@Joyce , fijn dat je 2 nieuwe meiden hebt aangenomen , wateen 2 dozen zijn die andere zeg !!!! @Wendy , komt allemaal goed meid ............. @Sabine , wat k*t als iemand op je plekje zit te azen ........maar laat jezelf niet kennen he !!!
Wendy spannend meid hoor ik duim voor jullie....... Sabine irritant zeg dat iemand jou plek wil innemen laat ze er maar lekker weg blijven. Joyce wat een vreselijke meiden pff walgelijk. Gelukkig heb je twee nieuwe meiden.. Cyntje helaas ik heb er ook geen ervaring mee.. Hier een hele rare dag vandaag het bedrijf waar me vriend werkt gaan ermee stoppen en iedereen word per direct ontslagen behalve mijn mannetje en nog een collega. Stomme crissis...
@ wendy, gewoon lekker veel rust nemen, geniet van iedere zonnestraal en probeer er niet aan te denken. dat werkt het beste! @chantal, wees maar blij dat jou mannetje mag blijven dan! hopelijk kan hij nog ff blijven.
Tja niet aan denken zal niet meevallen. Moet zowieso een hoop medicijnen gebruiken daarvoor op een dag, maar snap wel wat je bedoelt hoor @ Cyntje: Heb je nog wat gehad aan mijn antwoord????? Of weet je al wat meer. @ All: Iedereen lekker aan het genieten van het mooie weer? Ben gewoon al verbrand in mijn gezicht. Vanmiddag even op en neer naar blankenberg (belgie) geweest. Was erg gezelli.
oeh lekker wendy!!zag de fotos al op hyves ja! hier zit ik weer rond mijn nod hoop dat ik niet ongi wordt op vakantie.. ik ga morgen naar egmond aan zee een midweek met schoonouders en roy ik had deze maand trouwen felle steken achter mn tepel rond ei kennen jullie dat? was echt een hele dag dat ik daar toen last van had
volgens mij wordt ik morgen weer ongi.. bleh heb al ongikrampjes het enige positieve is dat ik dan op 28 dagen zit..
i know! borsten zijn ook erg vol en een beetje gevoellig.. vanmiddag wat maagzuur ook maar zal vast wel weer ongi worden, lekker op vakantie haha
soo heb vanavond toch overgegeven bahbah...had vanmiddag al wat maagzuur dat in de weg zat weet niet of dat met een mogelijke zwangerschap te maken kan hebben maar zal denk wel niet, iig we hadden chinees op en anderhalf uur later zitten we bij mn ouders op de bank en roy begint mij te kietellen en alles kwam eruit zo vies... sorry voor de smerige praat met als gevolg dat de rest ook maar eruit kwam heb gewoon in geen 2 jaar meer gekotst en roy maar lachen de grapjas
@Joyce: hopelijk nu twee meiden waar je wel iets aan hebt. @Wennes: M'n duimen draaien nog steeds overuren.... lekker even eruit.. afleiding!!! @Daan.. wie weet meid.. klinkt toch best....
maar overgeven omdat je hevig door elkaar geschud word is dat niet anders dan van misselijkheid? ik had gister middag wel wat zuurgevoel in mn maag..denk dat dat door het eten nogal hoog zat en er door roy zn geklier eruit kwam bah. en eergister hadden roy en ik ruzie.. hebben we nooit. en hij zei vorig jaar had jij ook zon gemene uitspraak en toen was je zwanger weet je dat nog, en ja idd haha vandaag 2 weken geleden had ik mega steken in mn linker tiet maar tot nu toe nog geen ongi gister wel lichte krampjes dit is trouwens al ronde 11 voor ons.. wat vliegt de rijd toch maar meiden ik ben op vakantie! tot zaterdag
tja daan, ik prak altijd mijn aardappels, en dylan dacht lief te zijn en me aardappels te prakken. de grootste ruzie heb ik er om gemaakt, en toen ik boos naar de gang liep had ik de hele gang onder gespuugd. was toen 3,5 week. Dylan wist toen al genoeg. fijne vakantie.
