Buitenbaarmoederlijke zwangerschap deel 2

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    wendy wat een super goed nieuws meid
    reiswijkse heb je medicatie voor de trombose gekregen..?
    laat je goed informeren hierover hellaas heb ik zelf een herseninfarct gehad door zon stolsel..
    maargoed je wordt nu natuurlijk goed begeleid dus zal jou vast niet overkomen hoor!!!en super fijn dat de nekplooimeting goed was

uhm volgens mij ben ik iets vergeten sorry dan daarvoor

2. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    ik heb net bloed geprikt en hoor volgende week donderdag de uitslag.hij zei dat ik me niet druk moest maken alles zag er verder goed uit,hij of zei was druk aan bewegen en zwaaien,als ik dus trombose heb krijg ik of nu al medicatie of na de bevalling,dat ligt er aan welke vorm ik heb.
    Blijf iedergeval wel in het ziekenhuis dus ben medisch geworden.

herseninfarct?zo,ben je er wel bovenop gekomen?mag ik vragen hoe oud je bent daan?ik ben pas 25 beetje jong voor trombose toch?

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

Als hij zegt dat je je niet druk hoeft te maken , zou ik dat ook niet doen ......goed dat ze het nu weten en dat je iig een oorzaak hebt van je miskramen........maar het blijft spannend !!!!

4. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    hmm nee zit nu in de gesprekken rondes. Heb vandaag per direct alle 2 de meiden ontslagen. Ze wilde me weer chanteren en was er klaar mee.

@wendy :D:D:D:D wauw! wat goed meid!

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

goed gedaan joyce !!
    Hoe wilde ze je gaan chanteren dan ?????
    Die ben je liever kwijt als rijk ..
    Maar pas je wel een beetje op jezelf lieverd !!!!

6. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    joyce aan zulke dames heb je ook niets goed dat je ze heb ontslagen

rijswijkse als de gyn zeg niet druk maken moet je daar maar op vertrouwen is moeilijk

wennes genoten in de dierentuin! Heb je nog last van de terugplaatsing gehad? doe rustig aan

7. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    heerlijk dagje gehad. Heb wel wat last van mijn buik, maar denk dat dat nog van de punctie is. Heb gisteravond namelijk toch even gevoetbald (want ik voelde me goed en had geen last van buik) maar dat bleek achteraf nog niet zo slim te zijn en ik denk dat ik daar vandaag nog wat ongemak van heb gehad.
    Van de terugplaatsing zelf voel je echt helemaal niets gelukkig.

@ Scorpion: Goed van je dat je niet met je laat sollen. Als zit jezelf nu natuurlijk met personeelsgebrek. Hopelijk vind je snel betrouwbare meiden.

8. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hoi meiden,

Weer een hele tijd geleden dat ik hier heb meegeschreven. Maar ik heb een vraag...

In de wachtmaand ná de operatie (februari) was mijn cyclus 31 dagen met ei op cd 19 volgens ff.
    Nu zit ik op cd 22! En nog steeds niet!
    Ik heb follikel metingen gehad:
    cd 13... Onder 12 mm
    cd 15... 12 mm
    cd 17... 14 mm
    cd 20... 16 mm
    Vooral de laatste baarde (volgens mij) de arts enige zorgen omdat ie zo weinig was gegroeid in 3 dagen tijd.
    Nu cd 22 en volgens ff nog niets... Ik hoop vandaag maar dat zie ik de komende dagen pas...

Heeft iemand dit ook meegemaakt? Ik hoop namelijk dat mn ei nog wel springt en niet zomaar verdwijnd en dat mijn cyclus niet langer gaat worden..

9. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Dank je wel lieve allemaal..
    Hier gaat het redelijk, lichamelijk gelukkig wel al een stuk beter..

Wennes... wat een super goed nieuws zeg.. fijn dat dit deel voorbij is.. en nu ga ik heeeeeeeel hard voor je duimen...

Klinkt goed Joyce!!.. Zo.. aan zulke meiden heb je weinig!

Rijswijkse.. fijn goede echo en denk ook een fijn gevoel dat je onder controle blijft....

10. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Sabine... doen ze trouwens nog steeds zo op je werk?!!!!

11. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Marjon, Daan en de rest die ik vergeet!!!
    KnuFFFFFsss

12. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Niemand die hier ervaring mee heeft? :(

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    misschien wendy Cyntje , maar moet je ff geduld hebben tot ze omline is lieverd !!

14. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ah oké Thanx! Ik ga nu werken, dus zie het morgen wel. (hopelijk ook een keer een mooie tempstijging ;))

15. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    @ Cyntje: Ik heb van mezelf dus geen cyclus, maar ik kreeg vaak pas eisprong rond dag 34 ofzo.
    En dat het zo langszaam groeit dat kan.
    Ik heb laatst een week lang op 7mm gestaan. Maar ik ben dus misschien niet helemaal eerlijk vergelijkingsmateriaal omdat mijn cyclussen gestimuleerd worden.
    Tja en na een buitenbaarmoederlijke kan je cyclussen anders zijn he.
    Succes

16. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    nou hun dachten; joyce gaat met verlof en kan geen kant op. en toen was het van of we gaan op vakantie of we nemen ontslag. toen zei ik ga maar op vakantie dan.
    Nu wilde ze dezelfde dag 4 uur eerder weg om afscheid te nemen van hun oma die op sterven ligt (die ze al maanden niet hebben gezien en waarvan nog niet zeker was hoe lang ze nog te leven had) en toen was het als ze vandaag overlijd dan nemen we het jou kwalijk dat we geen afscheid hebben kunnen nemen, want jij als geen ander moet weten hoe het voelt iets te verliezen zonder er afscheid van te hebben genomen.
    en dat schoot me in het verkeerde keelgat.

vandaag 2 nieuwe meiden aangenomen :D
    Voelt een stuk beter.

@wendy doe nou wel rustig he, dit moet hem worden!

17. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    echt super idd wendy dat je nu bezitter bent van 2 goede emmys:D
    dat verdiend een emmy award moet gewoon goed gaan

18. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    jeetje joyce wat een rare tantes waren dat dan zeg...
    take good care over jezelf meis

19. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Jeej Joyce wat een rare meiden zeg. Zoiets doe je toch niet, dat zou niet eens in me opkomen. Pffff gelukkig ben je er vanaf en heb je nu 2 nieuwe meiden erbij. Hopelijk hele goede zodat je met een gerust hart met verlof kunt gaan.

@ All: echt raar idee, heb gewoon 2 emmy;s in mijn buik. En dan nu het ergste vanalles die wachtweken.....En ik zou zo graag iets willen doen waardoor ze zich wel moeten innestelen, maarja heb het nu niet meer in de hand.

20. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    wendy niet gaan stressen nu hoor.... voel dat het helemaal goed gaat komen

sass fijn dat het iets beter gaat neem de tijd om het te verwerken

cynthia helaas geen ervaring had cyclussen van 20 dagen

Joyce fijn dat je 2 nieuwe meiden heb aangenomen hopen dat deze langer blijven in ieder geval tot na je verlof

Hier gaat het redelijk.Gisteren redelijk gewerkt maar vervanger aast op mijn plek en had denk ik verwacht dat ik langer thuis zou blijven helaas nu moet ze ander werk gaan doen en vind werken voor mijn baas leuker heeft ze mooi ff pech want het is mijn plek....

Deel Deze Pagina