ik hoop ook van niet. Ik heb gebeld volgende week vrijdag maar misschien eerder bij een ander had het over donderdag maar moet ik werken. Binnen een uur wordt ik terug gebeld.
Liam gaf ook 1schreeuw daarna was het over net zijn fles gehad en neusdruppels gegeven nu ligt hij heerlijk te brabbelen in de box ben ook heel benieuwd hoe hij het vanacht weer doet hij heeft nu vijf van de 7nachten doorgeslapen.
Sabine je pepers lijken te werken hihi heb het bed verschoond kattenbakken zijn schoon afwasmachine is leeg en ik heb de vlag halfstok buiten gehangen
Ojee zie dat Joyce niet meer gereageerd heeft, pffff de kleine moet als het kan nog ff 2 weekjes wachten. Alhoewel Joyce er denk ik blij mee zal zijn op dit moment. Alleen heeft niemand volgens mij het nr van Joyce, of Joyce van 1 van ons. Sow er is druk gekletst vandaag, maar zie dat het een heerlijke hangdag is geweest En Sabine en ik maar zwoegen. Moet zeggen dat het werk wel gezellig was alleen al heel de dag zooooooo'n enorme buikpijn, echt niet fijn. En heb nooit last van mijn buik tijdens menstruatie. Gelukkig gaat het nu alweer beter. So eens even languit op de bank. Nu heerlijk 2 dagen vrij. @ Chantal: hoe was het voor jou de 1ste prikjes???? Hopelijk krijgt hij er geen last van @ Rijswijkse: jeej wat een tegenvaller voor je. Maar gelukkig wel het hartje kunnen horen. En een goede uitslag van de nekplooimeting. Weer een zorg minder meis. Ondertussen al terug gebeld door VK??
heb hem wel gezienmaar 2 minuten en 2 foto's Verloskundige niet kunnen bereiken morgen even bellen. Zaterdag geslachtsbepaling om 4 uur.
tuurlijk kan me mond niet houden ik denk zelf eerste weken een jongen nu een meisje ik weet het niet,wil het zo snel mogelijk weten!
Zie net op dr hyves een mobielnr staan, maarja weet niet of ik kan smsen???? Misschien nog te vroeg, staat ze er nu niet op te kijken????
hihih wennes wat zijn wij lekker nieuwsgierig hé ik zou het wel leuk vinden als ik een sms had gekregen tijdens de keizersnede maar ja was het vergeten te melden toen ik naar het ziekenhuis ging..... denk zelf dat ze richting ziekenhuis is ze zat er volgens mij wel doorheen en als je dan ook nog weeën heb....
hey meiden, sorrrrrry maar ben pas net terug. om 10.30 begonnen vandaag de weeen om de 20 min. vanaf half 12 tot half 2 heb ik ze om de 5 min gehad. de verloskundige is langs geweest en ik heb nog geen ontsluiting maar me bm mond is wel behoorlijk verweken. Ze dacht dat ik een blaasontsteking had. Uit het niks vroeg ik eigenlijk of ik ook iets kon doen aan de jeuk die ik heb. Dat heb ik overal en zelfs aan me tong! daar schrok ze van en dat kon betekenen dat mijn lever niet meer goed functioneert. ik mocht dus per direct door naar het ziekenhuis. Daar eerst urine ingeleverd en werd daarna direct aan de ctg gelegd. de baby's hartslag varieerde van de 130 tot 170. schommelde dus erg. Ook waren de weeen wel te zien maar niet om je zorgen om te maken. Toen hebben ze ook nog bloed afgenomen voor me lever. Na overleg met de gynaecoloog mocht ik dus naar huis. Ze hebben net gebeld dat ik geen blaasontsteking heb en van me lever weten ze pas over 4 dagen. maar er kwam wel uit dat me ijzer op zn laagst is. en dat verklaard ook een heleboel. Tabletten gaan hun werk niet meer doen op tijd voor de bevalling. Donderdag hebben we weer een gesprek met de gynaecoloog en krijg dan een ijzer infuus. Of ze dat donderdag meteen gaan doen moeten ze nog even naar kijken. ben wel blij dat ze alles serieus nemen en alles goed nakijken. Als blijkt dat er iets mis is met me lever dan word ik per direct opgenomen. @wendy, wil je me jouw nummer mailen? dan sms ik je volgende keer. als je dat goed vind natuurlijk.