daan klinkt op zich goed die misselijkheid ga voor je duimen geniet van je weekje wendy alweer een week geleden de terugplaatsing ben benieuwd hoe je je nu voelt buiten de zenuwen om Sass hoe gaat het met jou? Marjon voor jou gaat het ook opschieten hoor ben je er al helemaal klaar voor? joyce wanneer ga je eigenlijk met "verlof" Hier alles goed. Ferenc begint door te slapen. Het weekend zelfs van 1700 tot 0530.... Ligt nu nog te slapen sinds gisteren 20:00 uur. Ga hem zo wakker maken want gaan zo deurtje verder ff babygluren.... OP het werk gaat het redelijk vervanger had gehoopt dat ze kon blijven en had niet verwacht dat ik zo snel alles weer oppakte en had volgens mij verwacht dat ik langer thuis zou blijven helaas voor haar
fijn dat alles goed gaat Sabine .. Ik ben er helemaal klaar voor,heb het op dit moment ff helemaal gehad ..veel hypo's dus moet heel erg rustig aan doen ...Nu om de dag naar het ziekenhuis tot de 38 weken en danhoop ik dat we snel een datum krijgen ....Heb nu wel vanaf maandagmiddag rugpijn en roze slijmverlies , hopelijk is het al wat aan het rommelen /....
nou sabine dat stond gepland voor 30-4 maar dat is onverwachts per vandaag. Ik had een klant die een discussie aan wilde gaan en me vervolgens een duw gaf. Ze wilde het pand niet verlaten dus ik had de politie gebeld. terwijl ik hun aan de lijn had kreeg ik weeen, hartkloppingen hyperventilaties dus de ambulance kwam ook meteen mee, en die hebben me gedwongen per direct te stoppen. De vk is ook meteen geweest en het hartje van de baby klinkt goed. We hebben straks nog een echo in het ziekenhuis ook om te kijken hoe het met ze niertje staat. Was wel ff flink geschrokken dacht echt dat ik ging bevallen. dus tja nu zit ik al thuis! keuze is wel makkelijk zaak of kindje.
joyce schrik van je verhaal.... je moet nu echt jezelf en je kindje gaan denken hoor... geniet straks van de echo en nu echt gaan rusten hoor werken kan straks nog lang genoeg marjon heb me telefoon naast me liggen hoor.. mocht het doorzetten alvast heel veel succes en sterkte toegewenst zou mooi zijn als de kleine nog 5 daagjes blijft zitten........ ook jij rustig aan doen hé
jeej Joyce wat heftig. En wat een gek w*f zeg. Doe ff normaal zeg:x:x. Wat zul je geschrokken zijn zeg, gelukkig maakt jullie kleine man het goed. En een echo extra kan geen kwaad. Ben jezelf ook wat van de schrik bekomen? Denk aan jezelf en de kleine beeb meis, werk komt later wel weer. @ Marjon: Nou hoop voor je dat de kleine spruit niet meer zolang op zich laat wachten dan. Vervelend dat je nog meer last hebt van de hypo's. Ook jij rustig aan he meis. @ Sabine: Joehoe wat een nacht heb je dan al gehad. Heerlijk dat ie het slapen door heeft...hihi. En blij te horen dat het op het werk al wat beter gaat. Want elke keer met flinke tegenzin daar word je ook niet vrolijker van. @ All: Yep de 1ste week zit erop. Die is nog wel redelijk snel voorbij gegaan, maarja ik weet ook dat er in die week nog weinig gebeurt met mijn lichaam. Ik vind het nu wel spannend worden. Op het werk vandaag om eigenlijk bijna niets in een tranen uitgebarsten. Slik natuurlijk nog allerlei hormonen, maar dit was wel erg apart. Stiekum denk/hoop je dan dat dat ermee te maken heeft met een zwangerschap, maarja dan valt het nog meer tegen als het straks niet zo is. Dus houd me maar voor dat het de spanningen zijn.