Buitenbaarmoederlijke zwangerschap deel 2

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Ja pcies, het blijft pijn doen ongeacht de leeftijd. En groot gelijk hoor om donderdag proberen vrij te nemen, het valt allemaal niet mee he meis.

2. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Het valt idd niet mee...
    De andere kist is vandaag gister gekomen lijkt nu een stuk beter de andere was echt te klein.
    Ik hoop dat het gaat lukken om donderdag vrij te krijgen.. Ga er wel vanuit.
    Hoef ik alleen morgen nog dan verlof..

Verder zijn we helemaal klaar voor kleine heb nog een deken gekocht voor in de maxi cosi nu helemaal niks meer.

3. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Goedemorgen :)

Hier druk maar gezellig weekend achter de boeg!
    kom heel even neuzen.. ga zo sporten!
    Ben met Bodypump gestart.. met 1 kilotje.. maar het gaat. ;)

Heel veel strerkte Channes.. leeftijd maakt idd niet uit, het komt altijd te vroeg!
    @ Sabine.. nu al weer een week geleden.. fijn dat je een beetje in het ritme komt nu..
    @ Wennes, al ongi tekenen???
    @ Marjon, hoe gaat het met de dagcurve?

Ik ben er weer vandoor..
    Dag lieverds ;)

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    dagcurves waren laatste dagen heel slecht ,net overleg gehad met dieetiste , doordat ik grieperig was /ben kunnen ze ineens uitschieten , ik zat van het weekend op bijna 11 , das veel te hoog .......Nu moet ik deze week nog curves maken , gaat het niet beter dan waarschijnlijk naar gyneacoloog en medicijnen .........

5. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    @ Marjon; Het zit ook echt niet mee he meid. Nou hopelijk is de griep snel wel en worden de curves beter.

@ Sass; gisteren eind van de middag begon ik wat te vloeien( minimaal), maar zette wel door (dacht ik). Nu vandaag niets meer gezien:(:( Echt zo vreemd. Terwijl ik het echt pas rond dinsdag/woensdag verwachtte. Ach goed voor de conditie he, steeds maar weer naar de wc lopen om te loeren:p.

@ S1980; Hoe is het nu? Ferenc het goede ritme te pakken? En hoe voel je je zelf?

6. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    Goedemorgen,

hier gaat alles eigenlijk wel goed sinds gisteren weer de kleren aan en heb net de stofzuiger in de handen gehad! Eerste kraamvisite gehad. Ferenc vanacht voorbeeldig gedragen. Gisteren eind gesprek met de verloskundige gehad en kreeg toch ff slecht nieuws Ferenc had de navelstreng om zijn nek en met een stuitbevalling had het wel eens heel anders af kunnen lopen de vraag wat als het niet spontaan op gang was gekomen kon ze geen antwoord op geven. Maar niet te lang bij stilstaan mannetje ligt boven lekker te slapen.......

7. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    wennes hoop dat de ongi doorzet kan er een volgende stapgezet worden toch

marjon het zit je ook niet mee zeg..... dit is alles behalve een vlekkeloze zwangerschap maar je weet wat voor moois je ervoor terugkrijgt

Sass heb voorlopig goed excuses om niet te hoeven sporten:) Ben al 12 kilo kwijt weeg nu 60 kilo nog min 5 max 8 kilo te gaan.....

Channes is het gelukt met je verlofdag donderdag?

Hoop dat ik niets ben vergeten hoor de babyfoon dus plicht roept.....

8. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hmmm de voor tekenen zijn er Wennes.. laat het maar snel doorzetten. Whaha ik zie je al lopen.. nu hopend op die duivelss

Jee Marjon.. maar kan ook niet anders als je zelf grieperig bent!
    Dan zit het in je lichaam ook niet lekker, hopelijk voel je je snel weer wat fitter en is medicatie niet nodig..

Wat sab..:$ das lekker 12kg er zomaar weer af!
    ik was er 5 kwijt door operatie maar er zitten er weer 7 bij geloof ik.
    Weeg normaal zo rond de 60.. ;)

9. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hmm wat zal ik eens gaan koken??
    even in de diepvries duiken.. 8)

10. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    hier net lekker andijvie stampot gegeten na een paar dagen pistoletjes filet was het wel weer tijd voor aardappels
    vanmiddag 2 uurtjes alleen geweest vriend moest naar de dokter en heb het overleefd buurvrouw stond met de kleine meid, vriendinnetje van mares voor de deur dus was niet helemaal alleen :)
    Iedereen is verbaasd dat ik al weer in de kleren loop en beneden ben

11. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    JOEHOE IK HEB VERLOF.....

Zo moest ff ben er ook echt aan toe nu.

Sas wat is het voor lekkers geworden? Wij hebben lekker spinazie met een bal gehad.

Sabine fijn hoor dat je je zo goed voelt... geen lasten meer????

12. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    geniet van je verlof je hebt het verdiend en nodig nu de laatste loodjes....

heb nog wel last hoor... net weer mega bloedverlies oorzaak teveel gedaan. Slik geen medicijnen meer en kan de pijn goed verdragen alleen opstaan is nog gevoelig....

Mares is net met Ferenc en papa natuurlijk in bad geweest echt geweldig...

13. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    heb foto in album geplaatst van 2 schatjes

14. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Wat een heeeeerlijke kids Sabine:):):).

Echt raar joh hier. Mijn menstruatie is echt nog nooit begonnen met rose en bruinverlies. Alleen op tampon zit steeds wat.(jaja lekker he;)) Kan me wel herinneren dat zo mijn menstruatie begon toen ik die buitenbaarmoederlijke had. Ach had zowieso pas op morgen gerekend dus we wachten af. En als het morgen zo blijft dan ga ik wel even bellen naar de fertiliteit misschien kan ik echo krijgen ofzo.

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    @Chantal , lekker verlof , geniet nog ff van je vrijheid !!!
    En dan over een paar weekjes lekker jullie kleintje in handen ........

@Sabine,leuke foto !!!!!

@Wendy , ik zou misschien ook ff bellen , wat een onzekerheid weer allemaal ...beter een keer te veel bellen he !!, dikke kknuuffssss

16. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    wennes hoe is het nu ongi doorgezet? net wat marjon zegt liever 1 keer teveel bellen.......

17. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
  18. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Heerlijk Verlof Channes.. lekker genieten nu! en wachten...

Idd wennes.. ik zou ander ook eventjes bellen hoor!
    Dan heb je het iig gemeld dat het anders is als anders.. en spanningen kunnen vaak tegen werken :(

ps wat een moppies Sabine..

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Net naar vk geweest , ben nu in totaal 4,3 kg aangekomen , nog wel netjes ..Moet volgende week vrijdag naar de gyneacoloog omdat ik bij de longarts weer andere medicijnen had gekregen en ff extra check up voor mij en ons kindje ......dus hopelijk weer koekeloeren .....Blijf zowel 1 a 2x per weer naar hiet ziekenhuis gaan , maar is voor een goed doel he !

20. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Dat is geloof ik wel het enigste voordeel.. dat je weer even mag genieten van een echo.. ;)

Deel Deze Pagina