hoi hier ff update, geen ongi gister avond erg opgezette darmen na eten moest broek open zetten,heb sinds vandaag zuur van koffie boer dat dan op.hond ligt telkens bij mn buik,bakker bart stinkt sterk naar kaas binnen bah oja en zere boobs, zat testen
spannend Daan !! En Ladies ik heb een datum,als beep zich niet eerder aankondigd , word ik 4 mei ingeleid !!!!
Whaaaaa Marjon, dus over 2 weken ben je zeker weer mama Het zijn echt de laatste loodjes....spannend.
jep wendy idd ...................is wel heerlijk zo'n datum ..zonder inleiding had het ook nog 4 weken langer kunnen duren !! Hoessie met jou Wendy ?
ow marjon wat heerlijk zo een vooruitzicht! @wendy, spannend he, nog een weekje @daan, ik ben heeeeeel erg benieuwd. hier echo was goed. ze niertjes zijn weer normaal, ze hoofdje is 8,2 cm in omvang, hij word geschat op 41,7 cm nu en hij weegt 2 kilo nu. ow en hij heeft een klein dopneusje Met mij gaat het wel weer, voel het nog wel heel erg in me onderrug en me hart zit ook ff hoog steeds, maar ik ben er klaar mee. kies voor me kindje nu.
fijn dat alles goed was, en idd alles voor de beep , hoe moeilijk het soms ook is ....dikke kknuuffffffffffffffffffff
marjon spannend hoor en zo datum is ook wel vreemd althans ik leefde er toen helemaal heen alleen kwam die drie dagen eerder Joyce fijn dat alles goed is met de beep en jou en nu rusten hé Daan spannend hoor wanneer kom je terug van weekje weg? Chantal hoe gaat het daar heerlijk aan het genieten van Liam en het weer? Sass hoe gaat het met jou heb je eigenlijk nog nacontrole in het ziekenhuis? Hier alles goed althans thuis dan op het werk is het echt verschrikkelijk werk er al 10 jaar en nu opeens is het zo vreemd... kan me draai niet vinden en mijn baas doet zo raar ga volgende week gesprek aan want dit is echt niet leuk ga de kleintjes op en top maken zo fotosesse laten maken van hun tweetjes verrassing voor papa gelukkig gaat opa even mee eerst even naar de juwelier nieuwe oorbelletjes erin laten doen
ow daan, spannend.... moet je echt morgen testen??? ben zo benieuwd..word wel eens tijd he! en zo een weekje weg doet wonderen. @ wendy, voel je al iets anders??
hoihoi ben weer terug. al dagen het gevoel mega ongi te worden maar het blijft sinds gisteren bij een beetje bruin slijm... vanmorgen en gister morgen echt flink ongikramp maar het zet nog niet door haha... terwijl boobs niet echt gevoellig meer zijn wil als ik maandag nog niet ben testen
pff maandag pas, hou ons maar weer langer in spanning. wanneer was je nod. hoe was je weekje? je zat 20 min bij mij vandaan.
ik moet het echt heeeeeel rustig aan gaan doen, heb om het uur steeds een soort weeen. maak me toch nog te druk denk ik.
@ Scorpion: HUP OP DE BANK LIGGEN JIJ EN RUSTIG AAN DOEN!!!!!!!!. @ Daan: Spannend..... @ All: hier gaat alles goed. Vind het wel super spannend. Heb de laatste 2 dgn s'avonds wat krampen, maarja je voelt nu vanalles he, omdat je zo graag wilt. Vanochtend misselijk, niet dat ik moest overgeven, maar gewoon zo'n weeig gevoel. Eten hielp maar eventjes en tegen 10 uur was het weer weg. Maar misschien zit er gewoon griepje in de weg, want heb het ook steeds koud. Achja we wachten maar af he, meer kunnen we niet doen HELAAS!!!!!
heb net test gehaald ga zo testen..weet niet goed wat ik moet verwachten omdat ik echt zo nu en dan ongikrampen heb zit vandaag op dag 32 terwijl ik op dag 14 mega steken in mn tiet had ik vindt het echt lastig hoor haha jullie horen het wel al denk ik eerder dat het wel negatief zal zijn. wendy ik denk dat jij nu aan de beurt bent meid ga kei hard duimen dat ze goed geseteld zijn bij je
wil ik net testen had mn gevoel het toch juist ik veeg af en ja hoor ongi breekt door 2 testen nog over dus.. we blijven positief iig weer een nette cyclus van 32 dagen op naar ronde 12 alweer pff daarna verplicht 3 a 4 maand safe ivm bruiloft mei volgend jaar
rustig aan Joyce !1 @Daan balen meid !!!!!!!! hopelijk laatste ronde nu meer geluk lieverd !! @wENDY ,SPANNNEND ! je gaat idd van alles voelen he .........en je gaat je heel logisch gek maken ...........
idd balen maja nu was het wel erg heftig kwa symptonen dat ik nu de volgende keer niet zo vlug meer hoop ga krijgen haha nu duimen voor wendy en haar 2 emmy's hier kat kwijt sinds vanmiddag ik hoop zo dat hij terug komt of dat we hem vinden voel me hier echt kut door
balen daan, maar een regelmatige cyclus is ook niet verkeerd toch. Denk dat je kat lekker de hort op is met dit weer ff schudden met snoepjes helpt vaak wel als die van ons weg loopt dan zit hij als het donker word vaak weer op de stoep.