Was goed gegaan in het zh , stelt niet zoveel voor ,het moeilijkste is dat jezo op de klok moet letten ......maar het spuiten stelt niet zoveel voor ..
Goedemorgen, Dat lijkt mij ook Marjon, hoe vaak ik al denk.. oja ik moet prikken.. en dan is het al een half uur /uur later. Maar gelukkig is dat voor mij niet erg. (wekkertje op je telefoon zetten misschien? Ik had een collega en zijn horloge ging piepen als hij moest spuiten of iets eten..) Dank je wel Wennes, jij ook veel succes met je mannetje..
je moet 0 tot 10 minuten voor het uiten insuline spuiten en ong uur na eten suiker controleren .....Maar je bent dan snel weer bezig ,ofkindjes naar schoolbrengen , dus probeer nu te kijken en op te letten dat iknet zo eet dat ik niet hoef te rennen en te vliegen ..................
Nu moet je echt de tijd voor jezelf nemen.. maar ja dat met twee van die deugnietjes erbij.. met al hun verplichtingen. hihi Ik stap maar eens onder de douche.. mag zo gaan.. Is wel grappig, ik zit nu te bedenken.. zit met pyama nog achter de comp.. eigenlijk helemaal geen ritme/structuur.. wat een verschil. Daar mag wel eens verandering in komen..
meiden vanuit hier wat energie voor jullie stuur ook wat terug graag hebben een dramanacht gehad vanmiddag naar de osteopaat hoop dat het gaat helpen want nu huilt die meer dan dat die slaapt... marjon fijn dat het spuiten lukt nu nog ritme erin krijgen en dat zal zeker moeilijk worden met 2 deugnietjes vind het nu met 1 al "zwaar" joyce lekker eigenwijs dus belooft wat voor de toekomst Wennes is dat de scan voor de buikpijnen? ga nog ff wat huishoudelijke verplichtingen doen voordat de kleine deugniet thuis komt van het kdv helaas slaapt ze sinds rvorige week niet meer 's middags ze vindt zichzelf erg groot voordeel slaapt om 1830 als een roosje
net terug mannetje had teveel nekspanning en iets in de bekken zit niet goed dit komt door de stuitliggen moeten volgende week weer terugkomen en hij verwacht dan dat de klachten een stuk minder zijn mannetje heeft om half vier fles gehad en slaapt nog steeds heerlijk in zijn bedje boven ben benieuwd hoe de avond en nacht gaan verlopen... haalde mares vanmiddag op en was tijdens het spelen bij de juf op schoot gaan zitten en in slaap gevallen......
Oh het prulleke.. hopelijk gaat het nu beter.. Hier weer echo gehad.. 2 eitjes in aantocht maar nog van 13mm.. dus het gaat wat langzaam. Vrijdag weer terug. dus prikje weer gezet! En goed nieuws, ze gaan nu ook op zaterdag open. Ik zit vaak rond het weekend en dan is het zo gokken, is niet echt prettig.. En nu.. m'n bedje in.. Weltrusten
lekker geslapen sass fijn dat ze het weekend nu ook open zijn en eitjes van Sass nu goed groeien hé.....
@ Sass; het begin is er meis. En nu ze eenmaal al 13mm zijn zullen ze ook doorgroeien. Dus nog een paar daagjes spuiten en dan is het zover. Ik mag vrijdag voor mijn 1ste fm. Maar ben heel moeilijk te stimuleren dus verwacht er nog maar niet teveel van. EN het moet er nu niet 1 zijn die groeit maar minimaal 5. @ S1980; Och gerum het mannetje. Hopelijk gaat het snel beter. Heeft ie vannacht ook goed geslapen? Zal wel een lief gezicht zijn geweest toen je Mares ging ophalen. Hakt er toch in he zoveel veranderingen en dan ook niet meer s'middags willen slapen....haha. Hoe voel je je zelf??
