Ik hoop het zo meiden....... Begin nu toch wel zenuwen te krijgen. Denk steeds...stel dat het toch wel eens posi is. Maar dan komt al snel weer de gedachte dat ik me niet blij moet maken.....pffff nog paar uurtjes. Maar gewoon echt raar dat ik de 1ste wachtweek super positief en optimistisch was en dat het de 2e week echt totaal omgedraaid is. Zelfbescherming???? Of gewoon echt mijn gevoel????
hoor je vandaag de uitslag meid? ik denk dat het zelfbescherming is en dat is juist goed.. dan sta je er blanco in zodat als het positief is je hellemaal blij kunt zijn en als het negatief is de klap net ietsje minder hard aankomt.. doordat jij jezelf beschermd hebt!! je mag ook trots op jezelf zijn vindt ik mega dikke knuffel en ik duim voor je
Helaas was mijn gevoel juist. Net negatieve bloeduitslag........ ben verdrietig, boos en ohw zo machteloos....... Komt dit ooit wel goed, na al ruim 2 jaar ziekenhuis behandelingen????. Marjon hopelijk kom jij snel voor een betere stemming zorgen hier
****Bericht Marjon: Ons mooi meisje is geboren! 13.00 uur, Ze heet MARIT, 2410gr. Placenta is op OK verwijderd. ******* Marjon gefeliciteerd met je dochter en wat een mooie naam zeg.... Doe lekker rustig aan en geniet ervan. @ S1980: thnx voor het doorsturen bericht. Lag alleen ff onder de dekens op bed dus ietsje later op zp gezet, sorry....
Wennes! Dat kan niet... dat mag niet... dat meen je niet!! Ik wil het gewoon niet geloven!! Hele hele stevige knuff, wou dat ik iets voor je kon betekenen.. Kus
Marjon Gefeliciteerd! idd een hele leuke naam, hoop dat het goed gaat. Geniet ervan met jullie gezinnetje..
o neeeeeeeeeeeeeeee wendy.. wat ongeloofelijk klote kut en zoo oneerlijk bahbah wat vindt ik dit vreselijk te moeten lezen meid marjon gefeliciteerd!!!wat een leuke naam
Marjon ook hier nog even gefeliciteerd met jullie dochter hoop dat de operatie is meegevallen en dat je lekker aan het genieten bent van jullie nieuwe aanwinst
Wennes had je al een sms je gestuurd heb de hele dag aan je gedacht en was en ben echt depri geworden van je bericht had echt op goed nieuws gehoopt je hebt het zo verdiend scheld huil hier mag alles hé nogmaals hele dikke knuff
jeet wen, had ik niet verwacht. maar weet zeker dat het goed gaat komen. jullie wens is zo sterk, dat moet goed komen! geef het nog een kans en je zal zien. over buikfoto ik heb ze braaf steeds gemaakt, maar heb een nieuwe telefoon en moet nog steeds het overzet programma installeren. zal het van het weekend wel ff doen. @marjon, gefeliciteerd. ik hoop dat ik ook eerder beval die zoon van jou gaat het zwaar krijgen met 2 zussen!
Hoi meiden!! Kom even melden dat we na de wachtmaand gelijk weer zijn aangeteld!! Vanaf hoeveel weken+dagen hebben jullie de locatie van de zwangerschap kunnen laten bepalen?? Want dan kan ik een afspraak die al staat omzetten naar een echo afspraak (5.1 weken) Liefs Cyntje78
Hoi hoi, Hier gaat het wel weer. Gisteren even flink gebruld en lekker in bed gekropen en nu gaan we weer verder....... Moet zeggen dat ik het nu wel beter kan hebben dan de vorige keren, maar nu hebben we natuurlijk ook echt een kans gehad en de vorige keren werd het gewoon al voordat we een kans hadden afgeblazen. @ S1980: Hoe ging het werken gisteren? @ Scorpion: Oke dan zie ik de foto's vanzelf verschijnen @ Marjon: Hoop dat je goed hebt kunnen slapen vannacht. Hoe vinden Thijme en Tara de nieuwe beeb??? @ Sass: hoe gaat het met jou?? @ Daan: Hoe staan de voorbereidingen ervoor voor de grote dag? Alles al helemaal in je hoofdje zitten?
@ Channes: Hoe gaat het daar? En met de kleine Liam. Slaapt hij nog steeds goed? Gaan ze Hein nu weer opnieuw opereren? Pfff zo blijft hij wel sukkelen. @ Rijswijkse: Hoe gaat het met jou?
@cyntje wat super geweldig!!gefeliciteerd @wen gaat goed over 4 weken gaan we in ondertrouw locatie,dj,jurk,kerk staat al vast willen nu een deze weken een afspraak maken voor de bruidstaart uit te zoeken verder moet alles nog op papier komen want het is zoveel dat je moet regellen haha ben ook benieuwd wanneer marjon hier zich meld!!
@ Daan: ja geloof wel dat het heel veel regelen is. Nog 4 weekjes dat schiet al lekker op. Wel leuk hoor om daarmee bezig te zijn.
we zijn weer thuis ! was ff spannend omdat marit zo klein is.....we hebben een hele goede nacht gehad . Marit heeft geslapen als een blok. van 5 uur s middags tot vanochtend half 6 . tussendoor suikerprikjes gehad en die waren allemaal goed .......ik heb zelf veel bloed verloren dus erg moe ..... knufffff voor jou Wendy !
met rijswijkse gaat het gelukkig nog steeds goed!maandag 15 weken alweer,gaat het snel he! Hier weer mindere berichten zag ik,dus voel me een beetje schuldig,vandaar dat ik niet meer zo veel zeg hier. Maar ook weer een goed berichtje een geboorte En weer een nieuwe zwangere
@ Marjon: Fijn dat jullie weer thuis zijn. En het is idd een klein poppetje te lezen aan het gewicht. Rust goed uit en laat je lekker verwennen. @ Rijswijkse: Fijn dat het allemaal goed met je gaat. En gewoon alweer 15 weken zeg, gaat echt hard. Maar schuldig voelen moet je zeker niet doen hoor. Zo is het leven meis....ik houd me vast aan die droom, dus het MOET gewoon ook voor ons eens komen.