Buitenbaarmoederlijke zwangerschap deel 2

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    You go girl !!! Goed zo !! Mij lijkt een echte spuit ook veel enger om te geven dan een prikpen !!!!!! Zo zie je maar he waar een wil is is een weg ,je gaat zteeds meer grenzen verleggen ..........En als het goed is en hopelijk heel snel krijg je er iets moois voor terug !!!

2. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    Madizon helaas welkom hier. Het gebeurt echt te vaak dat de vk het niet op tijd constateert hier ook pas na 8 weken.... Schreeuw, huil en praat er vooral over zo kan je het een plaatsje gaan geven

scorpion hoe gaat het nu met je?

Wennes knap hoor dikke knuff

Hier al 2 dagen amper geslapen kleine man heeft onwijs krampen overdag horen we hem niet maar 's nachts pfff...... Heb zelf ook onwijs veel last van de buik, zo ineens, en mijn rug lijkt wel gebroken denk dat ik teveel wil/doe. net osthepaat gebeld voor de kleine man en kunnen daar woensdag terecht hoor daar goede verhalen over....

ga zo ff douchen ben blij dat vriendlied nog 2 weken thuis is anders had ik het vanaf vandaag alleen moeten doen en dat had ik echt niet getrokken

3. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Welkom Madison, inderdaad helaas..
    Klets gerust met ons mee, met je verhaal, je vragen maar ook wat afleiding.. dikke knuff

Lekker wennes! stoer dat je het toch zelf heb gedaan!

Ik krijg dadelijk eerste echo! ben benieuwd...

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    dat zijn echt de naweeen van de keizersnede Sabine , staat ook 6 weekjes herstel voor en als je dan je rust niet krijgt die je eigenlijk nodig hebt om te herstellen , kknuufffssssss......

5. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    dat is ook zo maar je wil zo snel weer de oude zijn en met de 2e is het gewoon een stuk drukker had ook nog helemaal geen dip gehad was tot nu toe nog wel een redelijke roze wolk..... ff doorbijten de zon gaat vanzelf weer schijnen
    Vriend moet morgen de hele dag weg en zag het echt niet zitten dus schoonmoeders komt morgen de hele dag .....

Sass eerste echo heb ik wat gemist?

6. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Hey meiden,

@madison, welkom, jeetje wat erg als je gewoon weet dat het hartje klopte. Gelukkig heb ik dat nooit geweten!
    Neem de tijd, praat en huil zoveel als nodig is.

hier gaat het wel oke.
    Ik heb een reading gehad over mijn gevoel, en het enigste wat ze kon zeggen was dat alles goed zit en dat het beer van een mannetje word, wat bijna niet door de normale opening past, maar dat hij en ik alles overleven. Dus ik moet me gedachten op andere dingen zetten. Vanavond hebben we weer een echo en gaan we ook een dvd maken.
    Zaterdag hebben we dylan zijn verjaardag gevierd en hebben we de 1e schoentjes gehad :D

Verder ben ik heel druk met de zaak en probeer ik wel tussendoor me rust te pakken, maar dan wil manlief ook echt dat ik ver bij de comp uit de buurt ben, en daarom ben ik hier zo weinig :(

Nog ff een maandje en dan begint de rust!

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    net contact gehad met dieetiste , ze gaat overleggen met de gyneacoloog en grote kans dat ik snel insuline moet gaan spuiten ..Omdat mijn waardes teveel pieken hebben , en ik nog zolang moet is het waarschijnlijk verstandig om gelijk te gaan spuiten ipv te beginnen mat tabletten .....

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    dieetiste belde net al terug ,morgen naar het ziekenhuis en moet gelijk beginnen met insuline spuiten ........

9. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    De medische malle molen is weer begonnen Sabine.. vandaar echo's en ziekenhuis bezoekjes.. :(

En.. er is ook nog weinig nieuws.. er zitten iig drie eitjes maar ze waren nog weinig gegroeid! geduld... dus woe weer terug naar het zkh en verder gaan met spuiten..

10. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hey hoi

Even snel tussen door. De operatie is gelukt hij was erg suf na de narcose maar krabbelt nu weer aardig op. Pijn is zo goed als weg. Nu hoop ik dat hij morgen mee naar huis mag. Nu lekker me huispak aan en zo op bed ben helemaal kapot van de hele dag zh. Morgen weer apk bij de vk.

Iedereen dikke knuffel van mij

11. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    @ Sass; wat spuit jij? Puregon? En was dit cd 10??? Hopelijk zijn de eitjes woensdag mooi gegroeid. Ik mag vrijdag voor de 1ste FM.

@ Channes; fijn dat de operatie geslaagd is. Hopelijk mag je je mannetje morgen weer mee naar huis nemen. Succes bij de vk.

@ Scorpion; Mis je hier wel:(. Hoe was de echo vanaaf?? Weer heerlijk kunnen genieten van jullie boy. En natuurlijk nog gefeliciteerd met Dylan.

12. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    @wendy.
    hij was heel erg eigenwijs, hij d8 jullie een dvd van me maken, ik lekker niet meewerken :D
    hij bleef ze hand voor ze hoofd houden en en omgedraaid zitten, na 30 min viel ik bijna flauw omdat me meneer mijn bloedvaten een beetje aan het afknellen was, en na 45 min wilde ik naar huis.
    We doen hem over 3 weken dus overnieuw.

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    nu al zo eigenwijs Joyce ..wat moet dat worden !!

14. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    @Wen: Jep Puregon.. ik hoop het ook ja.. dat m'n eitjes maar niet zo eigenwijs zijn!

Zo mag je wel nog een keertje loeren Joyce.. ;)

Fijn dat de operatie goed is gegaan channes.

15. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    @Marjon: Hoe gaat het met spuiten? gaat het je goed af?

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    vanmiddag moet ik naar het ziekenhuis ,maar volgens mij stelt het niet zoveel voor , gaat met een prikpen...

17. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Dat is wel zo.. het stelt gelukkig weinig voor.
    Maar als je niet van prikken houd dan kan het een hele opgave zijn.
    iig succes ;)

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ben de afgelopen 2 jaar zo vaak geprikt en 2x geopereerd ..en ik denk altijd maar zo het kan nog veel erger ....

19. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    dames die moeten prikken sterkte....

joyce pas je wel een beetje goed op jezelf.... wanneer stop je met werken heb je al iemand die de zaak tijdelijk runt of blijf je helpen langs de zijlijn?

Hier een dip kleine is erg onrustig en slaapt amper huilt veel morgen naar de osteopaat hopelijk dat dat gaat helpen anders bellen met het cb voor evt andere voeding.....

20. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    @ Sabine; een hele dikke knuff voor je meis.

@ Joyce; Nu al zo eigenwijs....van wie heeft hij het;). Maargoed over 3 weken mag je hem weer bewonderen:):)

@ Sass; succes morgen bij de fm. Hopelijk zijn je eitjes nu goed gegroeid.

@ Marjon; Hoe was het in het zh???

@ All; eindelijk thuis. Vanochtend om 8.30 uur begonnen en aansluitend vergadering gehad tot 22 uur...pfff ben brak:(. Morgen weer om 8 uur present8).
    Morgenmiddag krijgt vriendlief de MRI scan en dan maandag de uitslag. Ben benieuwd.

Sweet dreams

Deel Deze Pagina