Buitenbaarmoederlijke zwangerschap deel 2

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    precies,moet ergens de voordelen van inzien he !!

2. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    dat is heeeel netjes marjon!

ik ben nu 3,8 kilo zwaarder.

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    das ook nog netjes ,joyce ............

4. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    mooie gewichten hoor dames... ben in totaal 20 kilo aangekomen moet nu nog 8 kilo af broeken passen nog niet rokjes enkele al wel

zat net wat te kijken en kwam op een link van een documentaire over vroeggeboorte en kindjes die overleden tijdens de bevalling ben halverwege afgehaakt kon het echt niet meer aanzien echt verschrikkelijk....... een miskraam of een bbz is heftig maar dit lijkt mij echt niet te verdragen

5. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Zo ben al klaar wakker word een lange zware dag vandaag. Zie er heel erg tegen aan.

6. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Heel erg veel sterkte vandaag Chantal......

Hele dikke, dikke knuff.

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    sterkte Chantal...

@Sabine , ik zou er ook niet aan moeten denken ,als een miskraam of bbz er al zo inhakt ..maar net als de docu ,ikmoet er niet aan denken !!

8. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    chantal heel veel sterkte vandaag dikke knuff

9. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ook van mij heel veel sterkte.. KnuFF

10. ruby82

ruby82 Actief lid

30 dec 2008
    238
    0
    0
    amsterdam
    Sterkte Chantal!

liefs

11. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    chantal hoe is het gegaan vandaag? Hoop dat je ondanks het verdriet vanaf morgen een beetje kan gaan genieten van je verlof. Vrijdag wordt je mannetje geholpen toch?

12. evie1

evie1 Lid

19 jan 2010
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag allemaal,

Ik ben deze week een beetje begonnen met werken, op het werk ging het niet goed, dus thuis.
    Vandaag ben ik met de huisarts de laparoscopie gaan bespreken. Zij heeft hier een brief van ontvangen. De buik zag er allemaal prima uit, zei ze. Herstel gaat nu wat langzaam, maar ja eileider is ook weg, dus het heeft tijd nodig. Waar ik van schrok is dat ze vertelde dat mijn vruchtbaarheid behoorlijk is afgenomen. En dat ik maar eens moest denken aan bevruchting buiten de baarmoeder. Ook gezien mijn leeftijd: ik ben 37. Ik word over enkel maanden al 38. Helaas was ik nooit eerder in een positie om kinderen te krijgen. Ik denk dat de huisarts dan doelt op IVF. Ik zit hier in tranen achter de pc. Want ik weet niet wat ik hoorde. Ik heb namelijk altijd al behoorlijk veel last gehad van hormonale toestanden en altijd gedacht: hormonale behandelingen zijn niet goed voor mij. Bovendien ben ik er niet zeker van dat ik dat psychisch wel aan kan. Volgende week maandag ga ik samen met mijn vriend op controle in het ziekenhuis. We kunnen daar verder praten.

13. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Het was behoorlijk heftig zit er ook helemaal door heen ben kapot. Maar het was wel een hele mooie dienst. Alles klopte. Allemaal mensen die me een dikke knuffel gaven en heel veel sterkte wensen omdat oma de baby niet meer mee maakt dat ze er zelf ook helemaal vol over was haar tweede achterkleinkind. Nu proberen het een plek te geven en af te sluiten. En te gaan genieten van me verlof dat zou oma ook gewild hebben. Zaterdag gaan we haar huis proberen leeg te halen.

De operatie van me mannetje gaat niet door is verschoven naar maandag hij stond niet meer op de ok lijst van vrijdag grr vanmiddag belde ze dat maandag echt door gaat om half9 melden rond 13uur word hij geopereerd.

14. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    @evie,

Ik vind niet dat je ha dat zo maar kan zeggen. Met 1 eileider kan je prima zwanger worden hoor! En over je leeftijd, het was toch nu ook gelukt. Ik zou het gewoon nog ff aankijken! Knuf!

@chantal, blij dat het goed is gegaan. knuf.

ik heb agressie buien op klanten :( heb vaniddag een klant die het bloed onder me nagels trok kuthoer genoemt (schaam)
    heb zo een kort lontje opeens, kan ook om alles huilen :( zal er wel bij horen denk ik.

15. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Joyce dat komt me bekend voor hormonen hormonen hormonen

16. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    chantal fijn dat het een mooie uitvaart was. Nu het een plekje gaan geven. Balen dat je vriend maandag pas wordt geholpen hoelang staat er voor herstel?

Evi zulke gesprekken hakken er aardig in vooral als je zulk nieuws niet verwacht. schrijf de vragen die je hebt alvast op anders vergeet je ze misschien. Hier in Apeldoorn starten ze ook eerder met behandelingen als je ouder bent dan 36.

Scorpion hormonen heerlijk hé kan alleen maar erger worden :)

Hier alles le kker. Vandaag met de auto naar het pleintje geweest en heerlijk half uurtje gewinkeld. Kleertjes gekocht voor dochter en zoon :). Kwam een collega tegen en die viel bijna achterover dat ze me zag lopen. Ben een echte bikkel niet zeuren maar doorgaan.......

17. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Lekker even gewinkeld was wel ff fijn zeker om er even uit te zijn.

Er staat sowieso 4week voor zijn herstel dan mag hij alles weer met beetjes gaan doen en hij mag weer autorijden eerder niet want dan ben je niet verzekerd.

18. ruby82

ruby82 Actief lid

30 dec 2008
    238
    0
    0
    amsterdam

he meiden,

@ sabine, wat een prachtige kindertjes!

Dit is onze kleine meid, ben ook erg trots!

19. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    owww die is al groot ruby!
    wat een kanjer!

Ben wel blij om te zien/lezen dat de meeste toch weer zwanger zijn geworden en dat er gezonde kindjes worden geboren, geeft wel hoop en moed!

Ik weet niet of het door alles komt, maar ik heb vanaf het begin al het gevoel dat ik deze knul nooit levend vast mag houden. :(

20. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    mooi meisje hoor ruby. Hoe gaat het voor de rest bij jullie? Al een beetje ritme gevonden?

Chantal heerlijk hoor ff eruit. Maar dat is nog best wel krap gezien jouw zwangerschap heb je iemand achter de hand mocht je naar het ziekenhuis moeten of ga je zowiezo in het zkh bevallen

Deel Deze Pagina