Heb een tattoo op de binnenkant bij mijn enkel. Een chinees teken. Zal ik eens even gaan speuren op hyves. Heb jij ze beide toegevoegd Joyce want dan kijk ik gewoon bij jou en kan ze zo toevoegen
ik heb deze schorpioen http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-LBDALTEZ.jpg en dan die van me profiel foto. die staat ook in me album hier
@ Joyce, heel veel succes morgen. Denk aan je. Trusten @ Sass en Rijswijkse: ik heb 2 x een hyves. Dit is gewoon mijn normale hyves, maar dan heb ik er nog 1 die afgeschermd is voor de buitenwereld en daar houd ik sinds kort bij hoe het allemaal eraan toe gaat in de MMM. Dit omdat ik steeds vragen op mijn gewone hyves kreeg terwijl niet iedereen alles hoeft te weten vind ik. Dus ga jullie zo nog een uitnodiging sturen dus dan weet je dat ik dat ben
Is goed Wen.. Ik laat zoals jullie zien ook niks los op hyves Maar vind het wel super om jullie te 'zien'!
ik heb ook niks gezegt op me hyves! Zeker leuk om te zien!tuurlijk wen! Ga ookk slapen morgen weer 13 uur werken dus morgen tot 10 uur niet online
Op zich weten veel mensen wel dat we in het zh lopen, maar vind het niet nodig dat iedereen het allemaal precies weet. Maar om elke keer steeds weer hetzelfde verhaal te vertellen heb ik het zo opgelost met deze hyves. Nodig alleen mensen uit die ik vind dat ze het mogen weten en zo kan ik ook mijn verhaal kwijt en heb ik het op papier