haha die heb ik helaas niet maarja moet he! je mag ook gokken hoor!ik gok meisje Doen jullie mee? rijswijkse_meisje Wennes_ ....._
ik heb er niet zo heel veel verstand van, maar wat ik zo een beetje heb gezien is het ruggetje bij jongens rechter. maar spannend, ben benieuwd!
joyce wat vervelend meis sterkte knuffelll X wendy hoe was je dag gegaan? ruby hoe is het met jou? marjon hoe is het met jullie?
hadden hier ook problemen met jongens naam hadden echt leuke meisjesnamen maar jongens een paar opties de laatste week kwamen we deze naam tegen en keken elkaar aan en knikte meteen tegenelkaar dit wordt hem
Ik vind jongens namen ook zooooo moeilijk. Van meiden kan ik er wel een aantal opnoemen die ik erg leuk vind Ben echt benieuwd naar jullie namen. Hier wel lastig omdat ik natuurlijk heel veel kindjes ken van het werk dus als een naam daar voorkomt heb je er meteen een gezicht bij en dat is niet altijd fijn. Zo kan een leuke naam ineens stukken minder zijn
@ Daan: Ja ging wel goed. Vanochtend erg rustig, veel afmeldingen, middag wat drukker maar goed te doen. Eigenlijk wel fijn gewerkt, op de buikpijn na, maar zelfs dat gaat nu goed gelukkig
jullie mogen hem wel weten van mij hoor jullie wonen niet in de buurt en hopelijk geen mee lezers Als een meisje wordt is het Joelle met puntjes op de e wat vinden jullie? jongen weet ik niet
leuk! wij hadden eerst jody Jo JOyce en dy DYlan, maar dat vonden we toch minder toen het een jongen bleek te zijn. Nu hebben een koning uit een animatie film (had een collega die zo heet en heb toen altijd gezegd...als ik een jongen krijg dan heet hij zo.(hoor jullie denken) en dylan als 2e naam en als 3e naam een naam uit een actie film direct waren we eruit en vonden het alle 2 leuk
Je maakt ons zo wel errug nieuwsgierig Joyce. Ben aan het googlen, maar kom er niet uit Had je ook al meisjesnaam bedacht of dat nog niet?
nope ga het niet zeggen! ja meisje was dan jody geweest. Jody Lucia Renata maarja op de jongensnaam moeten jullie nog ff wachten. layout van de geboortekaart is ook al helemaal klaar