@ Chantal: Wow meis wat fijn.... Wat voor iets heb je nu? @ Sabine: hoop dat je snel wat meer rust krijgt. @ Sass: het raadseltje houd wel iedereen bezig...hihi.
Wennes we hebben nu een hyundai matrix blauw metallic was vooral verrast dat we hem al mee mochten nemen super autogarage hihi. Hoe is het met jou? Beetje bijgekomen?
@ Channes: vind ik wel heel netjes van hun. Zo zullen er maar weinig bedrijven zijn. Hier gaat het redelijk. Gisteravond last gehad van een druk om mijn borst en veel gejankt. Vandaag bij mijn neefje gaan kijken(zie foto's hyves) en op de heenweg kreeg ik problemen met ademhalen, net of ik geen lucht kreeg. Gelukkig viel het heel erg mee toen ik er was. Misschien dat ik toch met een maatschappelijk werkster ga praten. Zie er ook heel erg tegenop om aan het werk te gaan, daar bij alle kindjes. buikpijn word al minder gelukkig. En kan ook alweer vooruit kijken.
Het is ook niet niks he wat je allemaal mee maakt en je kan wel denken ik kan het wel aan maar op een gegeven moment dan wil dat ook niet meer dan ben je op. Is niet verkeerd om er met iemand over te praten die er helemaal buiten staat. Dikke knuffel. (ga nu even op je hyves spieken)
Fijn channes dat je de auto zo snel mee kreeg.. zeker nu. Wennes.. dikke dikke knuff.. ik blijf je knuffelen!
Hmm mijn banner is vastgelopen.. zo maar even naar kijken. Moet ik zo weg nog voor dat de postbode komt!!!!!! En vanaaf tot 22uur werken.. morgen vroeg weer om 7!! Zie er nu al tegen op!
Goeiemorgen meisjes! Mn mannetje is naar de huisarts een klysma halen voor mij Wat zal ik straks opgelucht zijn als ik een lekker naar de wc kan. Sass... loopt je banner weer? Ik probeer deze ronde weer te tempen, al wil het nog niet echt lukken... vanmorgen om 6 uur geprobeerd maar ik was nog zo slaperig dat ik niet eens heb gekeken hoe mijn temp was... Achja.. ei komt toch nog lang niet...
ik wil het raadsel nu ook weten dames wie pb't me? Cyntje werkt de klysma al? Wennes hele dikke knuffel het is niet niets wat je moet doorstaan en dan altijd positief blijven is niet haalbaar sass ben benieuwd of de envelop inmiddels is ontvangen wil wel een foto van het resultaat hé! Hier ff een dipje ferenc spuugt spuugt en spuugt en huilt onwijs veel. Marescha krijg hierdoor een stuk minder aandacht en zelf ben ik ook echt kapot weet gewoon niet wat mannetje heeft. Ga morgen afspraak maken bij de ha voor hem want dit trekken we niet lang meer. Marescha gisteren ondeugend en springt op de bak wil haar er af halen maar ze springt zo hard dat ze voorover van de achteracht van de bank valt een salto zeg maar een klap niet te geloven durfde niet te gaan kijken .. dat was gisteren de bekende druppel ik helemaal overstuur, marescha krijsen ferenc jengelen gelukkig was vriendlief net thuis Nou hoor de kids wakker worden ga eens kijken toedels
Uhmmm ik heb de klysma nog niet gebruikt Ik durf niet... Ben bang dat ik ga knoeien enz... Wel vanmorgen nog een keutel kwijt... dus wel een beetje verlichting Ik denk dat ik de klysma na het eten ga gebruiken...
sabine , ik heb wel met je te doen meid , zo is je kraamtijd ook niet leuk ...misschien moet je eens melk voor spugertjes gebruiken , of geef je borstvoeding ? Ja en dochterlief gaat je nu natuurlijk testen , das heel normaal maar ook erg vermoeiend ...
marjon zie jij dan niet op tegen de 1e weken, het is vooral nu overleven vind ik sorry voor het geklaag weet dat ik niet mag klagen heb 2 gezonde kids wat wenst een mrns zich nog meer......
Tot nu toe zie ik er niet tegen op , het verschil is wel dat Tara dan ook naar school gaat ..en ik heb een beetje een beeld in me hoofd dat deze beep hetzelfde zal zijn als T&T en dat betekent eten en slapen en ook gelijk doorslapen..Dat ben k wel gewend van onze baby's ....Dus als dat niet is zal dat vies tegenvallen ....................................
en je mag best klagen hoor , valt ook allemaal niet mee .Je bent ookniet bijzonder fit erin gegaan en als het dan ook nog eens allemaal niet meezit kun je weleens van die wolk donderen , als je maar in jeachterhoofd houdt dat ook dat weer voorbij gaat en dat je het dan snel vergeten bent , dikke kknufff