Wel een super mooi buikje. Maar hoop voor jullie ook dat dit de laatste buikfoto is geweest. @ S1980: Als het niet gaat echt vragen of ze je willen helpen, zullen ze met liefde en plezier doen. Alleen snap je wel hoor, ik ben ook niet van het hulp vragen aan anderen. @ Al: ik mag zo naar het zh voor gesprek met arts hoe we nu verder gaan. Ben echt super zenuwachtig...... Gewoon niet leuk meer zo erg.
Hopelijk kun je snel verder gaan wedy , logisch dat je zenuwachtig bent , er hangt een heleboel van dit gesprek af , dikke kknuuffff
wennes denk aan je dikke knuff ben benieuwd wel een toeter hoor chantal denk een jongetje en denk dat marjon een meisje krijgt
We hebben informatie meegekregen over het onderzoekstraject naar IVM. Deze week worden we gebeld door de arts die het onderzoek leidt. Mochten we interesse hebben dan maken we een afspraak voor een gesprek. Daarin kunnen we vanalles vragen en dan kijken wanneer we kunnen starten. In het 1ste onderzoeksfase zoeken ze 50 mensen die hieraan gaan deelnemen. We staan er nu beide positief in en ik denk dat we hieraan mee gaan doen. Wel mochten we meedoen en willen we middenin het onderzoek stoppen dan kan dat altijd. Vind het wel heeel erg spannend, maar ik wil alles aanpakken om ook maar eens EEN KANS te krijgen op een zwangerschap.
spannend Wendy . en het is idd weer een kans , en laat het aub jullie kans worden ..................................duim dubbelendwars
Ben ik weer druk weekend gehad,gister gewerkt en sávonds visite,vandaag gewerkt en nu eindelijk 2 dagen vrij Vanmorgen heel de wc onder gekots. IK krijg ook een behoorlijke buik,zullen wel me darmen zijn of vocht? Ben behoorlijk slank platte buik,maar die is nu weg! Spannend wennes! channes nog steeds niks,wel een hele mooie buik!
Wennes.. Erg spannend, en weten ze al wanneer ze willen starten? Channes.. Mooi buikje hoor.. tja het is weer gaan sneeuwen vandaar natuurlijk... Sabine.. Beterschap met de kroost.. Liefs voor allemaal...
Dag lieve meiden, ik vroeg mij af of jullie al vroeg symptomen hadden van een bbz..ik heb bijna alleen steken/krampjes aan de rechterkant ten hoogte van mijn lies...ik ben bestr bang omdat ik verhoogde kans op bbz heb.... liefs michelle
Hey meiden Hier is het begonnen volgens mij. Om kwart voor 12vruchtwater verloren nu om de 8min weeen
spannend Chantal , wij gaan wachten op babynieuws !!!!!!!!!! Succes meid !!!!!!!!! @Michelle , kan me heel goed voorstellen dat je onzeker bent en dat elk pijntje je het gevoel geeft dat het mis is , heel herkenbaar .......heb er zelf na mijn bbz ook 4x voor gestaan .....Heb je al een afspraak gemaakt voor rond de 6 weken ? Ik zou het niet eerder doen , want dan zie je waarschijnlijk nog geen hartje kloppen en zit je weer 2 weken in onzekerheid ......................................... Ik had hele erge pijnen dieik niet zonder paracetamolkon wegkrijgen en wist ook niet waar ik het zoeken moest ....maar dat is voor ieder anders ..... dikkekknuuffffff
spannend hoor en gelijk heb je elke kans moet je aangrijpen hoop zo dat het binnenkort ook voor jullie raak is rijswijkse goed teken die misselijkheid michelle had helemaal geen pijn vonden ze ook erg vreemd ..... vind het zo spannend hé voor chantal net of ik zelf weer moet bevallen