@ Sabine: Tuurlijk mag je hier klagen. Het is ook niet altijd even makkelijk en helemaal niet als de kleine zoveel huilt en spuugt. En jij bent ook nog aan het bijkomen van de keizersnede en je nachten zijn ook korter dus ben je zelf ook vermoeid. Hopelijk gaat het snel beter. Voor nu een hele dikke knuffff.
Rijkswijse spannend morgen alvast heel veel succes. Sabine klaag maar lekker hoor het is niet makkelijk geweest bij jullie dikke knuffel voor jou. Ik hoop dat er snel een zonnetje voor jullie opkomt. Wennes ik heb geen idee moeilijk is dat altijd.
Ben ik ook heel blij om hoor ik heb net ook gelijk maar even een envelop geschreven voor een geboortekaartje naar hun vond ik wel leuk..
@wendy, heb je al gegoogled op kraamcadeau's?? @chantal, vind deze auto eigenlijk veel mooier en denk ook ruimer dan die andere
Joyce ruimer is hij zeker vooral achterin kofferbak is wel kleiner maar deze rijd ook veel fijner dan de andere je zit veel hoger. Hoe is het nu met jou al wat meer rust gevonden?
@ Joyce: yepz heb ik net gedaan. Ga denk ik bestek geven. En dan straks iets nog met het geboortekaartje. Heb een leuke site gevonden. bijzzzzzonder.com heet de site. erg mooi. Kom je een beetje tot rust? En las dat je al een behoorlijke buik hebt. Tijd gaat wel snel.
hoi allemaal, Wilde jullie toch nog even laten weten dat ik gister mijn echo heb gehad en het zat op de goede plaats ! was wel opgelucht, gezien ik de afgelopen dagen ineens buikpijn had aan de kant waar juist nog de eileider zat. Over 2 weken terugkomen. Natuurlijk nog heel pril en alles, maar het feit dat het in de baarmoeder zit, is al een pak van mijn hart. Liefs
Nog 15 minuten ga ik weg. Om 10 uur echo Vanmorgen onwijs misselijk,zal wel zenuwen zijn. Zit hier echt te bebberen,krijg geen hap door me keel. Goed of slecht nieuws,ik laat wat van me horen!
yep ik wat meer rust gevonden! dinsdag zijn er 2 nieuwe meiden begonnen, en die doen alles al alleen dreamteam is het nu, en ik word gewoon naar huis getrapt om te rusten 15 maart gaan we even lekker weekje weg.
Sunny een super echo top gefeliciteerd meid. Rijkswijse je bent nu aan de beurt ik denk aan je. Joyce goed zeg dat je je rust hebt gevonden laat het werk maar aan de 2 meiden over. Wennes dat heb ik ook aan me nichtje gegeven een zilveren bestekset met haar naam en geboortedatum erin. Hier weer een slechte nacht ben vreselijk verkouden me hoofd zit helemaal vol niks aan. Verder is alles nog rustig hier.
joyce , goed dat je rust hebt gevonden meid !!!!!!!!!!! @Chantal ,spannend hoor ..........hopelijk snel babynieuws van jullie kant !!
hoi dames Er was een vruchtzak te zien! Zit in me baarmoeder,de verloskundige was heel positief,ik ben tussen de 4 en de 5 weken zwanger Wat een opluchting,kan zijn dat ik korter zwanger ben dan me banner zegt omdat ik niet wist wanneer ik voor het lats ongi was. Over 2 weken nieuwe echo. Dank je voor het meeduimen en is zeker nu mijn beurt en Sass he
das alvast mooi rijswijkse !! Gefeliciteerd nu over 2 weken een mooi kloppend hartje en dan is het helemaal goed ...
Dank je Ik ben zo blij,was bang dat er niks te zien was,er was ook nog een zwangerschapsring gevonden. Dus zwanger ben ik zeker hihi. We gaan nu heel hard duimen voor Sass,denk dat ik even ver ben als haar. Toevallig he