He meiden, Fijn dat het nu weer goed gaat met iedereen. Ik ben afgelopen week voor het eerst weer begonnen met werken, had binnen 10 minuten al een stapel werk op mijn bureau liggen. En de dag duurde ZOOOOOOOOOOOOOO lang, en ik miste NAdia! Eigenlijk zou je een soort kort reintegratieprojectje moeten hebben Anyway, hier gaat alles goed, de kleine groeit als kool, soms schrik ik daar zelfs van, ze is allang geen hulpeloos klein hoopje mens meer. Ze is veel wakker en vrolijk en begint ook speelgoed te pakken enzo! Ik mis NOG STEEDS mijn mooie buik, maar wel al een stuk minder gelukkig. Ik hoop dat ik het nogmaals mag meemaken in de toekomst maar voor nu ben ik supergelukkig met mijn kleine poppetje! Liefs ruby
joyce beterschap en succes met de kamer wennes hoe gaat het met de medicijnen ruby het gevoel van het gemis van de buik word echt minder hoor en werken moet er nog niet aan denken mag april nog thuis blijven en in mei waarschijnlijk halve dagen ligt aan het bezoek aan de gyn over 2 weken net terug van musical mamamia(verrassing van schoonmoeder) echt geweldig
heel rustig hier. Vanavond laatste tabletje en dan wachten op mijn menstruatie en dan kan het eindelijk weer beginnen, ben er klaar voor. Vanochtend thuis op de weegschaal al 4,5 kilo kwijt, als dit zo toch eens door mag gaan @ S1980: Hoe voel je je? Vloeien minder geworden? Moet je nog terug naar het zh? @ Channes: Hoe gaat het daar? AL een beetje een ritme gevonden zo met zijn drieetjes? @ Scorpion: Genoten van je weekje weg? Las dat je ziek was, griepje? Succes met de babykamer, straks fotootjes? @ Marjon: Nog last gehad van vele suikerwisselingen? Hoe gaat het verder met alle zwangere? *kussss*
Hey allemaal We zijn idd erg rustig met z'n allen! Joyce lekker warm daar dus dan kan je ook wel lekker ziek worden beterschap meid. Ben erg benieuwd naar jullie babykamer. Liam heeft zijn eerste nike air max al gekregen van papa hihi. Sabine lijkt mij ook super mama mia. Heb je vast ook lekker van genoten? Hoe is het met je buik en bloeden? Wendy spannend meid hoop dat het allemaal snel door zet! Ruby je hebt je meid vreselijk gemist dat is iets waar ik ook vreselijk tegen aan zie. Maar goed heb nog even te gaan. Tweede week van juni moet ik weer werken. Hoeveel dagen werk je eigenlijks? Hier gaat het allemaal erg goed de kraamzorg heb ik nog niet gemist hier we hebben echt een geweldig mannetje meld zich voor een fles en poep luier en verder horen we heb eigenlijks niet hij kan heel lang wakker in de kinderwagen of zijn bed liggen zonder dat hij gaat huilen hij ligt dan heerlijk te kijken. De nachten gaan hier ook goed. Hij krijgt zijn fles daarna even knuffelen en daarna gaat hij weer heerlijk slapen. Met mij gaat het ook goed de wond heelt heel erg goed ik heb er geen last meer van. Heb wel last van me darmen maar dat komt van de ijzertabletten. Me ab kuur is afgelopen nu gelukkig.
wennes dat de duivels maar snel mogen komen hoe blij kan je zijn met een menstruatie (helaas) chantal fijn dat ab op is en wat een heerlijk mannetje hebben jullie geniet ervan Hier gaat het een stuk beter. mares gaat gewoon weer drie dagen naar de oppas en die dagen geven mij een hoop rust. Ferenc begint ook steeds meer langere slaapjes te maken en slaapt nu op zijn eigen kamer nog wel in de kinderwagen maar daar pas die niet heel lang meer in is echt een joekel van een mannetje aan het worden. Als die wakker lacht die constant en er komen geluidjes uit helemaal geweldig. Hij eet alleen echt teveel mogen maar een liter maar hij zit rond de 1300 cc per dag volgende week naar cb maar eens overleggen. Met de buikpijn gaat het beter de ab kuur duurt nog 3 daagjes alleen last van de darmen door de verhoging van de ijzertabletten. Ga ff lekker op de bank hangen met kopje thee en straks de ramen wassen buiten kinderwagen dan lekker buiten in het zonnetje....
Ons mannetje heeft een hele lange nacht gehad om kwart voor 9 zijn laatste fles hij heeft geslapen tot kwart voor 4 moest ik hem nog wakker maken
Gaat echt super hoor hij was wel aan het jengelen tot 23uur daarna hebben we hem niet meer gehoord nu slaapt hij in de box.
zit te wachten op schoonmoeder is weer eens te laat moet om 1030 op het werk zijn voor gesprek over wanneer ik weer aan het werk gaat maar echt zeg ik 930/1000 bij voorbaat al ze eigenlijk altijd te laat is ze er nog niet.....
had in de file gestaan .... Nou de maand april mag ik in ieder geval nog thuisblijven gaf aan de donderdagen wel te willen komen ivm vergaderingen om zo er weer langzaam in te komen mijn vervanger blijft in ieder geval een maand langer en desnoods ook nog de maand mei. Heb echt zo lieve baas.....
Nou idd een top baas heb je. Die zijn er niet veel meer. Ik blijf nog twee dagen werken maandags en vrijdags twee dagen van 8uur en één keer in de vier weken een hele zaterdag. 18uur per week werk ik dan. Hoeveel werk jij nog?
dag lieverds daar is daan weer!!!! hellaas nog niet zwanger maar sinds 3 maanden een regelmatigere cyclus van 34 dagen jeuj!!! verder druk met de wedding volgend jaar en hard aan mezelf aan het werken,ben een tijd terug ook in een depressie beland. waar ik gelukkig weer uit gekomen ben,en ik ben ook niet meer gestresd bezig met zwanger raken. over 2 maanden moeten we gedwongen 4 maanden veilig sexen ivm bruiloft mei volgend jaar jeej ik zie dat bijna iedereen terug zwanger is wat fijn!! wendy nu ben jij aan de beurt meis oja en ben weer begonnen met werken sinds 3 weken..het valt me best zwaar moet ik zeggen
He Daan , welkom Terug !!!!!! Leuk weer wat van je te horen , en gelukkig gaat het alweer een stuk beter met je .... Kan me voorstellen dat het zwaar is om weer te werken , maar misschien wel een goede afleiding !! dikke kknuufffffff
jazeker een goede afleiding maar het vreet bergen energie waardoor ik me totaal niet fijn voel als ik te veel gedaan heb. gelukkig kan ik me snel weer positief krijgen dat scheelt ben ook blij dat ik weer meeklets