meiden ben helemaal kapot kom morgen me verhaal doen was ff benieuwd of er al nieuws van wennes blijf voor je duimen meid dikke knuff
Ga maar lekker op de bank liggen of duik je bed in meis. We horen het morgen wel van je. @ All: Ik wacht de bloeduitslag donderdag wel af. Durf eigenlijk niet te testen omdat ik denk dat het heel erg gaat tegenvallen. En morgenvroeg moet ik werken en morgenavond heb ik 10 min gesprekken met ouders dus ja niet echt goed als ik dan negatief getest heb, want weet dan niet hoe ik me voel. Dus allemaal nog even blijven duimen
wennes kon je je vanochtend inhouden om niet te testen? ga echt voor je duimen en hoop morgen op heel goed nieuws wat betreft het werk volgens de baas kreeg ik gewoon vanaf maandag mijn winkeltje terug en gaat zij ander werk doen en indien nodig bijspringen en nu is de vraag wanneer mijn baas dat nodig vind heb het 4 jaar alleen moeten doen dus snap er weinig van kijk het gewoon even aan en anders ga ik me orienteren op de arbeidsmarkt maar gooi mijn schoenen niet weg voordat ik nieuwe heb
Het is inderdaad een super weertje Hopelijk met koninginnendag ook.. dan geeftie al minder op hè Als het maar niet gaat regenen... dan is het goed. Wij gaan nl. op een rommelmarkt staan!! Gaan jullie nog iets doen?
Nee heb vanochtend niet getest. Raar he, wil al 2 weken testen en nu mag ik het en durf/ doe ik het niet. Het is meteen zo "officieel" als ik een nega test heb. Dus ik blijf nog een dagje hopen/dromen al is mijn gevoel er niet goed bij. @ s1980: Apart hoor dat het nu zo gaat op het werk. Maar idd even aankijken en rond blijven kijken kan natuurlijk nooit kwaad he. @ Marjon: Hoe is het met jou. Houd je het nog vol. Nog een paar daagjes....... @ Scorpion: Meis, hoe gaat het nu? Ben je het nu echt rustig aan, aan het doen? Geen last meer gehad van je buik? En al bekomen van de schrik. Jeej wat een vragen toch weer, ben verder niet nieuwsgierig hoor @ Sass: Wanneer mag jij weer naar het zh? Leuk op een rommelmarkt Sass, wel hopen idd dat het weer meezit. Als het maar droog is in ieder geval. Hier nog geen idee wat we gaan doen. Als het zo blijft niet veel want vriendlief ligt ziek op bed.
Ik mag 11mei voor controle (operatie) En dan na afspraak ferti afwachten wat het plan wordt. Ik verwacht dat we zo doorgaan.. Jeej dat je dat kunt... ik ben hier helemaal aan het zenuwen voor je...
Is weer spannend dan voor jou. Hoop dat je snel door mag gaan. Ben benieuwd hoe ze het nu willen gaan doen of dat je zo doorgaat. En je hoeft niet te zenuwen hoor, doe ik namelijk ook niet. Je wilt niet weten hoe rustig ik me voel, gewoon echt vreemd. maar ik vind het wel heel lief van je!!!
knap van je wendy dat je bloedtesten afwacht ....hoop op goed nieuws !! Sabine slim van je om je ooogjes open te houden want geen plezier in je werk is niet fijn ...
wennes volgens mij zijn wij zenuwachtiger dan jou knap hoor dat je zo rustig blijft marjon over een week heb je je dochter (of zoon) misschien al in je armen weet je al hoelaat het inleiden gaat gebeuren... wat zullen je kindjes het spannend vinden sass op de rommelmarkt rij even over apeldoorn heb hier zoveel troep liggen Hier rustige koninginnedag ferenc is echt te jong misschien dat mares ff met papa naar de kermis gaat en wat rondlopen in de stad vorig jaar waren we net van de optocht terug aan het fietsen naar de stad toen we werden gebeld met de vraag waar zijn jullie wij hoezo, wonen in apeldoorn.....
wen dat ga ik je pas zeggen als je getest heb haha nee grapje. gaat goed. vind het wel moeilijk om te rusten maar het moet. Vandaag bij de vk een inwendig onderzoek gehad, en de beeb is toch wel een beetje op weg. dus moet alles doen om te ontspannen. maar de schrik zit er nog steeds wel in, het is gewoon te vroeg om te bevallen. @marjon, jeetje dat schiet op... ik kan niet wachten!
marjon dat is mooi op tijd zal me telefoon vanaf nu dicht bij me houden Joyce het is echt nog te vroeg het is beter dat de kleine nog 3 weekjes blijft zitten dus echt rust nemen hoor daan moet je nog veel regelen voor de big day?
haha Joyce, nu weet ik het lekker toch al Kan nu niet meer testen want heb al meer dan 3 liter water op, dus helaas...... Snap wel dat het erg moeilijk is om rustig aan te doen, maar je hebt heerlijk weer dus lekker de tuin in met boek.... Jullie beebje moet nog een paar weekjes volhouden al zijn het er nog maar 3 a 4. Het is dat je zover hier vandaan woont anders was ik op de thee gekomen voor afleiding Nu ga ik heerlijk genieten van een heeeel lang weekend.....hopelijk denk ik er morgen ook nog zo over. Dames heb pas ergens in de middag de uitslag dus verwacht niet morgenvroeg al nieuws. Zoveel mensen hebben gezegd dat ze er nu echt een goed gevoel bij hebben, waarom ik dan niet...haha. Hopelijk krijgen ze gelijk. Is er niet een waarzegster in de buurt
Meiden marjon ligt in het ziekenhuis haar vliezen zijn gebroken en heeft om de 4/5 minuten weeën zodra er nieuws is horen jullie het oja ben vanaf 1300 uur niet meer op kantoor wennes mag ik jou het smsje doorsturen (als het zover is) zodat jij het kan plaatsen
Ohwwww spannend......hopelijk is ze snel weer mama. @ s1980 ja hoor ben heel de dag thuis dus ik zie het dan wel verschijnen.