Buitenbaarmoederlijke zwangerschap deel 2

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Sabine , suiker blijft s ochtends te hoog .......voor de rest van de dag redelijk goed , als ie te hoog/te laag is kan ik het wel verklaren ..........................

Alleen mijn longen zijn nu weer bezig , zitten helemaal vol met taai slijm , hopelijk wordt dat geen onsteking .............................

2. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ sabine wia.

marjon wat erg van je longen sterkte

3. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    @ Marjon: nee nu niet weer het volgende, je hebt al genoeg te verduren gekregen...

@ S1980: Oeps helemaal vergeten te melden, yeps ongi is doorgebroken, 24 mrt. Ben donderdag geweest voor een echo om te kijken of er geen cystes waren achter gebleven en of alles er goed uit zag om door te gaan. En gelukkig is dat het geval:):).
    Gisteravond de 1ste spuit alweer gezet, gelukkig hoeft het nu maar 3 dagen ipv meer dan 3 weken.
    Dus ik ben nu officieel een Proefkonijn...haha.
    Vind het toch wel erg spannend, moet ik eerlijk zeggen. Woensdag weer voor de volgende echo, moet ook bij iedere echo bloed laten prikken dus dat wordt lekker;).

Oja sinds half jan. kreeg ik sávonds steeds last van rode plekken, bulten op mijn lichaam en dit werd steeds erger dus paar keer bij huisarts geweest en zou een allergie zijn. Tot ik het 2 weken geleden echt elke avond kreeg en mijn medicijnen ook niet meer werkte. Dus bloed laten prikken (ALWEER) en ja hoor vanallerlei allergieen. Nu ben ik door gestuurd naar een allergoloog dus daar kan ik vrijdag al terecht. Tja net of we nog niet genoeg in dat zh komen;);)

Fijn Weekend,

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Hopelijk kunnen ze er snel achterkomen waar je allergisch voor bent ............En graag proefkonijn , als het maar z'n vruchten afwerpt he !

Ja en mijn longen , gelukkig is het voor mij aftellen , maar als de astma actief is dan moet je rekenen op veel luchtweginfecties en hopen op geen longonstekingen .........Als het goed is wordt het straks weer allemaal beter als sugarbeep geboren is ........................................

5. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    ik hoorde gister van me oma dat me achternichtje ook een bbz had,haar eileider is eruit.hoor je het de laatste tijd vaak zeg :(

6. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Wendy dus je mag nu als proefkonijn fungeren als het maar helpt om jullie grote droom uit te laten komen! k ga alvast beginnen met duimen.
    Hoop dat ze snel vinden waar je allergisch voor bent

Marjon het einde is bijna in zicht jee wat gaat het ook snel. Hoop dat je de laatste weken nog een beetje kan genieten zonder teveel last van je longen en je suiker.

Sabine lekker druk weekend dus heb je er al een verjaardag op zitten?

Sass kom je de dagen een beetje door pff woensdag pas meid nog een hele dikke knuffel voor jullie!

Hier Liam had gister een nationale huildag hij is van elf uur s'ochtends tot half 11 s'avonds wakker geweest en heel erg jengelig en huilen zo sneu het waren geen krampjes ofzo wat het wel is geweest ik heb geen idee vandaag is hij de oude weer. Ook zijn we sinds donderdag begonnen met meer voeding daar doet hij het heel erg goed hij heeft nu ook 6flessen ipv 7 dus gaat erg goed met hem.
    We krijgen zo kraamviste morgen ook twee keer en tussendoor nog ff naar opa en oma fc groningen kijken.

7. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hey allemaal,
    Lief van jullie..

Hier continu in tranen.. probeer wel afleiding te zoeken, gaan iedere dag toch even weg.. maar lukt niet echt.
    Het is ook zo naar dat het er nu nog zit..
    Ben ook bang voor wat er komen gaat.. al weet ik de theorie allemaal wel! pff
    Maar zal allemaal wel weer goed komen! nuchtere ik probeert me te beschermen!!

En ben blij dat m'n mannetje thuis is, hij gaat maandag weer werken..

