Wauw wat is hier een hoop gekletst in 1 dag tijd.. Haha ik ben niet verslaafd heb gewoon 1 dag niet gekeken hier! Maar nu toch wel even gaan bijlezen.. ondertussen een prakkie koken..
@Scorp.. Knuff voor jou. Komt zeker goed! @Evie.. Succes maandag, fijn dat je vriend erbij is. Je kunt vaak zo overvallen worden met wat er allemaal gezegd wordt. Ooh Ruby.. wat een schatje @Wennes.. Fijn is dat weer als je weer een ronde ingaat hè. en nu hopelijk de laatste!!! Spannend rijswijkse.. hier ook weer kansen! maandag eerste echo, dus hoop dater wat groeit!
@ Sabine, Hoe was het bij oma? Heeft het bij jullie ook de hele dag geregent??? @Chantas en nu.. lekker rustig genieten van je verlof.. Wat ga je allemaal doen??? @Marjon.. ai hechtingen.. Ik moet er niet aan denken! hihi Oja ik zou gaan koken!! oeps
Had ik bij de tweede bevalling ook helemaal nietaan gedacht omdat ik die bij Thijme met de keizersnede ook niet had gehad ............................................maar ja ,ff lastig ........................... en nu koken Sass !!!
heb bij marescha een totaalreptuur gehad en eerlijk had meer last dan nu van de ks. de pijn de eerste dagen van de ks was daarentegen weer heftiger.... hadden mooie bak hele familie in de auto gezet tassen meegenomen start de auto niet konden we alles overzetten naar mijn peugeot 106 net anwb bijgeweest en wat aan kabels lopen trekken en nu doet het niet was ff spitsuur twee die moesten eten en papa was buiten vriend is nu pas eten aan het halen... chantal vond ik bij mares ook zo heerlijk lekker klungelen de hele dag en slapen wanneer ik wou helaas kon dat bij de 2e zw niet meer dus geniet er dubbel en dwars van..... mis ook de ochtenden die je bij de 1e nog ff kon slapen mares is half zeven zeven uur wakker en gaat dan echt niet meer slapen... sass hier ook de hele dag regen er komt geluid uit de babyfoon etenstijd bijna voor ferenc dus ff naar boven voordat de kleine meid ook wakker wordt
Sab we gaan er ook zeker van genieten.Wat een bak weer jah gelukkig heb je twee auto's. Sas ik heb geen idee wat ik allemaal ga doen in elk geval voor me mannetje zorgen na zijn operatie. Dinsdag weer naar de vk wil ik ff vragen hoe groot of klein ons kleintje is. Ik vind het echt heel erg snel gaan hoor
ik heb dat ook gehad toen Tara werd geboren , je kon wel genieten, zeker wel ( bij tara geengebroken nachten , mevrouw sliep gelijk door ) ..maar Thijme kroop toen nog rond ... Nu ben ik rond Tara's vierde verjaardag uitgeteld , dus die is gelijk naar school ...Alleen moet ik weer gaan werken als de zomervakantie begint , maar denk dat ik er 2 weekjes aan vast plak ..........heb nu toch vrije dagen zat , ik kanze nu ook al niet opmaken omdat ik thuis zit ..
Waaaaauw Ligt er bij jullie ook zo'n dik pak sneeuw?? 8) Eigenlijk vind ik er niks aan.. ben toe aan wat warmte van de zon! Oja natuurlijk channes.. succes maandag! Fijn weekend allemaal
Ik ben ook toe aan de warmte en zon. Hier ligt ook weer een laag sneeuw. Mooi om te zien, maar verschrikkelijk als je er doorheen moet. vandaag een heerlijk pyjama dagje.
Hey allemaal Hier ook één die flauw is van dit weer niks aan ik wil ook zon! Gister hebben we het huis leeg gehaald nu alleen de meubels nog die worden opgehaald door de kringloop winkel. Nu kunnen we dit een plekje gaan geven. Morgen word me mannetje geopereerd hij is vreselijk zenuwachtig. Nu nog even door het huis heen.
@ Channes; heel veel sterkte morgen voor je mannetje. Snap wel dat hij zenuwachtig is. Wel ffijn dat het huis nu leeg is, kun je het idd een plekje gaan geven. dikke knuff meis. @ Scorpion; meis hoe is het met je? Voel je je weer wat beter??