Oja ben er heel blij mee hoor.. Heb al zin om te klussen! Whaha En ga heel hard voor je duimen wen.. Hoeveel moet jij nu spuiten? ook met Puregon? Onze eitjes moeten goed luisteren naar Sabine!
nee ik heb gonal. En ik zit nu op 187,5 ie. En daarbij spuit ik dus ook nog de cetrotide. En idd moeten onze eitjes maar eens luisteren na Sabine. Het is trouwens wel stil hier vandaag. Allemaal druk bezig???
sorry dames flessen , luiers en ondeugende peuter slokken al mijn tijd op..... Voel me zelf ook niet opperbest vloei behoorlijk en had al een hb van 6.0 dus hoop dat het vloeien snel stopt en de floradixx zijn werk gaat doen zodat ik wat energie krijg Ferenc heeft gisteren vier keer een poepluier geproduceerd en heeft vannacht weer eens vijf uurtjes achter elkaar geslapen dus voorzichtig denken wij dat de osteopaat gaat werken zullen het weekend wel zien en dames die eitjes moeten zeker eens gaan luisteren jullie hebben nu lang genpeg gewacht en net iets te vaak het ziekenhuis moeten bezoeken het wordt tijd dat de ziekenhuisbezoeken ingeruild gaan worden voor bezoeken aan babyzaken iedereen alvast fijn weekend
Hoi hoi. Hier ook drukjes mannetje is woensdag weer thuis gekomen hij heeft nog erg veel pijn aan zijn been door de zenuw die zolang in de knel heeft gezeten nu weer op zijn plek ligt. Vandaag even aan de poets en een taart maken ben morgen jarig. De kleine is erg aanwezig de laatste dagen doet me soms goed zeer. Krijg wat meer last van me bekken nu. Wennes en sass jullie eitjes moeten heel goed groeien nu ik ga heel hard voor jullie duimen! Sabine hoop dat het vloeien wat minder word en dat je wat meer energie krijgt dikke knuffel. Marjon hoe is het met jou? Joyce hoe is het met jou kan je het allemaal nog een beetje aan met de zaak?
We moeten eens een eigroei liedje gaan maken , zal een gaan nadenken ..... Hir gaat het wel redelijk , gisteren wel met de arboarts afgesproken , dat werken er niet meer inzit ..Alle energie die ik nu misschien wel extra ga krijgen als de insuline aanslaat en als het weer weer wat beter wordt, ( voorjaar gaat het met astma meetsal wel iets beter ) ...........die moet ik gaan gebruiken om fit te worden voor de bevalling .....Maar heb welal veel lucht in moeten leveren , een wandeling van een kwartier heb ik gisteren gemaakt ( Thijmebij vriendje ophalen ) en dan wil je niet weten hoe blij ik be als ik weer thuis ben .......... Sabine , klinkt wel goed dat jullie mannetje alweer wat meer slaapt s nachts ..maar volgens mij heeft de osteopaat ook wat aan zijn darmpjes gedaan , wat een poepluiers !!
Chantal ,hoe bevalt het zustertje spelen ?????? Ik vind mannen altijd extra zielig als ze iets hebben ............het wordt nu wel spannend bij jullie he ........eerst je mannetje wat op de been , en dan mag beepje bijna komen...
marjon je benauwdheid word helemaal niet minder? Dat kost vreselijk veel energie doe je wel rustig aan! Zustertje spelen is wel gezellie hoor valt mee met hein hij doet vrij veel zelf hij mag alleen niet bukken en tillen dat doen we allebei niet boodschappen laten we bezorgen kattenbak doet me schoonmoeder en mijn mams helpt me met poetsen en s'middags gaan hein en ik lekker liggen met z'n tweetjes enigste nadeel is dat hij 6week niet mag autorijden daar baal ik echt van maar goed we hebben de opa's en oma's achter de hand en als het niet anders is moet ik met een ambulance naar het zh