*Sass strooit knuffels terug*

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Lieve Sass ,

Heel herkenbaar dat afleiding zoeken niet echt gaat , het is toch iets waar je 24/7 me bezig bent en dan heb je je beepje ook nog in je buik zitten en je weet dat het helemaal fout zit ..
    Krijg je een curretage ? Die is mij echt reuze meegevallen .....Totdat moment dacht ik zelf dat ik het wel beleefde maar dat het over iemannd anders ging en was ik heel nuchter , misschien is dat wel die zelfbescherming waar je het over hebt ....Daarna kwam bij mij de echte klap ....Het weer wachten op je ongi en hopen dat het raak is ....Je blijft in een cirkeltje hangen en daar kom je alleen maar uit , als het eindelijk eens goed mag gaan .....

Hele dikke knuufff vanuit hier en denk aan je ....

9. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    @sass heel veel sterkte. Zo zie je maar het leven echt een wonder is. Blijven praten he!

@wen, ik duim voor je!

@ daan, welkom back!

@ marjon, hoe groot is jou buik nou?

@all, pffff ik ben op!!! Heb geen voeten meer over van het staan. De zaterdag is echt een te drukke dag. Gelukkig nog maar 3 te gaan en dan verlof!
    Ik verga inmiddels van de strae, tot aan me muts aan toe!
    Wij hebben een nieuwe auto gekocht. Kia Ceed SW
    past de wagen mooi is en is toch wat veiliger.

10. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    sas sterkte meid knuffel
    hier gister even weer een klein dipje gehad maar ook snel er weer uit gelukkig!
    deze week een soort kaartlegging gehad en die vertelde mij precies zoals ik al sinds een paar maanden roep.
    het komt wanneer het moment en de tijd daar is.
    omdat ik dit al wist geeft het me nog meer rust en vertrouwen
    bovendien ben ik al erg blij met de regelmaat die er sinds 4 maanden inzit. telkens 34 dagen.

iedereen een fijne avond gewenst ik ga indoor brabant kijken

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Volgens iedereen heb ik een beschaafd buikje en nog geen straie te bekennen...

12. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik duim voor je wendy!! en idd alsof je er al niet genoeg komt in het zkh

13. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    fijne zondag allemaal!!

14. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Was het maar zo.. wachten op ongi..
    Helaas mag ik weer het zkh weer in rollen.. (over een paar maanden denk ik)
    Pff ik maak het wel gezellig hier zeg met mijn stemming!:(

bijna woensdag...

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Lieverd dat maakt helemaal niet uit , daar zijn we voor ,,Wat denk je wat ons voor een groot deel erdoor gesleept heeft ..dat we hier ons verdriet kwijt konden .........tenminste iemand die begrijpt hoe je je voelt !!!!!!!!! Dikke kknnnffffffff

16. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Weer dank je wel.. weer tranen..

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    meissie toch , ik wou dat ik iets voor je kan doen ,,..Ik kan wel zeggen dat he t allemaal goed komt , dat zei ook iedereen tegen mij ...........maar daar nam ik toen ook geen genoegen mee .............Eerst zien en dan pas geloven .........

denk aan je lieverd !!!!!!!!!!!!!!!!

18. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Lieve Sass,

Het is helemaal niet erg, je bederft de stemming niet. Zoals Marjon ook al zei, wij zijn er voor je. Wij zullen naar je luisteren en je er proberen doorheen te slepen. Meis het heeft tijd nodig. Hoe laat moet je woensdag in het zh zijn? Zal zwaar dagje zijn, maar ook wel goed als die voorbij is.

Dus meis als je je verhaal kwijt wil, gewoon posten hier hoor,

dikke knuffff

19. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    sass zoals iedereen al zegt daar zijn wij voor. Goeds nieuws maar ook slecht nieuws kan hier worden gedeeld. Net wat Marjon zegt woorden als het komt wel goed heb je nu niets aan.... Nog 2 nachtjes en dan is het gelukkig woensdag..... Meid heel veel liefs vanuit apeldoorn dikke knuff

20. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    wennes woensdag voor jou ook een spannende dag zie ik'

channes huildag voorbij of zijn er meer gevolgd......

Hier net terug van kwikfit uitlaat kapot 240 euro armer als het goed is straks weer klaar morgen krijgt ferenc zijn eerste 2 inentingen (ben de 1e inenting helemaal vergeten *schaam*)

Deel Deze Pagina