Telefoontje tussendoor.. maar bammetjes zijn gesmeert! Ooh zijn ze wel lekker?? die shakes? Ik zou eens moeten stoppen met pakken koekjes naar binnen werken enzo
Shakes zijn op zich wel te doen....alleen s'avonds het warm eten dat mis ik zooooooooooo. Ach een paar weken is te overzien en als ik het niet meer trek heb ik besloten dat stop ik, zonder me zwak te voelen. Poetsen weet ook niet zo goed wat dat is.......maar soms krijg ik ineens een helder moment. Net al een glas gesneuveld, pffff weer extra werk. Zo nog even de andere helft stofzuigen, dan nog dweilen en dan houd ik het voor gezien.
Wennes warm eten lijkt me ook moeilijk knap dat je het volhoud hoor. Sass eetse. Ik ga zo even aan de wandel met Liam kijken wat we gaan eten vanaaf ik heb echt ff geen idee jullie?????
Is wel lekker een ommetje maken nu, zonnetje schijnt hier.. Ik ga vandaag voor makkelijk.. Chicken Tonight ofzoiets Idd wen niet te actief Ik vind het wel knap hoor die discipline heb ik niet! Er moet denk ik een knopje omgaan zo van en NU ga ik ervoor.. Ik kan dat knopje niet vinden
Dat knopje ook heel lang niet gevonden. Ben altijd wel stevig geweest, maar na het stoppen met roken en al die stomme hormonen is het gewoon ECHT nodig. BMI was schrikbarend hoog. Dus dat knopje is gevonden en ondertussen al 12 kilo kwijt. Maar moet er helaas nog wel een kilo of 16 voor gezond BMI:x. Ach voel me alweer een stuk prettiger en dat vind ik het belangrijkst.
En gelukt met de foto's??? Hier weer alles netjes aan kant. Zelf ook heerlijk onder de douche gestaan. Nu weer lekker languit op de bank Ben benieuwd hoe het met Joyce is, zal ze ondertussen aan het ijzer infuus liggen????
leek erop dat ze ging bevallen maar haar HB was echt te laag en nu dus aan het ijzerinfuus tevens zijn er twijfels over de werking van haar lever sass mocht je tijd hebben heb ook nog wel een paar honderd foto's te archiveren Wennes lekker aan het luieren ga afsluiten en de kids ophalen bij oma
Het schiet hier niet echt op... wordt zo afgeleid En... foto's gelijk bekijken... uitzoeken.. kost zoveel tijd! Maar we zullen door gaan.. (hihi dat wordt m'n slogan) Ik heb ruimte genoeg op m'n harde schijf Sabine.. dat is 1 Ben ook benieuwd naar joyce..
hey meiden, gesprek gehad met gynaecoloog en dat was wel prettig. we gaan niet verder dan 41 weken dus 19 juni ben ik hoe dan ook mama. ze wilde toch nog meer bloed onderzoeken doen en alles echt eens goed bekijken. dus heb weer een donatie gedaan. Morgen om 10.00 uur moet ik weer terug en dan gaat het infuus erin. ook zal er weer een ctg worden gemaakt. wel blij dat ze alles goed in de gaten houden. vanochtend nog een echo gehad en meneer weegt al 2700 gram. ze voetje is al 7,68 cm en hij loopt 10 dagen voor op schema. natuurlijk weer lekker eigenwijs met ze neus tegen de wand aan dus we hebben hem niet heel erg goed bekeken. hij is wel lekker mollig als foto ff hoe de hanger gaat worden (trots) @marjon, wel lekker dat marit er zo snel zo uit was, maar wel dubbel dat je dan ook nog naar de ok moet. Maar het is goed gekomen!
Idd fijn dat ze alles zo goed in de gaten houden.. Succes morgen. Wauw je ketting is echt mooi ontworpen.. super joh Mag je zeker trots op zijn.
Is 'Help mijn man heeft een hobby' ook een leuk programma Daan?? Ga ik dat ook kijken... Manlief is in de kroeg voetbal kijken... de tv is vanavond van mij!
haha wat fijn sass!! hier staat het ook op maar ik wil geen minuut van derek missen haha ik ga daarna ook ff de kroeg in