Sass gelukkig het zit op de juiste plek nu nog een spannende week en koffie met taart ik kom eraan.... chantal dikke knuff hadden toch vandaag een pufdag in gedachte marjon je hebt in ieder geval weer mogen gluren morgen geen winkeldag ferenc en mares hebben koorts en zelf ook niet fit oftewel beddagje.... Heb met gyn goed gesprek gehad en alle vragen zijn beantwoord mag een halfjaar niet zwanger worden uhm was ik ook niet van plan voor nu zeg ik nooit meer dat begreep ze wel gezien mijn geschiedenis ga gtst kijken zo en dan naar bedje trusten allemaal en morgen wil ik babynieuws lezen
Jammer dat je dagje shoppen niet door gaat. Gelukkig heb je wel antwoord op je vragen kan je weer een stuk afsluiten.
Jaaa morgen willen we babynieuws... uhm vandaag.. Jammer van je dagje Sabine.. heel veel beterschap. Wendy.. Ik baalde echt enorm toen ik jullie berichtjes las, dacht had ik toch maar even snachts de comp aangezet!! Rijswijkse, ik mag volgende week donderdag weer. Jij ook toch volgende week? Marjon.. Ja dat klopt, ben nog niet helemaal gerust. Fijn dat jullie een goede echo hadden, jammer dat het niet wat langer duurde. Pff lange dag.. druk op t werk.. ga snel m'n bedje opzoeken, Slaap lekker
@ Sass: joh maak je niet druk.....Tuurlijk willen we het heeeeel graag weten en leven we met je mee.....maar er zijn nu eenmaal ook andere dingen dan ZP(al denk ik daar soms anders over). Nog een weekje in spanning, maar het 1ste positiever is er...het zit op de goede plaats.
Hihi verslaving... ben verslaafd aan witte chocolade!!! En nu die eitjes overal in de winkel... en hier voor m'n neus!!
zonnetje schijnt, de lucht is blauw, babychantal kom maar gauw (teletubbies) voor de rest aan alle verslaafde goedemorgen
Hihi. Heerlijk dit weer word je lekker vrolijk van. Na zo'n rot nacht ik heb elk uur voorbij zien komen grr.
hier scijnt het zonnetje maar jammer genoeg is de verwarming ermee gestopt , monteur komt om elf uur !!! Is hier 14 graden in huis , brrrrrrrrrrrrrrrrr
BRR dat is niet warm en dan ook geen warm water zeker?? succes ermee dikke jas aan en buiten in het zonnetje gaan zitten channes echt de laatste loodjes dus... net weer wakker heb koorts keelpijn en barst van de koppijn
Gelukkig Marjon dat de verwarming weer gemaakt is. @ S1980: Ohnee toch geen griepje te pakken... Hopelijk kun je het een beetje rustig aan doen. @ Channes: En dan duurt de nacht wel heeel lang. Hoop echt dat jullie uk toch echt plannen maakt om te gaan komen. Net bij mijn teampje gaan kijken en moet zeggen dat het in het zonnetje EN uit de wind wel lekker is. Alhoewel toen ik thuis kwam pas merkte hoe koud mijn voeten eigenlijk waren.