Sass wat zijn ze lekker aan het klooien geweest in het zh. Nu goed herstellen zowel geestelijk als lichamelijk het is niet niks en loop jezelf niet voorbij he. Dikke knuffel... Wennes/Sabine bedankt voor jullie reacties bij de foto's van Liamlief zijn ze he Wennes ik hoop echt dat het het laatste bezoek is aan het zh voor een poosje dan alleen heen met een baby in je buik. Duim heel hard voor je verder. Sabine wat een leuke opmerkingen heb je gemaakt Hein keek mij aan van waar lach jij zo hard om Hein het ook lezen lag ook in een deuk... Donderdag alweer aan het werk pff gaat veel te snel hoor. Marjon ben echt heel erg benieuwd naar jullie beepje. Hier Liam is vandaag heel erg wakker geweest van half 9 tot half 3 vanmiddag daarna is hij eindelijk een keer in slaap gevallen daarna werd hij om half 5 weer wakker voor de fles en ik heb hem daarna weer in zijn bed gelegd en nu slaapt hij nog voor het eerst uit zicht zelf in zijn eigen bed in slaap gevallen zo wat waren we blij Hein en ik gaan hem nu alleen nog maar laten slapen in zijn bed en niet meer in de box op zijn bed heeft hij veel meer rust dan hier in de kamer.
Alweer een nachtje voorbij! Blij dat het weer dag is.. Nu aan het wachten op visite, mannetje is weer aan het werk. Hij is woe en do thuis gebleven.. Afleiding kom maar op! wil alleen gedachten verzetten!! Fijn paasweekend allemaal..
channes help me even welke opmerkingen hier of op hyves? sass lekker visite gehad als je in de buurt had gewoond en leuk had gevonden had ik wel een bakkie willen komen doen...
vind het echte mutsen daar dus neem ze met een korreltje zout heb echt een horror van een arts wel een hele leuke wijkverpleegkundige daar kan ik ook zo mee lachen
wennes zag net je bericht op hyves en hoop zondag op een heel mooi "paas"ei Hebben vanochtend de kids weggebracht en toen wezen in shoppen echt heel veel gekocht en dit keer eigenlijk alleen voor onszelf (paar kleine dingetjes voor de kids) Kids om 1 uur opgehaald en toen doorgereden naar de julianatoren daar tot 1630 gelopen toen lekker thuis gegeten koters in bad gedaan en liggen nu allebei ver in dromenland. Ga zo nog ff strijken en daarna met de beentjes op bank x factor kijken iedereen fijne dagen
Dat is misschien nog niet zo'n heel gek idee! ben best benieuwd naar jullie. We zouden een ontmoetingsdagje kunnen plannen...
Grrrr krijg nog steeds mailtjes binnen van stomme forums waar ik me tijdje geleden voor heb aangemeld.. maar ook weer afgemeld! :x
Sabine die opmerking bedoelde ik idd. Wij gaan dinsdag voor het eerst heen ben benieuwd wat ze te melden hebben. Volg toch wel me eigen gevoel. Jullie hebben een heerlijke dag gehad zo te lezen heerlijk hoor. Sass irritant hè die mailtjes! Hoe voel je je verder? Daan wat een mooie jurk heb je staat je heel erg mooi. Ik heb vandaag schoon maak dag gehad. Morgen de ramen en gordijnen nog dan kunnen we er eerst weer tegen aan. Ik heb ook een nieuwe pil gekregen had microgynon maar daar werd ik moe en chagerijnig van heb nu marvelon ben benieuwd hoe ik daar op reargeer.
is denk best raar om nu ineens niet meer met zwanger worden bezig te zijn en aan de pil te gaan denk ofniet?
daan wat een mooie jurk echt prachtig sass leuk idee ik ben voor wie wil nog meer elkaar ontmoeten? Chantal hier ook aan de marvelon.... en daan is zeker raar na al die ellende die je hebt meegemaakt toch weer aan de pil willen geen derde maar willen ons ook niet laten helpen dat is zo definitief.... snap je het nog