ben ik weer na een lange dag!ga even bijlezen en zag ook een nieuwe hyver chan. Ga even neuzen zag snel dat je ook groen voor het kamertje hebt.worden ook onze kleuren met oranje.
gave foto's sas bij die haaien!dat je dat durf haha. Heb je ook gedoken?veel gereist zie ik gaaf hoor!
Lekker gewerkt? Je zult wel kei moe zijn nu. Ff vraagje he, jij was toch op vakantie geweest in Side??? Aanrader?
ja side is heel leuk!brede stranden, leuke stad weet ook een goed hotel!als je een goeie wilis al in! ik ga 1 juni 12 dagen voor 610 euro p.p Was wel leuke dag!maar ben zeker kapot na zo'n dag nu pas maandag weer.last van rug
Vertel.....ben benieuwd. Hoop dat ik nog een terugplaatsing kan krijgen net voordat we op vakans gaan dus heb nog geen datum staan, maar het wordt in ieder geval ook juni
hotel golden coast resort in colakli 15 minuten van side af! Even bij vakantiereiswijzer kijken. Wij hebben bij dreizen geboekt is het goedkoopste vorig jaar 2500 euro betaald voor 2 personen voor 2 weken.Maar was het zeker waard!Is 1 van de 100 beste hotels van europa werd verteld. Als je gaat boeken bij dreizen altijd even langs gaan of bellen omdat ze dan laatste prijs gaan berekenen scheeld dit jaar behoorlijk voor ons!we hadden eerst een reservering bij neckerman zag ineens dat het 200 scheelde dus belde met dreizen had ze dus nog goedkopen 600 euro Je heb ook leuke terasjes daar!Langs het water en leuke exursies.
hoop ook dat het net voor je vakantie gebeurt!Wel spannend dan gaan de dagen ook sneller denk ik!haha ik telde ook altijd de dagen af voordat ik kon testen.pfff wat duurde die 2 weken lang dan he?
ja die 1ste week gaat nog wel want dat weet je toch dat er niets gebeurd , maar die 2de week...pfffff. Mocht het niet meer lukken voor de vakantie dan houd het op, gaan we daarna wel verder. Wil graag er ff tussenuit.
Kan ik me goed voostellen dat je er even tussenuit wil.... Ik hoop wel dat jullie nog een terugplaatsing kunnen krijgen. Joyce leuke ketting heel mooi... Ik ben helemaal kapot ben nog aan het wachten tot kwart over11 voor liam zijn laatste fles dan kan ik ook lekker slapen ben benieuwd of hij weer lekker gaat doorslapen
doet meestal ook goed om er even tussen uit gaan. Denk je er ook minder aan.Ik kwam 2 keer zwanger terug maar ging helaas bijde mis :x Wanneer hoor je het?en is er een kans op spantaan zwanger of niet?
Nee helaas geen kans op spontaan zwanger. Heb geen cyclus van mezelf. Wow het ziet er wel heel gaaf uit. Kom nu op 600 euro voor 8 dagen ergens uit. @ Chantal: Hoop voor je dat Liam weer doorgaat slapen. Kun je ook weer bijtanken.
@ Joyce: succes morgen in het zh. Hopelijk werkt het ijzerinfuus goed. En komt er niets gek uit de bloeduitslagen.
oh dat is k.t:x Mooi prijsje bij dreizen is hij denk ik nog goedkoper! Eten is zeer goed!gala avond ook onwijs gaaf!leuke shows is echt goed hotel,en ben zelf een zeikerd met eten Als ga boeken ga 2 a 3 keer per jaar op vakantie moet het eten minstens een 8 zijn anders ga ik niet! Hoelang wil je op vakantie?
Ik hoop dat hij doorslaapt ik ga nu wat meer voor hem klaar maken kijken wat hij er mee doet. Hein heeft morgen de laatste fles dus dan kan ik lekker op tijd op bed.. Wendy wanneer gaan jullie weg?? Joyce ook van mij heel veel succes morgen.. Denk aan je...
@ Channes: in juni maar datum weten we nog niet precies. Ff kijken wat het zh zegt over eventuele terugplaatsing. Ben erg blij dat mijn werk er soepel mee om wil gaan. Fles ze nog en truste voor zometeen. @ rijswijkse: 8 of 11 dagen.....willen in sept/okt ook nog een keer gaan dus dan vind ik 8 dgn ook wel prima. Maar we gaan dus ook echt pas heel last minute boeken.
Wennes dat is super dat je werk er zo soepel mee om gaat dat hoor je tegenwoordig niet meer zo. Liam heeft vanacht heel goed geslapen van half 12 tot 7uur vanmorgen ben weer lekker bij getankt hij kwam wel even om vijf uur toen heb ik hem zijn speen gegeven en sliep hij weer vrolijk verder. Hij ligt nu lekker te brabbelen in de box groot lol hihi.