Buitenbaarmoederlijke zwangerschap deel 2

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Dikke knuffffff Sabine.....Hoop dat de medicijnen gaan aanslaan en da het huilen minder wordt.

@ joyce: Geniet lekker van je niks-doen-dagje.

@ Marjon: jeej klinkt heftig meis. Weet je ondertussen al meer wat je een volgende keer moet doen?

@ Sass: Dus jij hebt de stad even leeg geplunderd:):).

@ Channes: Succes bij de vk, ben benieuwd.

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Jeetje Sabine , klinkt heftig hoor , hopelijk is opname niet nodig !!

Ik voel me hier al weer beter , alleen erg moe , maar dat is wel logisch !!!!!

Als ik het nog een xtje krijg moet ik eerst aan de dextro om mijn suiker op peil te krijgen en dan spuiten en dan eten ..anders krijg je dus die uitschieter naar boven en dan ga je van een hypo naar een hyper das helemaal niet goed..

3. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    @ Joyce, Dat klinkt heel goed.. dagje niks doen :)

@ Sabine, hoop dat de medicatie snel aanslaat... zelf nog even kunnen rusten?
    En dank dank dank er lief van je.. ben zo blij met het resultaat van de test. Bijna donderdag.... ;)

@Marjon, wordt dus goed op je reacties van je lichaam letten dus..

@Wennes, Shoppen... blijft leuk leuk leuk :D
    Heb je je kado's al weggegeven? wat vonden ze ervan?

brrr heb het koud! Kachel maar iets hoger zetten...

4. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    @Chantal, hoe was het bij de vk?

5. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Bij de vk was alles goed kleine ligt nog lekker warm. De rest is allemaal voorwerk maar dat zegt niks kan nog wel 2week duren pff als ik daar aan denk

6. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Nee heb de kado's nog niet gegeven. Ze wonen niet hier om de hoek. Deze week eens kijken wanneer we tijd hebben om die kant op te rijden.
    Ga deze week halve dagen werken. Maar zal vrijdag pas voor het eerst op de groep staan. Morgen curcus en woensdagochtend moet ik bestellingen doen. Moet zeggen dat ik hier wel erg blij mee ben.

@ Channes: fijn dat alles goed was. En tja het is bij jou warmer dan buiten dus geef hem eens ongelijk;)

7. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    HOERA Chantal is 40 weken zwanger, babychantal je mag er nu echt uit hoor.... en helaas weet ik hoe het voelt 2 weken overtijd 2 weken te vroeg is ook niet alles maar beter dan het wachten nu iedere dag weer de vraag komt het of niet en de omgeving die iedere keer vraagt en en.... of als je de telefoon een keer niet opneemt en natuurlijk als je je een dag niet meld hier .... ga duimen dat het vandaag komt...

wennes heb ik wat gemist liep jij in de ziektewet?

Sass kom je de dagen een beetje door.....tot aan de echo

Hier lijkt de rust iets aan het terugkeren mannetje slaapt meer dan afgelopen weken en marescha lijkt ook iets te knappen wou vandaag niet naar oma en opa dus is nu lekker aan het knutselen en gaan zo cakejes bakken als ferenc dat toelaat :). Vind het wel eng al die medicijnen bij zo mannetje dus hij slaapt nu beneden in de kinderwagen en ' s nachts bij ons op de kamer in de kinderwagen...... hoop dat de rust zo blijft. Om een beetje bij te tanken en voor de aandacht van mares gaan we zaterdag mares en ik met schoonzus en schoonmoeder dagje winkelen in enschede gaan met de trein vanuit apeldoorn daarheen ze verheugt zich er al helemaal op nieuwe schoenen, nieuwe jas en ze wil een skippybal.... en wil zelf natuurlijk ook nieuwe kleren volgende week nog ff naar de kapper...

8. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Klinkt lekker zo'n dagje winkelen.. Het zal jullie zeker goed doen.
    Hier blij dat ik vandaag en morgen mag gaan werken, dan gaan deze twee dagen in ieder geval wat sneller!

Veel succes deze week wennes..
    Haha ik geloof zeker dat die kleine van Chan het veel te lekker warm heeft..

9. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Sab, is de medicatie rustgevend of tegen het spugen?

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    klinkt lekker zo'n dagje winkelen ..................Verwen jezelf en je meisje maar eens goed dat hebben jullie verdiend ..

@Baby Chantal , koek koek , wij willen ook weten wie je bent !!