Meiden, na veel te hebben doorgelezen deze week wilde ik graag jullie mijn verhaal vertellen. Begin januari mijn 1e positieve test! Een wonder, want we waren pas net begonnen met zwanger proberen te worden. Toch voelde ik vanaf moment 1 dat het mogelijk wel eens niet goed zou kunnen zijn... Wat rare kramp en later wat bloedverlies. Maar steeds te weinig om je echt zorgen te maken. Maar voor de zekerheid mochten we met 6 weken een echo laten maken bij de verloskundige. Ze constateerde een zo goed als lege baarmoeder, dus een miskraam. Hierbij zei ze nog wel dat ze volgens het protocol nog een zw.test. moest afnemen, maar dat ze echt zeker was van de miskraam dus niet nodig. Natuurlijk waren we verdrietig, maar we konden er goed mee om gaan. Tot vorig weekend... Wat voelde ik me nog zwanger. En dat gevoel werd bevestigd door een superpositieve test! Vervolgens konden we, voor de zekerheid, toch nog een keertje terecht voor een echo maandag. En weer bleek de baarmoeder leeg... Nu kreeg ik wel een test, en weer superpositief! Hierop werd de meest ervaren verloskundige erbij gehaald en weer een echo gemaakt. Het was haar meteen duidelijk, hartstikke zwanger maar helaas in de rechtereileider... Bijna acht weken zwanger, een kloppend hartje, maar gewoon op de verkeerde plek... Vervolgens meteen door naar het ziekenhuis, paar uur later geopereerd via een laparoscopie en helaas ook bij mij het vruchtje en de rechtereileider verwijderd. Wat een verschrikkelijk verdrietige dag...Alhoewel ik me lichamelijk weer iets beter voel, is het in m'n hoofd een drama. Met veel praten, lezen en uitrusten ben ik deze eerste week doorgekomen. Ik hoop met jullie mee te mogen kletsen over wat er allemaal is gebeurd maar ook over onze toekomst! Liefs Madizon
Helaas welkom Madison ......Wat een verhaal weer en zo herkenbaar , wat me wel verbaasd is dat bij je vk de eerste keer dat je een echo had niet een belletje is gaan rinkelen .........Dan had je eileider misschien gespaard gebleven en wat er niet nog allemaal had kunnen gebeuren.....Maar ja das achteraf ..... Tuurlijk kun je hier meekletsen als je wilt en daar behoefte aan hebbt , meid .. Het enige advies wat ik je op dit moment kan geven, is dat je de tijd moet nemen voor je herstel , want het is niet niks ..Lichamelijk voel je je misschien heel snel alweer een hele pief ...maar het moet ook nog verwerkt worden ....Veel sterkte en een dikke knuffel , Marjon
Helaas welkom Madison. Het is niet niks wat je nu allemaal meemaakt dus doe rustig aan. ik heb veel aan dit forum gehad en nu trouwens nog. Sterkte meis
Madison helaas welkom hier. Wat een verhaal weer meid. Het niet niks om dit door te maken. Neem je tijd ervoor zowel lichamelijk en geestelijk tijd ben je echt wel nodig! Als je vragen of je ei kwijt moet zijn we er voor je. Dikke knuffel chantal
Whaaa ben toch wel een beetje trots op mezelf. Heb net voor het eerst een spuit zelf gezet.....mijn andere spuit gaat in zo'n prikpen en die zet je op je buik en klik...hup hij zit al. Maar nu met deze nieuwe medicijn gaat dat niet op want die past niet in mijn prikpen. Dus ik zie er al weken tegenop en dan moet je ook nog weten dat 1 van mijn redenen om met opleiding verpleegkundige te stoppen het zetten van spuiten is. Heb werkelijk waar bijna 20 min met spuit in mijn hand gezeten, maar uiteindelijk heb ik het helemaal ZELLUF gedaan. pfff was erg moeilijk ook al denk ik de hele week al, ach het is maar een prikje voel je echt maar minimaal. Sorry maar moest dit ego bericht ff kwijt. @ Channes; sterkte vandaag met operatie mannetje. @ All; fijne dag allemaal