chantal schoonmaakwoede krijg je voor de bevalling hoor Hier ook alles afgelopen dagen gedaan morgen de laatste dingen dan genieten van de laatste vrije dagen donderdag weer werken
Wauw Daan....wat een gave jurk en hij staat je zo mooi. Krijg helemaal de kriebels...hihi. Ik wil wel een meeting, lijkt me echt leuk.
Ooh maar wel super om naar uit te kijken Daan.. Hier nog veel verdriet, lichamelijk redelijk. Heb het gevoel dat er toch nog wat loed in de buikholte is gekomen.. maar heeft natuurlijk tijd nodig. Vloeien doe ik nauwelijks en zeker niet helderrood!
Leuk dat jullie een meeting een leuk idee vinden.. Hmm misschien in dit bericht aanvullen wie dit leuk vind. En dan kijken naar datum (Juni?) en een centrale plaats? -Saskia Ik kan heel de week. (wisselende diensten) -Sabine -Daan -Wendy
WAUW daan! ik zou niet meer aan de pil gaan. Dan moet je straks weer zolang afkicken. meeting is goed, maaruh niet in juni
In ga begin juni hoogstwaarschijnlijk op vakantie. Ligt er een beetje aan hoe het met de behandelingen zit. Donderdag is mijn vrije dag doordeweeks.
Ik weet nog niet of ik meega met meeting ,lijkt mij wel gezelli , maar manlief heb ik al eerder gezegd , vindt het al raar dat ik hier zoveel klets en heeft zich er wel bij neergelegd dat ik er veel aan heb maar heeft zoiets m dan bel je toch een vriendin ..............en een meeting vindt hij echt helemaal niks .................................................................en ik heb geen zin om er ruzie over te gaan maken ...
Jammer Marjon.. maar we willen geen echtscheidingen als gevolg.. Wordt een leuke puzzel: Tot nu toe wordt het in de eerste twee weken van Juli Ik heb m'n rooster dan nog niet.. -Saskia (Ik kan heel de week ivm wisselende diensten) -Sabine -Daan -Wendy (Niet eerste 2 weken Juni / donderdag of weekend) -Joyce (Niet in Juni) -Chantal (Niet de laatste twee weken van Juli / eerste 2 aug)
Haha gelijk aanpassen.... Wordt een leuke puzzel: Tot nu toe wordt het in de eerste twee weken van Juli Ik heb m'n rooster dan nog niet.. -Saskia (Ik kan heel de week ivm wisselende diensten) -Sabine -Daan (Niet 1ste weekend van Juni wel Juli en ook doordeweeks) -Wendy (Niet eerste 2 weken Juni / donderdag of weekend) -Joyce (Niet in Juni) -Chantal (Niet de laatste twee weken van Juli / eerste 2 aug)
Niet heel smakelijk.. maar het lijkt of vandaag heel m'n baarmoederbinnenkant nogmaals loslaat!! vandaar die krampen natuurlijk en geen rood bloedverlies.. zou het kwaad kunnen??
Klinkt niet fijn Sass. Heb geen idee wat het kan zijn, als je het niet vertouwd of teveel pijn doet het zh bellen he meis. @ Scorpion: Jeej alweer 30 weken zag ik. Gaat echt super hard. Hoe gaat het met je? Al meer rust?
Niet echt een pretje hier.. Ik heb een nummer gekregen voor ma t/m vr. Kan nu alleen spoed nummer bellen. Maar dat heb ik maar gelaten, want tja vind het dan ook weer geen spoed.. wil dan liever een dagje afwachten! M'n bedje vandaag weer veel warm gehouden! met lappie op schoot! boekjes en chocola erbij...