Hoi hoi Marjon van harte gefeliciteerd met jullie meid. Wat een geweldige naam. Wendy wat een K** zooi ik gun het jullie zo. Dikke knuffel. Hein is weer aan het werk met fysio het is nu afwachten of hij weer gaat doorbreken of dat hij toch nog uitzichzelf weg gaat wat we eigenlijks wel hopen want drie keer in een jaar aan je rug geopereerd worden lijkt ons ook niet echt goed. Sabine je hebt groot gelijk dat je gaat rond kijken voor wat anders Vind het heel erg appart hoe het nu gaat. Hier Liam heeft nu twee nachten achterelkaar door geslapen zo knap hihi.. Het is ook echt een lachebekje zijn mobiel in zijn box vind hij helemaal geweldig ligt dan echt te schateren zal morgen even een leuke foto plaatsen echt een heerlijk mannetje. Dinsdag krijgt hij zijn eerste prikjes ben benieuwd hoe dat gaat. Vandaag is hein jarig en dat hebben we gister gevierd nu een beetje brak op de bank. Hein is geen twintiger meer hihi... Ik ben sinds gister maar weer begonnen met me pil was ook ongesteld geworden dacht dat het heel erg heftig was maar bij mij niet dus.. Wel raar hoor dat het nu allemaal weer zo gaat. Dikke knuffel
Gefeliciteerd met Hein en wow Liam al 2 nachten doorgeslapen. Wat een knapperd. Ben benieuwd naar zijn foto
marjon welkom thuis kunnen T&T nog iets anders doen dan naar hun zusje kijken is wel een klein popje of niet met 2400 gram? Chantal wat een mooie mannetje ook lekker bol zo te zien en dat doorslapen heerlijk he'. Hier nu van 7 tot 7 echt heeft mares nooit gedaan. En die pil heel herkenbaar mag volgende maand pas weer aan de pil ben benieuwd hoe het dan met mijn menstruatie gaat Wennes heb de afgelopen dagen veel aan je gedacht zag gisteren nog leuke foto's van je met 2 kindjes je straalt daar zo ondanks je eigen verdriet echt knap van je hoor zijn er nog embryo's over die teruggeplaatst worden of moet er eerst weer een punctie plaatsvinden? RIjswijkse niet schuldig voelen het is je echt gegung Sass hoe gaat het daar Daan druk met de voorbereidingen dus Hier alles goed gisteren speelhuis in elkaar gezet vandaag niet veel gedaan morgen met dochter en schoonmoeder naar de stad ze mag wat uitkiezen voor de verjaardag heb gezegd dat de speelgoedwinkel dichtzitten
Dat zijn de kindjes van mijn zusje. Moet zeggen dat het donderdag wel een goede afleiding was die hummeltjes. Het gaat gelukkig wel redelijk met mij. Was bang dat ik in een flinke dip zou schieten maar gelukkig is dat niet het geval. Word 10 mei door de arts gebeld hoe we verder gaan. In principe moeten nu eerst diegene die in de vriezer liggen opgemaakt worden dus hopelijk geen punctie meer voor mij. Ach dan kan ik toch nog de laatste 2 wedstrijden meevoetballen, moet toch positieve dingen vinden he
hoe blijf je zo positief meis weet dat het wel moet maar toch nogmaals knap hoor en lekker op de bal afreageren is ook wel een goede afleiding ....... Hopen dat ze goed ontdooien en teruggeplaatst kunnen worden zodat er geen punctie meer hoef hoeveel behandelingen kan je eigenlijk krijgen?
ik zal het proberen Het wordt zeker tijd voor jullie en hou vast aan die droom! Eens zal het lukken!ben je al lang bezig als vragen mag?
Wij lopen nu 2 jaar in het zh met behandelingen. We krijgen nu 2x dit IVM gebeuren. Helaas mag dat niet meer omdat het in onderzoeksverband is. Daarna krijg ik nog 3x ICSI, omdat de vorige 2 ICSI behandelingen vroegtijdig afgebroken zijn heb ik gelukkig alledrie mijn pogingen nog. Alleen het probleem blijft natuurlijk altijd dat die pogingen weer afgebroken moeten worden door overstimulatie en dat is bij dat IVM niet. Pffff lastig verhaal als je er niet zo in zit.
wennes snap het nog hoor maar dat komt denk ik omdat we vanaf begin jouw verhaal al kennen en heb vrienden in hetzelfde traject...... hoop zo dat de laatste ivm raak is
sabine leuk een speelhuisje voor de kids~!!hier gaat alles oke! en idd langzaam aan beginnen we met de voorbereidingen. deze maand nog precies 1 jaar toch is dat half jaar erg opgeschoten want we weten al vanaf 20ockt dat we in mei 2011 trouwen.. tijd lijkt steeds harder te gaan. deze maand al jaar bezig met kinderwens..maar ik weet zeker dat het voor ons nog wel mag komen en dan denk ik ook op een moment dat het echt daar de tijd voor is rijswijkse alles oke? wendy echt knap hoe positief jij bent meid!! respect en leuke fotos op je hyves! sorry als ik iets vergeet te reageren heb wat hoofdpijn en ben vermoeid dus
he ladies , hier veel bezig met voeden en bijvoeden . Marit was teveel afgevallen maar zit nu weer boven de 2200 gram , het lijkt de goede kant op te gaan ....
Hopelijk blijft het steeds beter gaan met jullie kleine meid. Hoe vinden de andere kids het? En hoe voel je jezelf?
is een licht meisje marjon. ik woog zelf 1850 en als ik mezelf nu zie met 69 kilo haha hoe gaat het verder met jou?
IK heb zelf alleen heel veel last van het vele bloedverlies ... Moe en duizelingen als ik maar iets teveel doe en het vele voeden en bijvoeden en kolven vreet ook extra energie..Maar ik heb gelukkig een kei -fijne kraamverzorgster en die zorgt goed voor me ................................. en uiteindelijk is ons meissie nu ff het belangrijkste en zodra zij door deze fase heen zit ( en als ze zo door gaat is dat snel) dan krijg ik wat meer rust
Fijn dat de kraamverzorgster zo goed voor jullie is, dat is wel belangrijk dan krijg je toch al iets meer rust. Snap wel dat het bijvoeden en extra voeden veel energie vreet. Hopelijk blijft ze de stijgende lijn vast houden en kun je snel stoppen met bijvoeden en kolven. @ scorpion: Wow wat een mooie buik heb je.........
nou ik heb ook een minder mooie hier in het album gezet. ik scheur ontzettend, maarja krijg er wel wat moois voor terug. die opa en oma taart van me hyves had ik voor me ouders gemaakt.