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    hier blijft suiker gekdoen .Ikben s morgens meer gaan spuiten omdat ik iets meer moest eten anders ging ik an mijn stokkie .....En waardes waren redelijk na onbijt , nooit echt veel te hoog..Net 0ntbeten ,kindjes naar school gebracht en voelde me weer niet zo lekker , dacht zal de suiker wel weer te laag zijn net als zondag omdat ik nu meer spuit , was hij 9,5 en hij moet onder de 6,5 blijven ........Iksnap er echt helemaal niks van , ik schommel zo en daar wordt je zo moe van .......

---------------------------

Iets anders heb net Tara'spsz-rapport gekregen en ik ben zo trots !!!!!! Ze kan het op de punten waar hun op letten niet beter doen en niks als lof over hoe ze doet en speelt en met andere kindjes omgaat en als er iets moet gebeuren dan regelt muis ( da's mijn bijnaam voor haar) het wel ..................Ik zat het echt met tranen in mijn ogen te lezen , dat zoals ik haar zie en beleef dat ze op school ook zo is .................nu alweer tranen , gekke hormonen ook !!

12. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    vervelend marjon die suikers en je mag trots zijn op je muisje hoor :) leuk zo rapport

sass werkse

13. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    JEE 40 WEKEN GEHAALD:D van ons mag de kleine spruit er ook wel uit...

Marjon heb je het al gemeld dat je suiker weer hoog was. Wat super van Tara trotse paps en mams:D

Sabine heerlijk dat Ferenc nu lekker ligt te slapen zo hoort het he kunnen jullie ook bijkomen kan me voorstellen dat je daar ook aan toe bent. Zaterdag lekker shoppen daar heb ik ook wel zin in maar dat komt straks wel weer als de kleine er is nu wil dat niet meer zo goed.

Sass ik denk ook dat de kleine denkt ja daag ik kom er nog niet uit eerst zon hihi

14. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    @ Marjon: Wat fijn dat Tara het zo goed doet, en heerlijk om dit ook terug te horen:). Je mag zeker heel erg trots zijn op jou muis.
    Vervelend dat je zo blijft schommelen met je suiker, snap wel dat dat veel energie kost. Kun je niet met de dokter overleggen???

@ Channes: joehoe de 40 weken zijn gehaald. Nu is het tijd voor kleine uk om naar buiten te komen. Vertel hem/haar maar dat het zonnetje schijnt. (maar niet vertellen dat ze weer sneeuw voorspellen het weekend;))

@ Sass: Waar werken toch niet goed voor is he;). Dat de dagen maar heeeeel snel voorbij gaan voor je.

@ S1980: Snap wel dat je Ferenc in de gaten wilt houden nu hij medicijnen krijgt, groot gelijk heb je. Wel fijn dat hij nu meer slaapt.
    Hopelijk laat hij het toe dat je zo cakejes kan bakken mat Mares....mmmm lekker hoor.
    En dan zaterdag shoppen, lekker een dag om naar uit te kijken. Goed vooruitzicht in ieder geval.

Yepz zat vorige week in de ziektewet ivm de overstimulatie. Had vocht in mijn buik dus moest me heel erg rustig houden. Moet ook zeggen dat het psychisch ook wel invloed heeft nu. :(
    Dus even een stap op de plaats gemaakt, hoe moeilijk dat ook is.

15. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    nou meiden mannetje slaapt de hele dag al alleen wakker voor de fles hoop dat het zo blijft dat ik de laatste weekjes nog ff kan genieten van mijn kanjers!!!

Vanmiddag Ferenc in het zonnetje buiten gezet en marescha heeft om het huis gespeeld kon ik ff de boel buiten opruimen en alle ramen gewassen...

Wennes gelijk heb je hoor en doe maar rustig werken kan altijd nog

babychantal je hebt nog iets meer dan 7 uur om naar buiten te komen :) of ben je er stiekum al :)

16. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Super zeg ff weer tijd voor jezelf en je meid gehad nu hopen dat Ferenc het volhoud en jullie nog even laat genieten van je verlof.
    De kleine zit nog lekker warm in me buik.
    Heb wel weer krampen onderin en harde buiken maar dat is constant.

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    jullie beep houdt ons wel in spanning ..Ben eigenlijk wel blij dat ik zeker weet dat ik niet overtijd ga

18. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Die zekerheid zou ik ook wel willen hoor:D
    Vind dit het ergste van alles elke dag weer zal ik vandaag gaan beginnen maar goed hoop echt dat het geen twee week meer gaat duren pfffff.

Bij jou beide kindjes ben je niet overtijd geweest???

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Nope Thijme is met 38 w en 3 d dmv keizersnede gehaald en Tara spontaan met 38w en 3 d ..........Dus zou wel grappig zijn als dat nu ook zo zou zijn

20. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Zou idd erg grappig zijn alle drie met 38 week en 3dagen hihi

Deel Deze Pagina