Buitenbaarmoederlijke zwangerschap deel 2

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Haaj haaj,

Echo was goed gisteren. Al waren de eitjes nog niet groot genoeg voor punctie, maar dat had ik ook niet verwacht. Moet morgen weer terug.

Lekker Sabine dat je wat meer rust krijgt en dat jullie lekker in j eigen ritme komen.

@ Sass; doe rustig aan en denk aan jezelf....

@ Channes: wat een knap menneke is het toch. Die foto waar hij in de box ligt...heerlijk:)

2. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    oja menstuatie was zaterdag alweer voorbij gelukkig, hier is het altijd heel minimaal. Stelt niet veel voor

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    spannend Wendy !!
    @lekker wat rust sabine !! Hier gaat het wel goed , al blijft mijn suiker s ochtends gewoon te hoog , zit nu op 20 eenheden met spuiten en suiker was net 9,9 ( moet < 6,5 zijn ) ..............
    Maar de rest van de dag is ie goed , soms zelfs te laag dat ik weer een hypo krijg .Maar nog een paar weken en dan hebben we daar ook geen last meer van ................................

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Sass , hoessie gegaan ?
    Heb veel aan je moeten denken gisteren ..

knuffffffffffffffffff

5. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    wennes is de kans aanwezig dat je de aankomende dagen al een punctie krijgt dan? O echt spannend hoop het zo voor jullie

en die foto's op hyves van liam zijn zeker geweldig :)

Oja ons mannetje is iets aan te grote kant met zijn 10 weken weegt die 6,5 kilo en 63 cm woog zijn zus met 4 maanden terwijl ze bij de geboorte evenlang waren en gewicht nagenoeg ook hetzelfde cb vroeg wat geef je hem ik hij eet al mee met de pot:) hij past al maatje 68 met kleren

6. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    marjon nog een paar weekjes en dan is het zover spannend.....

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Moet zeggen dat ik bijna niet meer wilwachten hoor ..Volgende week moet ik weer naar het ziekenhuis en dan wil ik wel wat dingetjes vastleggen .Toen ik insuline ging spuiten hebben ze gezegd dat beep tussen de 38 en 39 weken geboren moest worden , dus dat wil ik nu wel zwart op wit hebben ....................

8. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    ook voor jou fijne paasdagen gewenst!!!
    en voor de rest natuurlijk ook

9. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    @ Marjon; jeej het gaat echt spannend worden. Ben wel erg benieuwd.

@ S1980: Het zou zomaar kunnen dat de punctie snel zal zijn. Maar ik denk ergens volgende week. Alhoewel je het met mij nooit weet, gaat vaak op het laatste moment wat mis he;).

Dan is Ferenc idd wel wat aan de grote kant. Konden ze je grapje van het mee-eten wel waarderen???;).

Voor jullie natuurlijk ook allemaal fijne paasdagen. Hopelijk word het weer toch wel iets beter, al zijn de vooruitzichten niet denderend.
    Ben lekker vrij de komende dagen, dinsdag pas weer werken...

10. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    ja dat kunnen ze wel waarderen kennen me inmiddels natuurlijk wel heb dezelfde mensen als met marescha de eerste keer zeiden ze de nachtfles moet je niet meer geven hoor waarop ik zei dat is fijn dat julie die komen geven 's nachts.......

Zie je op tegen de punctie? Ennuh dit keer moet het gewoon eens goed gaan...

Moet donderdag weer aan het werk zie er best wel tegenop maar als ik er eenmaal weer ben is het denk ik ook wel weer fijn ben namelijk geen persoon die alleen maar thuis kan zitten......

11. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    jeej donderdag alweer...wat gaat het toch snel allemaal. Ik denk dat het op een gegeven moment ook wel fijn is om een paar uur te werken in de week.

Moet zeggen dat ik erg op zie tegen de punctie. Heb geen idee wat ik kan verwachten, want de vorige keren net voor punctie afgeblazen. Alleen hebben ze wel aangegeven dat het nu pijnlijker kan zijn omdat de eitjes kleiner zijn dan normaal bij een IVF/ICSI poging. Hierdoor zal punctie ook wat langer duren, dus geen leuk vooruitzicht;).
    Moet gewoon de 1ste en meteen ook de laatste keer zijn;)

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

Kjk als het dan de laatste keer is , dan is het ff doorbijten meid !!
    Jullie zijn aan de beurt vind ik !!

13. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hallo Lieve allemaal,
    Ik ben gelukkig weer wakker geworden!! en weer lekker thuis nu.
    Het ging allemaal niet vanzelf! K*T infuus!! wilde niet.. en bloedgroep was kwartier voor de operatie ineens niet meer bekend!
    Maar nu voel ik me redelijk goed.. het scheelt zo enorm veel dat er niet in me gesneden is. Volgende week kan ik vast weer huppelend de kamer door.
    Ben blij dat dit voorbij is.. kan nu echt gaan 'afsluiten'..
    Al zal het vast nog een tijd zeer doen.. de wereld gaat door hè
    Maar ik ben blij met jullie, jullie zijn zo lief, dank je wel Xx

14. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Spannend Wen, en idd eng. Hoop zo dat het eenmalig is.. ga super hard voor je duimen.. kus

15. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    lieve sass complimenten met hoe jij er mee omgaat super!!
    positief blijven is het beste geloof in jezelf hoe moeilijk dat nu ook lijkt heb makkelijk praten maar ik geloof dat je met positief denken ver komt in het leven
    dikke knuffel

wendy nu moet het gewoon voor jullie gebeuren kan toch haast niet anders!!

16. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    lieve Sass, blij voor je dat dit nu achter de rug is. Jeej ging weer goed dan in het zh(not). Net of het allemaal nog niet genoeg is:x:x.
    Nu het kan "het een plekje gaan geven"beginnen, al heeft dat ook tijd nodig.
    Sass doe wel rustig aan he, niet alleen lichamelijk weer wat gebeurd maar ook in het koppie he,

dikke dikke knuff

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Lieve Sass , idd kan het afsluiten gaan beginnen , maar de echte klap kwam bij mij pas echt daarna..Doe het rustig aan lieverd en je weet het , we zijn er voor je he !!!

18. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    sass fijn dat je weer thuis bent en lichamelijk kan je dan wel snel hersteld zijn maar geestelijk nog lang niet. Doe rustig aan en wij zijn er voor je dikke knuff

19. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    wendy ook jij heb genoeg ziekenhuisbezoeken gehad ook voor jou moet het een keer afgelopen zijn dat geklep naar het ziekenhuis... ga voor je duimen dat het in 1 keer raak is

iemand eigenlijk nog iets van joyce gehoord?

20. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    sorry lopen slapen heeft vier dagen geleden nog gepost helemaal overheen gelezen joyce denk je wel een beetje aan jezelf

Deel Deze Pagina