oh meis gelukkig zit de kleine nog lekker in je buikje.... En te laag ijzer is niet best hoor en zo ijzerinfuus doen ze echt niet snel althans hier niet had een hb van 5 en dat blijkt echt laag te zijn zit nu op 6.5. Hoop niet dat er iets met je lever aan de hand is.. Als je het niet vertrouwt de aankomende dagen meteen aan de bel trekken hoor .. Beloof dat je vanaf nu echt rustig aan gaat doen dikke knufff
pffff Joyce, heftig meis. Het gaat ook allemaal niet vanzelf bij jou. Maar gelukkig zit de kleine beebieboy er nog wel. En zeker fijn dat ze je serieus nemen. Hopelijk is wel alles goed met je lever. Worden weer erg spannende dagen dus..... Ik mail je zo mijn nummer, want je zit we zitten hier meteen allemaal in de stress. Rustig aan en hopelijk slaap je wat vannacht.
ik doe al rustig aan, heb me juist echt niet druk gemaakt. maarja dit verklaard wel de vermoeidheid etc. ik heb artsen ook nog nooit zo snel zien handelen. ik heb een paar weken terug bij de vk onze angsten neergelegd en ook gezegd dat ik bang ben dat als ik hulp nodig heb artsen te laat reageren. nou daar heeft ze goed naar geluisterd en een ander ziekenhuis doet dus wonderen! Hij moet echt nog wel even 2 weken blijven zitten. toevallig zegt dyl al een paar weken dat me hartslag in me nek er hetzelfde uitziet als toen met de bbz in het ziekenhuis. hij heeft dus alles echt nog wel vers in ze koppie zitten. ik wil dat infuus ook hebben, als me ijzer bij de bevalling te laag is hebben we een groter probleem dus lekker meteen oplossen. word er wel een beetje moe van dat alles zo "gewoon" gaat bij ons. Ook hier in het topic de duvel schijt echt steeds op dezelfde hoop!
fijn dat de vk en de artsen zo snel hebben gehandeld en de vraag waarom iedere keer op dezelfde hoop vraag ik me ook zovaak af maar als je straks je mannetje in de armen heb (mannetje nog wel even 2 weekjes blijven zitten) dan weet je waarvoor je het allemaal heb doorstaan... En een te laag ijzer is echt vervelend dus als je infuus kan krijgen meteen doen. hier doen ze het liever niet en als redenen geven ze aan dat het nadelige gevolgen kan hebben voor een volgende zwangerschap .Zit nu al 10 maanden aan de ijzertabletten en ben zeker het aankomende half jaar er nog niet vanf dus meid als ze het bij jullie wel doen echt doen want uitgerust de bevalling ingaan met een goed hb is het halve werk voor een goed herstel na de bevalling
Hoop echt dat je donderdag je ijzer infuus krijgt en dat je lever wel gewoon goed functioneert. En idd het is steeds wel raak hier...... Maar vanaf nu gewoon alleen nog maar LEUK en GOED nieuws.
gelukkig zit hij er nog! echo van vanmiddag,maakte me druk over dat balletje onder zijn bil maar is gelukkig het handje. Zien jullie misschien geslachthaha erg ben ik he
Daar is ie dan jullie beebwondertje, leuk dat je ons mee laat genieten. Blijft toch echt zo bijzonder zo'n mooie echo...... Heb geen idee wat het word, heb daar totaal geen verstand van. Nog paar daagjes geduld
@sabine, ik vraag wel even naar de voor en de nadelen, maar pillen slikken is ook niet mijn ding. @wendy, thats the spirit! @rijswijkse, meisje!