Ik loop nog bij de fertiliteitsarts.. misschien is dat anders? Nee hier geen gekots! maar hoef ik normaal ook nooit.. hoe misselijk en ziek ik ook ben. is op 1 hand te tellen in mijn leven denk ik. hihi Moet wel heel de dag door eten.. haha maar geen probleem voor mij Al die andere termen daar hebben ze het nog niet over gehad.. er is ook niks gemeten.. zal nog wel komen..
Jongetje of meisje? Ik zou het niet weten.. maar m'n vriendin heeft gedroomt dat het een jongetje wordt.. m'n mannetje denkt dat ook. En een collega van hem zij dat ook gelijk.. Ik heb echt geen enkel idee..
Super Sabine dat 1ste lachje...Wat een prachtig mannetje en dan Mares, wat een open, vrolijk gezicht heeft ze. Wauw daar kun je trots op zijn op 2 van zulke knapperds. Hoop dat jet het rustig aan kunt doen het weekend zodat je je snel weer beter voelt.
de hele dag eten,had ik in begin ook,maar de laatste dagen eet ik omdat ik moet,heb wel een paar vbtjes hoor! Vandaag naar de ah geweest dacht lekker knakworsten,gemaakt krijg ik niks door me keel viesterwijl normaal heel lekker vind. gister patat gegeten in me oude buurt vers gemaakt half patatje had ik al genoeg. als me vriend paprika chips eet wordt ik al misselijk stinkt terwijl ik het normaal lekker vond.vanmiddag een broodje kaas gegeten omdat het moest maar zat met lange tande te eten.hoop dat dat snel mider wordt mis het lekkere eten. Vanavond ga ik op visiti waar allemaal lekkere indische hapjes word geserveerd hopen dat ik dat wel lekker vind Fruit gaat er gelukkig wel in! fijne avond allemaal
zo gaat gelukkig weer beter!gister lekker indische hapjes gegeten En vanmorgen lekker eitje niet misselijk gelukkig. neem allees voor lief hoorzelfs de misselijkheid Ga lekker shoppen vandaag,nieuwe broek en truitjes en schoenen kopen.fijne zondag allemaal!
Shop ze rijswijkse.... Hier eindelijk na een maand of 6 vandaag weer een wedstrijd gevoetbald...heeeeerlijk gewoon. Was wel voorzichtig met duels maar dat zal vanzelf beter gaan. Fijne zondag allemaal
hey meiden, chantal welkom thuis, mooi mannetje! @ wendy, komt goed deze ronde toch!! @ sabine, jeetje wat groeit ferenc snel. Ik ben er volgende week niet, wij doen een weekje center parcs
shopse rijswijkse joyce geniet van je weekje channes leuke kraamhulp? Marjon alweer bijna 31 weken Hier rustige zondag mares heeft nog steeds koorts en papa is inmiddels ook ziek...... ben lekker aan het rommelen in huis alle kasten aan het uitpluizen iedereen slaapt al vanaf 11 uur dus ga er eens een paar wakker maken
@ Joyce: Heel veel plezier en geniet van jullie laatste weekje samen weg. Heb je vantevoren nog echo????
Heel veel plezier Joyce.. geniet ervan Lekker is dat hè Wen als je weer een beetje je ding kan gaan doen.. fijn dat je er van genoten hebt..
Hey allemaal Kom even een update geven hier is alles goed. Ben vandaag bij de gyn geweest voor controle alles was prima in orde wond heelt erg mooi alleen moet me abkuur afmaken dat is nog niet goed. Lig nu lekker in bed. Liam ook voor het eerst in zijn ledikant hij slaapt er heerlijk. De nachten zijn goed hij word wakker voor de fles en verder hoor je hem niet we zijn echt super aan het genieten van hem. Vanmiddag krijgt hij zijn hielprikje en gehoortest ben benieuwd. Ga nu even slapen Dikke kus voor jullie
wennes geen spierpijn overgehouden van het sporten channes goed om te horen dat alles goed gaat en wat snel alweer op controle! Is de kraamhulp al weer weg? Weltrusten. Hier beginnen ze te ontwaken zo als het droog is ff naar de apotheek nieuw ab kuurtje halen voor de wond en ijzertabletten hb was nog steeds erg laag (5.8) als het over 3 weken niet boven de 7 is wordt ik doorgestuurd naar het zkh voor verder onderzoek. Marjon weet jij nog hoelang je hebt gevloeid na de ks. Ik namelijk nog steeds acht weken al dus en echt veel zeg maar als een gewone menstruatie ben al 2 pilstrippen verder maar stoppen ho maar ben die libresse nu wel zat aan het worden
@Chantal , fijn dat jullie ventje het zo goed doet !! @Sabine , ik heb niet heel erg lang gevloeid na de keizersnede , misschien 3 weekjes en dan was het de eerste 2 weken wat meer en daarna bijna niks meer........Kan me voorstellen dat je ijzer daardoor ook wel laag blijft Sabine ...Ik zou ff aan de ha of gyneacoloog het navragen of dat wel normaal is ...
Sabine de kraamhulp is hier nog tot donderdag twee super vrouwen heel gezellig met hun erbij. Ik moest op controle omdat mijn hb laag is en mijn ontstekingswaarden in het bloed waren veel te hoog dus moet de ab kuur afmaken dan is het goed. En ijzerpillen blijf ik ook nog een tijd slikken. Zo de mevr van de hielprik en gehoortest is weer weg. Hij gaf geen kick bleef lekker door slapen. Gehoor was ook goed.
marjon inmiddels contact gehad met de ha ga weer aan de ijzertabletten mocht die over 2/3 weken nog laag zijn moet ik naar de gyn het kan zijn dat er restweefsel in de baarmoeder is blijven zitten Chantal tot donderdag dat is wel lekker luxe zeg heb je extra uren gekregen? Echt bikkeltje dus en hij kan horen maar dat is geen luistergarantie voor later hoor
Hihi nee das dan een beetje jammer ik dacht als hij daar voor slaagt kan hij ook luisteren Ik heb idd extra dagen gekregen door de keizersnee ik had recht op twee extra dagen.
goed dat je het ff hebt nagevraagd Sabine !! Dat is echt de helft van je herstelals je ijzer goed is ..Niet schrikken min ijzer was na de keizersnede 8,9 !!!!!!
8.9 pff ben blij als die straks 7 is channes heerlijk die extra dagen ik kreeg ze niet want ik was te fit en vriendlief was thuis8)