Dank je wel lieverds... Ik ga een mooi stevig muurtje om me heen metselen tegen die domme opmerkingen.. achteraf denk ik meestal had ik maar dit of dat gezegd.. Maar.. zo! Ik ga er weer voor..
ow sass, je zal nog zooooo veeeeel rot opmerkingen krijgen. mensen snappen niet wat je hebt meegemaakt. denk gewoon hun tijd komt nog wel. jij weet beter. vandaag mocht ik van dylan naar de goud smit om een hele mooie hanger te laten ontwerpen. ik wilde daar 4 sterrentjes boven. heb 3 keer verteld dat die sterrentjes voor overleden kindjes staan. toen zei ik opeens, jeetje als we nou een 2e kindje krijgen waar moet ik die letter dan neerzetten. toen zei die man, ow geen probleem dan maken we er gewoon ook nog een paar sterretjes bij. of de vraag, jeetje je zal wel blij zijn dat het er nu nog maar 1 is. mensen hebben geen idee hoe iets overkomt. wij krijgen ook heel vaak te horen, ow nu al zwanger? jullie zijn nog zo jong! maar ook dat doet pijn, wij vinden ons niet jong, en zijn wel al ruim 2 jaar bezig. leef iedere dag alsof het je laatste is, en volg je droom. dat is onze harde les na de bbz geweest.
(Hihi Wen..) Tuurlijk heb ik dit al weken eerder beslist.. Maar wat andere wel niet met je kunnen doen.. ben zo broos! Werk alleen is al genoeg en dan die &**%$ Kan er niks bij hebben.. Thanxxx voor de oppeper!
maar waarom meld je je dan niet een tijdje ziek? ik heb ruim 11 maanden in de ziekte wet gezeten. het is niet niks hoor! gewoon overspannen ben je!
Nog een paar sterretjes erbij!! dat snap je toch niet! jee En ik weet het van die andere opmerkingen.. maar van sommige mensen kan ik het beter hebben dan van anderen. Die weten niet beter denk ik dan maar. Maar van een paar collega's is te triest voor woorden wat er allemaal gezegd is en nu dus nog.. het zal zeker wel ongegrip zijn! maar soms voelt het of ze ergens anders op doelen! Mijn leidinggevende denkt nu gelukkig met me mee, al is het vorig jaar allemaal te ver uit de hand gelopen.. Er moet dus blijkbaar echt eerst dingen gebeuren voordat mensen een beetje wakker geschut worden.. werk nu drie dagen in de week.. is opbouwend..
tja, ik heb een vriendin die net zelf een ml heeft gehad, en nu pas snapt ze hoe sommige opmerkingen overkwamen en snapt ze beetje door wat voor hel we zijn gegaan. en vooral zwangere geven de meeste rotopmerkingen. waarvan je denkt, stel je eens voor dat het bij jou was fout gegaan was je dan blij met wat je nu zegt. ik draai me nu om en denk dan: die bitch haha meer kan je niet doen
Wil zo graag dat alles weer normaal is.. dus gewoon m'n werk doen.. dat er niks aan de hand is.. geen uitzonderingen.. Tja zal 'straks' me toch weer aan moeten passen.. door de spuiten ed. maar daar is dan ook ruimte voor op 'n werk. Dat heb ik na de bbz zo afgesproken.. Ik mag dan dagen wegschrappen of ruilen.. Maar nu nog gebruik van maken, ben iemand die altijd maar door zal gaan. Tegen ziek zijn aan en dan pas ziek melden.. en dat is dan al heel wat. Dan moet het anders is heel de behandeling voor niks.
maar leg je er bij neer dat het niet meer "normaal" word. je bent veranderd. en je zal ook heel anders op dingen reageren. levenservaring heet het ook wel he. ik heb mijn leventje nooit meer terug gekregen. je bent toch getekend.
En de ene dag kun je natuurlijk weer meer hebben dan een andere dag. En sommige mensen weten gewoon echt niet beter. Wat ik gemerkt heb is dat mensen wel wat vragen, maar niet eens echt luisteren naar het antwoord. @ Joyce: pfff wat een sukkel zeg...die heeft dus duidelijk niet geluisterd naar jouw verhaal achter de sterretjes. Wordt ie wel mooi, je hanger???
Ja je hebt toch een flinke bagage dat je met je meedraagt. Maar Sass herken je gevoel wel. Ik ga ook steeds maar door en wil niet "zwak" zijn, want zo voelt dat voor mij.
Dat geloof ik ja.. Wil misschien wel te graag.. weer zin om dingen te doen.. genieten van kleine dingetjes.. Jammer dat de meeste mensen pas begrip kunnen opbrengen als het ze zelf overkomt! Mensen hoeven niet veel te zeggen, er zijn is al genoeg en die jou laten zijn. Maar het is wel heel fijn om het er over te hebben met mensen die weten wat er in je omgaat. Al is het voor iedereen weer anders.
Ben ook nog steeds "Op zoek" naar een mooi sieraad voor ons sterretje. Maar denk dat ik er tegenaan moet lopen, heb echt geen flauw idee wat het moet worden. Wil gewoon wel iets tastbaars hebben. Misschien wordt het wel een kleine tattoo
zeg meiden, wat is zwak?? mijn ha en psycholoog noemen het wel een trauma wat we achter de rug hebben. mag je dan niet een mindere dag hebben?? ik vind het heerlijk om soms ff lekker te huilen. ik kijk ook heel vaak naar dit filmpje om echt ff lekker (gepland) te huilen: YouTube - I Would Die For That
ik heb deze zelf ontworpen wen, en me tattoo ook. ik heb ook heel vaak het idee, om naast de littekens een babyvoetje te laten plaatsen
Idd.. en daarom maar overal en altijd positief blijven.. en soms even lekker hier niet of bij m'n mannetje! Ben ook erg benieuwd Joyce.. is wel heel speciaal..
Ben niet zo creatief om iets zelf te ontwerpen helaas. Jouw tattoo is echt super gaaf... Wil hem ook graag op de binnenkant van mijn pols. Misschien wordt het gewoon een klein sterretje. En wat is "zwak" , zo denk ik dan over mezelf. Ik wil niet steeds me eigen K*t voelen en nergens zin in hebben. EN dan denk ik in het begin leeft iedereen mee, maar ze blijven toch niet altijd begrip en medeleven tonen, want het duurt nu al zo lang. Tja misschien rare gedachten gang maar dat gaat dan in mijn kop rond
de hanger word de d van dylan en de j van dit kindje aan elkaar. met daarboven 3 sterren waarvan de middelste iets groter. (2e kindje was de bbz en ook de oudste) die 3 sterrentjes krijgen een wit diamantje erin, en aan de j komt nog een sterretje aan de zijkant met een baby blauw diamantje erin. die staat dan echt aan de j vast omdat ik vind dat die 2 bij elkaar horen maar morgen kan ik het duidelijker laten zien.