Sass als je het niet vertrouwt gewoon bellen hoor dikke knuff en alvast weltrusten joyce al meer tot rust aan het komen daan beterschap marjon meeting is geen ruzie waard hoor alhoewel Kan alleen niet het eerste weekend van juni weekendje weg voor de rest nog wel hier vandaag nationale huilbui Ferenc door de prikjes denk ik en mares had al vijf dagen geen ontlasting gehad mannetje net wakker is om zes uur in slaap gevallen mares in 3 uur vijf poepluiers dus ook weer rustig
Is wel normaal Sass , ze zijn toch in je baarmoeder gewees en hebben daar flink zitten rommelen , dat geeft een beurs en spierpijnachtig gevoel ..ik heb daarna toen ook nog onwijs last van mijn rug gekregen ..., kknuufffff
Hier zijn we kapot de afgelopen drie dagen is liam steeds twee uur wakker na zijn fles hij is dan moe maar geeft totaal niet toe. Vanmorgen om tien uur zijn fles gehad en slaapt nog niet vanacht hetzelfde verhaal en zijn laatste fles ook. Maar eens vragen op het cb dinsdag. Dit is voor ons niet leuk maar voor hem helemaal niet.
hey meiden, ja gaat goed, kom al meer tot rust. Gister was er een babyshower voor me geregeld. We hebben een heleboel knuffeltjes en een wipschommel gehad. vraagje zouden jullie met 32 weken 6 uur in een auto gaan zitten?
@ Scorpion: Gaaaaaf joh, dus je bent lekker verwend. Fijn dat je meer tot rust komt, goed zo. Ik denk dat dat eraan ligt hoe je je voelt en of je op zijn tijd je benen kan strekken. Maarja ik weet niet hoe het voelt om zwanger te zijn. Waar gaat de reis naar toe??? @ Channes: jeej dat is idd niet fijn, voor jullie allemaal niet. Maar is Liam dan ook steeds aan het huilen of dat niet? Nou meis hoop dat ie snel een tukkie gaat doen.
Joyce wat leuk een babyshower lekker verwend dus heerlijk. Over het 6uur rijden als ik me goed voelde en geen last had ging ik wel maar wel even wat vaker de benen strekken. Wennes in het begin is hij rustig maar later niet meer je ziet ook dat hij erg moe is maar hij geeft gewoon niet toe
Heb ontzettende buikpijn! maar nu wel het idee dat sinds giteren het 'bloed' eruit kan komen. Als je ongi bent kunnen er wel wat stolsels komen maar nu waren het hele plakaten!! Echt wel een jampotje vol! Ik werd er ook erg naar van.. net het gevoel van je eigen af te gaan.. Sorrie dames, hoop dat jullie je paasontbijtje al op hebben!!!! Hoop dat het nu voorbij is en het iedere dag iets beter zal gaan..
Channes: He het prulleke.. zo komen jullie en hij niet uitgerust. Hoop dat het cb iets voor je kan betekenen.. Scorpion: Dat is leuk... en lief dat ze dat voor je hebben georganiseerd. Fijn dat je wat tot rust komt nu.. Wennes: Jij ook fijne dagen
Zaterdag 3 Juli doen?? (ga ik het aanvragen voor het rooster) -Saskia (Ik kan heel de week ivm wisselende diensten) -Sabine (Niet 1ste weekend van Juni. Liefst zaterdag. -Daan (Niet 1ste weekend van Juni wel Juli en ook doordeweeks) -Wendy (Niet eerste 2 weken Juni / donderdag of weekend) -Joyce (Niet in Juni) -Chantal (Niet de laatste twee weken van Juli / eerste 2 aug)
sass, ik durf er nog geen ja op te zeggen, ik denk het niet maar als ik 2 weken later beval dan is dat dus begin juli en dan kom ik nog niet. @wendy, de reis zou dan naar parijs gaan naar disney. Lekker shoppen en shows kijken en met een vriendin daar glittertattoos zetten bij kinderen Op tijd benen strekken is dus geen enkel probleem. wij hebben op 1 april onze nieuwe auto opgehaald, dus wil hem ff uittesten haha
wel heel leuk disney joyce!! jeetje jij alweer 30 weken gaat echt hard hier waarschijnlijk weer een nette korte cyclus yess zit vandaag op dag 13 en erge steken in mn linker tepel auww en gister al wat buikpijn dus ei zal een deze dagen wel springen denk ik
wennes hoe was het vandaag in het ziekenhuis? Sass 1e paasdag een beetje doorgekomen? Vloei je nog erg? Joyce babyshower leuk zeg en fijn dat je tot rust komt Channes klinkt erg bekend dat niet willen slapen is ff een periode waar ze in zitten je zult zien over een paar weken heeft die een heel ander ritme weet dat het makkelijk zeggen is maar heb een dagboekie van mares bijgehouden en het kan de gebruiksaanwijzing van ferenc wezen zoveel overeenkomsten! Spuugt die ook of dat niet? Hier heeft ferenc 2 huildagen gehad (oorzaak spuitjes) overdag slaapt die steeds minder maar 's avonds en 's nachts stukken beter Fijne paasdag morgen nog ga genieten van laatste dagje vrij met zijn allen en voorbereiden op het werken voor donderdag
pffff word een beetje moedeloos van het zh. Maar ik houd nog steeds een dagboek bij, bij vruchtbaarheidsbehandelingen. Het wil allemaal niet groeien dus overmorgen weer terug. Echt om gek van te worden gewoon. Nu hoeft het maar ietsiepietsie te groeien ( 1 a 2 mm) en zelfs dat kan mijn eigen lichaam niet:x:x.
balen zeg knuff voor nu hier schijnt te zon ga zo lekker naar de julianatoren met mares fijne dag allemaal
Wendy dat is balen. Hoop dat ze nu wel goed groeien meid. Dikke knuffel. Joyce heerlijk even naar disney roepen wij ook al jaren maar komt er niet van. Sabine. Wij doen sinds gister johannesbroodpitmeel 2schepjes in zijn voeding en hij slaapt nu wanneer hij hoort te slapen vanacht is hij maar een halfuurtje wakker geweest daarna geslapen tot half10 hij spuugt bijna nooit af en toe een klein mondje. Maar door zijn voeding nu wat dikker te maken doet hij het nu erg goed.
chantal hebben wij het over dezelfde mannetjes! Sinds hij er johannesbroodpitmeel erdoor doen hebben wij ook een heerlijk mannetje in huis oja joyce hoop niet dat je zelf gaat rijden naar eurodisnet Lijkt me wel leuk als joyce ook meegaat dus misschien verplaatsten naar later het jaar september/oktober.....
Heerlijk dat jullie mannetjes hierop beter slapen. Idd misschien een beter idee om het uit te stellen want het lijkt mij ook wel erg leuk als Joyce erbij kan zijn.