Buitenbaarmoederlijke zwangerschap deel 2

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Je krijgt er idd iets heel moois voor terug en Joyce je kunt het toch niet verkomen helaas.
    Maar het is wel echt een mooi bolletje hoor. Helaas zitten er geen fotos van ons samen in . Heb mijn best gedaan om het te redden;)
    Dan maar mooie foto straks met jouw beeb en mijn zwangere buik als we gaan afspreken met de club;)

2. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    hou ik je aan!
    als je deze keer weer je belofte verbreekt dan kom ik gewoon niet! :D

als je die foto's op hyves ziet, kan ik gewoon niet geloven dat het nog lang gaat duren voor jullie!

3. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Ojee dan MOET het gewoon want de meeting kan niet zonder Joyce;);).
    Pffff hoop het ook echt hoor dat het niet lang meer gaat duren. Ben wel een beetje moe van al 2 jaar dat ziekenhuis in en uit en steeds weer dat geprik en gepruts aan/in mijn lichaam:(.

Maar ik denk dat we eerst eens lekker op vakantie gaan over een week of 4:D:D.

4. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    2 jaar al ziekenhuis :( hoop dat het snel raak is,geen vrienden in het traject dus niet zoveel verstand van alleen me basin zegt er wel eens wat van.Ze heeft nog geen kinderen maar heeft 10 jaar geleden die behandelingen gehad.

ik ga ook over 4 weken op vakantie,waar ga je heen wennes?

5. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Het is ook allemaal best lastig hoor als je er niet bekend mee bent. Maar gelukkig maar dat je er niet al teveel vanaf weet ;).

Wij hebben nog niets geboekt. Wilde eerst afwachten of we zwanger zouden zijn en nu boeken we gewoon echt pas een last minute. We hebben ook echt nog geen idee waarheen. Wil nu afwachten wat de arts 10 mei te zeggen heeft.

Waar gaan jullie heen? Lekker vooruitzicht he, nog maar 4 weekjes....

6. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Respect Wennes..

7. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    ik ga 1 juni naar turkije side :D12 dagen

ik ben 2 jaar bezig geweest,zwanger worden geen probleem,maar het blijven zitten he.
    Paar keer naar de dokter geweest en gyn: zeggen is niks mis met je,je kan zwanger worden.dus wordt er niks onderzocht en gedaan.
    Nu gaat het eindelijk goed.

Hopen dat 10 mei goed nieuws is;)

8. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Welkom terug! Marjon..

En Sabine waren de speelgoed winkels dicht?? :p

Oh Joyce echt een super bolletje.. heb even buik fototjes gegluurd..

Lekker naar Turkije Rijswijkse.. ben er nog nooit geweest..
    en dat je beebje zich maar goed vast houdt.

Hier vanavond uiteten geweest... jeeeeej zit nu vol!!!! net iets te veel op... jammerderjammer

9. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    lekker hoor uit eten!ben al 15 weken niet geweest omdat ik altijd biefstuk eet :x nu gaan we maar 2 keer per week vis eten in scheveningen ook lekker:D

Ik ga voor de 3de keer naar turkije,nu in het zelfde hotel als in oktober was zo goed!normaal gaan we altijd naar egypte maar vind ik nu een beetje eng.

Ga jij nog sass?waar ga je altijd heen?

10. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    gaaf hoor joyce!! heel mooi en lekkerrrrr haha

11. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    idd is echt jou tijd nu onderhand wel wendy!! we gunnen het je zooooooooooo hard meis.
    als ik wil mocht ik deze maand ook voor een verwijzing naar de h.a maar wij willen dat niet omdat we nog hoop hebben mocht het over een jaar nog niet raak zijn bij ons gaan we verderop.
    al hoop ik dat het niet nodig is

wat betrft mn vorige post haha ik zat nog op een pagina terug toen ik antwoorden klikt OEPS

12. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    zeker wordt het tijd voor wennes en sass natuurlijk en jij ook daan :D ga heel hard duimen voor jullie!

Ga nu lekker slapen heb weer in 2 dagen 26 uur gewerkt :) ben kapot nu vrij tot donderdag,morgen shopenn pas me kleding niet meer 8) wordt dikkie dik haha. dinsdag weer echo en volgende week in ondertrouw dan vakantie en daarna trouwen drukke leuke maand;)

13. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Wow jij hebt een drukke maand Rijswijkse, maar wel SUPER leuke dingen allemaal:D:D. Binnenkort buikfotootje showen????;)
    Nu blijft de beeb heerlijk plakken bij je...mag ook wel naar 2 jaar hoor.

Misschien word het bij ons ook wel weer een keer Turkije. Side ben ik nog nooit geweest, wel alanya, Marmaris, Kusadasi en gumbet. Vind Turkije wel een fijn vakantie land.

Hier is het volgende week zondag precies 1 jaar geleden dat ik geopereerd ben aan mijn BBZ.

14. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    side is een hele leuke plaats met mooie brede stranden waar je langs het strand naar side kan lopen.laatste keer zaten we er iets te ver voor hebben we er 3 uur over gedaan:$maar als je dichter bij zit is het makkelijk te doen :D

zal vanavond even foto plaatsen.
    ik had niet verwacht dat ik zo snel weer zwanger zal worden,zat al aan 2011 te denken.
    Wordt zeker tijd wennes,we gaan er gewoon vanuit dat het volgende keer raak is!;)

15. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    meiden hebben jullie spraakwater gedronken pff moest er gewoon voor gaan zitten:)

Marjon fijn dat marit weer in de stijgende lijn zit. En als bv niet meer lukt niet schuldig voelen over FV hoor. Met 2 kids om je heen is het al zwaar genoeg. Hoop dat het vloeien snel voorbij is zit je al aan de ijzertabletten..... en ben wel nieuwsgierig naar jullie poppetje oftewel FOTO's :)

Turkije wij zijn al acht keer geweest en zoals het er nu uitziet
    gaan wij in september weer

Daan alweer een jaar geleden.....

Daan, wennes en Sass hoop voor jullie alledrie op heel mooi nieuws binnenkort en we blijven afspreken totdat iedereen een kleine heeft.....

joyce mooi buikje hoor en precies wat je zegt je krijgt er wat mooi voor terug als je mijn buik zit lijkt wel een slagvel....

hoop dat ik niemand ben vergeten maar mijn werk roept weer helaas:(

Rijswijkse trouwen???? Vertel vertel .... nog even snel voor de kleine komt of was het al gepland????

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Moet idd beginnen met staalpillen want mijn hb is na de bevalling door het bloedverlies veel te laag .......
    Foto's komen snel ben er alleen niet zo handig mee, manlief heeft beloofd vandaag foto's op pc te zetten dus dan kan ik mijn mooie meisiie gaan spammen ....

17. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    We gaan alleen naar het stadhuis;) dus niet zo veel te vertellen:D

18. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    oja voordat de kleine komt op dinsdag ochtend is gratis 15 juni 8)

Ga nu lekker pizza eten besteld eetse

19. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    1 week geleden

20. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012