van Grey's Anatomy aan het kijken, lekker met de hond op de bank.
    Mannetje gaat nu samen met mijn broer beginnen aan het betegelen van onze badkamer.

12. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    hey Sass gefeliciteerd:D
    Ook toevallig allebei dec BBZ en allebei weer zwanger!
    Ik ben morgen 5 weken nog 5 dagen dan de eerste echo.
    Wanneer krijg jij hem?
    Ga ook even kijken voor een banner weet niet hoe het moet,dus ga even zoeken.

Geniet er van!

13. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    even kijken of hij is gelukt;)

14. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Cyntje bij mij heeft een klein weekje geduurd maar was ook alleen bruin verlies dat was volgens mijn gyn oud bloed.

Leuk krijg je een nieuwe badkamer?

Rijkswijse kan je het allemaal een beetje bevatten?

15. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ja gelukt hihi

16. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Ja hoor Channes!Heb er ook een goed gevoel over.
    geloof ook nu niet dat hij in me eileider zit
    Voel me goed,wel moe terwijl ik veel slaap,maar hoort er allemaal bij he;)Jij nog eventjes:D

Me banner is gelukt haha

17. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Super dat je je zo goed voelt vrijdag een spannende dag hoe laat moet je?

Hier is het aftellen begonnen begin het nu ook zat te worden het word allemaal wat zwaar

18. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Al om 10 uur dus lekker vroeg!

Dat zal best!
    Wens je veel sterkte met de laatste dagen!
    En voor je het weet is de kleine er:D , kan het genieten beginnen!
    voor ons duurt het nog wel even haha,kan niet wachten;)
    en wachten duurt lang,ben super blij als die 12 weken voorbij zijn:)
    Maar probeer positief te blijven!

19. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    @Sabine... Thankxx alvast ;)

@Channes.. hopelijk krijg je er nog wat centen voor terug! Auto's kosten altijd zoveel geld!!

@ Dank je Ruby.. aii prikjes... is zo zielig!! maar meestal meer voor de mama dan de kleine.. succes

@cyntje.. Ik ben mij de dokter iets gaan halen voor de ontlasting! denk dat als ik dat niet gedan had ik nu nog niet geweest was!! en het wordt zo.. uh pijnlijk!!

@Rijswijkse.. leuk he zo'n banner :D Ik mag volgende week donderdag. Jij loopt een weekje voor..

20. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Vanacht was ik trouwens wel even bang.. kreeg een erg zeurderig gevoel in onderbuik !! op de wc gezeten.. Dacht toen misschien is het wel ontlasting! maar is later toch weggetrokken.. nu ook geen last.
    Gisteren overdag wel als ik me te veel inspande! Lees: wasje wegwerken! wasje ophangen! koken en afwassen.. Is dat normaal??
    Ben daarna gaan liggen en dan zakt het weer!!

Deel Deze Pagina