Hoi allemaal! @Rijswijkse... dat is al weer goed nieuws! Wanneer mag je weer terug voor de volgende echo? Ik duim voor je dat alles goed mag blijven gaan. @hier... ik heb gelukkig de klysma niet hoeven te gebruiken Net lekker gedouched bij mijn ouders dus voel me bijna weer als nieuw. Ook de badkamer begint op te schieten hier.
hoi Cyntje78 Moet over 2 weken terug! Je hebt de zelfde geschiedenis als mij IK heb ook een BBZ gehad en 2 miskramen,de 2 miskramen waren bij me 1 met 5weken en 4 dagen en 4 weken 3dagen,bbz met 7 weken. Vanmiddag krijg ik de uitslag van de bloedtesten totaal 10 stuks om te kijken of dat de oorzaak is van de miskramen.(4weken geleden geprikt) De bloedtesten van vorige week waren allemaal goed(zwangerschapscontrole,ijzer enz)
Ik was de eerste keer 5.5 weken zwanger toen de ellende begon, en 6.4 toen het vruchtje daarwerkelijk er uit kwam. De 2e keer was ik 4.3 weken. Ik wist het net 2 dagen en werd sochtends wakker met bloed. Daarna bloed laten trekken waarvan in nov. nog een keer om dat de helft van de uitslagen niet klopte (fout lab in den bosch) Maar uiteindelijk alles goed. Chromosomen enz enz enz... Chromosomen duurt trouwens zeker 8 weken voordat de uitslag er van is... Toen in januari wilde de gyn mijn cyclus volgen. Na mijn ei progesteron laten prikken. Dit was ook allemaal goed. Ik had zelfs goed nieuws weer zwanger te zijn. 19 febr savonds begon de buikpijn (5.1 weken) 20 febr om 01.15 ben ik de o.k. binnen gereden... Nu lees ik overal dat we deze cyclus moeten wachten en na de volgende ongi mogen we er weer voor gaan. Maar ik zie daar enorm tegen op, dat wachten. Ik ben benieuwd wat de gyn daar a.s. maandag over zegt. Het liefst proberen we het deze maand weer voor...
Oh... ik lees net terug en zie dat je in dec een bbz hebt gehad. Super dat het nu weer zo snel raak is! Denk je dat je extra last van je buik kunt krijgen zo na je bbz?
Ooooh Rijswijkse... wat een opluchting.. Ik mag nog een weekje wachten..... Dan lopen we idd ongeveer gelijk.. spannend
Gefeliciteerd Sunny, ook een opluchting voor jou dat alles goed zit.. Leuk karretje Chantal.. Joyce erg fijn dat je nu wat meer rust hebt.. en lekker er even tussenuit. Vind het altijd lekker om naar zoiets toe te leven.
haha sass heb het ook een stroopwafelverslaving,maar ik heb gelezen dat je er niet veel van mag omdat er kaneel in zit. Mag er dus maar 1per dag haha
Cyntje78 ik ben al bijna 2 jaar bezig ,maar wel met rustpauze's De eerste keer was me lichaam 2 maanden van slag.(miskraam) Ik zal zeker 1maand wachten,kan je lichaam bijkomen enz Ik kreeg ook dat advies,dacht zelfs dat ik langer moest wachten,maar toen ik bij de gyno was 6weken later,mochten we weer beginnen. Ik heb de eerste maand wel extra buikpijn gehad,(niet veel) maar hoeft niet.
En nu zo tijdens je zwangerschap? Want je darmen gaan toch verplaatsen en je buik groeien (nu nog niet) Merk je dan verschil voor en na bbz qua pijntjes/trekken? Ik ben net boodschapjes wezen doen samen met mijn mannetje. A.s. maandag begint hij weer met werken na 2 weken werkvakantie (badkamer) Toch wel fijn dat hij heel de week thuis is geweest. En de badkamer wordt super mooi!!
Ik had ook het geluk dat mijn vriend vrij was toen ik die bbz had. Was een hele steun! Dit is zeker een hele andere zwangerschap,voel me anders dan dec. Geen buikpijn,af en toe bandenpijn,soms misselijk,regelmatig moe,maar dat neem ik allemaal voor lief
Lekker he,ik heb ze van de AH,misschien morgen even naar de stad een warme halen! hihi ik hou het bij 1 per dag,maar snak er naar Beetje zeurdige gevoel onder in me buik en trekt naar me liezen,1 a 2 keer dag,had het vanmiddag gelijk gevraagt en de verloskundige zei dat het bandenpijn is. Mooie banner sass
Wilde eigenlijk een andere.. maar die is te lang zegtie steeds!! En de vorige telde niet door.. ach ja
Rijkswijse super zeg over twee week eentje met een kloppend hartje. Sass jij volgende week toch? Ik lig net in bed ben kapot. Vandaag toch teveel gedaan heb gewinkeld met mams me neefje word morgen 8 daarna boodschappen gedaan en nog wat winkels bekeken voor me ouders nieuwe huis meubels vloerbedekking nu heb ik krampen in me buik net of ik ongesteld moet worden.
Ooooh spannend. Weet je wel zeker dat het zomaar krampjes zijn?? Jep.. ik mag volgende week donderdag.. zit dan rond de 6wkn Rustige! nacht..