hai meiden jeetje wat kletsen jullie een hoop hoop dat t goed gaat met iedereen! met mij weer stukje beter, ff een vraagje, hoelnag duurde het bij jullie voor de eerste ongi na de bbz? bij mij is t as maandag 4 kwn geleden(jeeeeee wat vliegt de tijd!!!)en heb steeds wat krampen rond mn bm en alles ook links waar de eil verwijderd is maar had al gelezen dat dat normaal is!ik hoop nu dat mn ongi gauw komt maar weet niet wat ik kan verwachten...................... bedankt alvalst weer! liefs
Hoi hoi Marjon gelukkig zit je er weer warmpjes bij. Was er wat kapot? Of storing? Sabine je gaat toch geen griep krijgen hè die mag jullie huis eigenlijks wel een keer voorbij gaan. Wendy wat heeft je team gedaan? Wij gaan zo naar me schoonouders de fc kijken elke zondag doen we dat sinds hein zelf niet meer voetbalt. Jt ik was keurig weer na 28dagen weer ongi had gelijk me eigen cyclus weer. Zo ik ben ook net weer wakker ga nu lekker douchen stofzuigen dan naar me schoonouders.
storing en waarschijnlijk is het expansievat gaan hemelen , komen ze volgende week verder nakijken , maar voor nu hebben we weer warmte en kunnen we weer douchen.
2-1 gewonnen gelukkig. Draaien niet zo heel goed. Steeds te weinig mensen door blessures etc. Heb net ajax gekeken en ga nu bij mijn broertje kijken dus echt een voetbal zondag. i like it
Hihi hier ook altijd voetbal dag op zondag. Zo de fc heeft echt een heel slecht veld niet normaal zeg. Maar morgen een nieuwe.
jeej ik zie het lijkt meer op een grote zandbak. Ben alweer thuis, had het nu toch beetje koud en het was saai...haha.
Goedeavond.. Hier de viste net de deur uit... zij bleven eten.. erg gezellig. Maar nu ben ik toch blij dat ik met lappie lekker op m'n bedje lig.
goedemorgen babychantal blijf nog maar even binnen hoor hier ligt weer sneeuw marjon wennes beide weer helemaal opgewarmd? Hier helaas de griep toch binnengekomen. Met Ferenc vrijdag nog naar de huisarts geweest en moeten het goed in de gaten houden boven de 39 graden koorts moet ik meteen aan de bel trekken. Mares en ik zijn ook strontziek allebei verkouden en een behoorlijke griep Hadden gisteren rustdag ingelast lag net op bed toen stonden eerst schoonouder voor de deur toch overgehaald om ff naar de stad te gaan vervolgens thuis wil weer naar bed gaan staat er een neef voor de deur dat ze uit elkaar gaan 2 kids uiteindelijk was het pas 1930 uur voordat de boel was opgeruimd ben naar bed gegaan en net eruit gekomen halve nacht met 2 kids opgelopen blehhhhhhhhhhhhh vandaag word het een overlevingsdag maar hoop in ieder geval op babynieuws
Sneeuw??? hier niks hoor! Nou de striae begint te komen Maar heel raar echt vanuit het midden van de littekens van de bbz. zal het te strak zijn dichtgemaakt? Het voelt ook heel trekkend aan. Hebben jullie dat ook gehad?
hier ook sneeuw !! Hier geen straie te bekennen , heb ik met de andere zs ook niet gehad .....Ik denk dat litteken nog steeds een gevoelig plekje is en dat je het daarom voelt trekken ..Misschien volgende keer eens navragen als je op controle moet ,,,.
Hier geen sneeuw..... Sabine beterschap meid had gehoopt dat hij jullie door voorbij zou gaan.. Joyce hier ook striae en de littekens jeuken hier ook van de bbz. Hier nog steeds baby in de buik wel weer een hele slechte nacht gehad harde buiken en krampen maar het zet niet door nu af en toe harde buiken en krampen maar geen regelmaat we wachten af
ik wil je niet bang maken, maar wil je er aub zelf bovenop zitten dat het niet langer duurt dan 42 weken en dat zodra je vruchtwater gebroken is het er binnen 24 uur uit is. Wat ze ook zeggen, maar eis dan een keizersnede. Wij hebben dat te vaak fout zien gaan.
Dat doen we ook hoor komt goed Volgens de vk ben ik 6mrt uitgerekend maar volgens de calculator en echo's niet.
volgende week gewoon bezoek aan gyn eisen anders ben je zo weer een paar dagen verder sluit me helemaal aan bij joyce hierin en die striae helaas kreeg ik ook bij de 1e in de 41e week nu helemaal niet en die litteken van de bbz doet hier nog steeds zeer en is heel lelijk van kleur worden zal er deze week eens een foto van maken kids slapen nog al vanaf 1030 zijn dus ook echt ziek heb half geslapen moest ik zelf niet hoesten of snotteren deden hun het wel helaas kan mannetje vandaag of morgen niet vrijnemen zit in adam voor zijn werk en wil moeder of schoonmoeder niet lastigvallen maar als de koorts aanblijft nu 39.6 moet ik er toch wel aan toegeven