Ooooh zielige Yordy.. Jeetje wat en bevallingsverhalen hier! Haha ik zie jullie tweetjes al zitten Joyce! Dylan die wit wegtrekt.. Die mannen toch! Whoehihaha
Au au voor Yordy lijkt me ook niet echt fijn hihi... Joyce heerlijk dat je zolang naar het hartje heb kunnen horen. Hoe voel je je vandaag? Rijkswijse ik heb ook pandora. leuk he.. Ik ga straks ook aan de shop voor onze moeders moet ook een kado halen van me paps voor moeders zal ook wel een bedel worden voor haar pandora. Ik ga zelf ook het jongens hoofdje halen...
Weten jullie of er nu pandora aanbiedingen zijn?? Twee keer in het jaar geloof ik dat ze dat mogen geven..
ja hij is in de aanbieding 59 euro voor armband met bedel Ik heb er nu 5 een boedha,roos met steentje,bloemetje,ster en een fantasie. Ik wilde ook een jongetje of meisje kopen voor me schoonmoeder,maar ja we weten het nog nettt niet
Dan houden we netjes ons mondje dicht op hyves. Dragen jullie hem veel zo'n pandora armband? @ Rijswijkse: hoe gaat het met de zenuwen....nog een uurtje en dat weten jullie hopelijk meer.... @ Joyce: Merk je al iets van het ijzer infuus? Hoe voel je je vandaag? Heb allemaal het idee dat het niet heel lang meer gaat duren bij jou.
Deze vind ik zo mooi.. Heb je deze rijswijkse? Bekijk bijlage 70570 Alleen voor m'n werk doe ik hem af Wen..
Whaaaa, als het goed is weet Rijswijkse nu wat de kleine beeb in de buik is.......spannend...Merendeel dacht meisje toch, ben benieuwd
nou dylan die zegt dat hij voor die dag oordoppen in doet. alles wat ik tegen hem zeg zal hij weer vergeten zegt hij. word mooi tijd om te zeggen dat ik de lotto heb gewonnen dan haha (niet waar hoor) arme yordi, maarja als je je moment kan pakken moet je het doen toch jij pijn hij ook haha ik voel me niet echt 100. ben een beetje moe en duizelig. en me hartslag zit als een gek in me nek. maar dat hoort er bij. v.a. 06.00 tot nu wel weer steeds harde buiken dus weet het niet. zijn voorweeen zeggen ze. gisteren lekker hele dag in me pyjama op de bank gelegen. heerlijk!! Ik hoop het wendy dat het niet meer lang duurt, maar als ze van de echo's uitgaan heeft meneer nog behoorlijk wat ruimte (zou niet weten waar want ik ben tonnetje rond) het is afwachten. was wel stinkend jalours gisteren op die schreeuwerd dat ze al mocht! ik hoor iedereen over pandora armbanden, maar ik vind het er zo goedkoop uitzien terwijl ik ze dat niet vind. Ik vind het ook al niks als iedereen er mee loopt, ondanks dat je je eigen bedels eraan kan hangen. kennen jullie deze site al RISIMA goedkope sieraden. wel namaak maar gewoon goede kwaliteit. ik koop daar in voor de zaak rijswijkse ik ben heel benieuwd. ik denk meisje
Doe maar rustig aan Joyce, gewoon weer pyjama dagje inlassen Hopelijk laat jullie manneke jullie niet wachten tot 19 juni, maar ik denk echt van niet. (al wil dat geen bal zeggen, want heb nooit gelijk). Hier very dipdag. Voel me zo ellendig van binnen.....doet gewoon pijn... Dat het maar snel maandag mag zijn.....
haha we weten het ze lag lekker in de stuit met haar armpjes te zwaaien en beentjes over elkaar Dus ze is al netjes opgevoed. Maar net toen we dachten het wordt hem niet vandaag zag ze het geslacht! De meeste hadden het goed HET IS EEN MEISJE Gelijk even wezen shoppen
Wendy zo'n dag zal altijd moeilijk blijven dikke knuffel. En idd geeft de moed niet op.. !!!!! Ik heb de armband alleen af als ik ga slapen. Vandaag het jongetje gekocht... Nu nog vier bedels en hij is vol.. Rijkswijse een meid leuk leuk leuk... Nu gericht shoppen hihi Sass ik heb hem met een gouden hartje eraan...
nee sass die niet hij is wel leuk.Die stopper heb ik. Was vanmiddag even in de zeeman kon de ochtendjas met rolze hartjes niet laten hangen en bij de hema wit broekje met rolze t'shirt8)
Een meisje wat leuk...... En ik had het natuurlijk weer verkeerd geraden, al had ik gewoon echt geen idee en zei jongen omdat niemand dat had gezegd Leuk dat je al wat geshopt hebt, heerlijk!! Ennuh je maakt ze zo wel nieuwsgierig op hyves...haha.
rijswijkse joehoe een meisje zou nog ff wachten met echt gaah shoppen tot de 20 weken echo you never know wennes kan me helemaal voorstellen hoe jij je moet voelen al zo lang bezig al zo veel pijn en waarvoor? en iedereen die zegt komt goed heeft makkelijk praten vanuit hier een hele hele hele dikke knufff hier vandaag wezen shoppen in enschede niet veel gekocht en nu helemaal brak Chantal heb jij eigenlijk nog last van de ks ik geen pijn meer aan de wond maar wel horizontaal ter hoogte van mijn navel en na een dag lopen onwijs last van de rug.
Sabine hein is niet weggeweest om te shoppen ik heb een verwendag bij fontana gekregen (soort kuuroord) heerlijk hoor. Jij dan? Ik heb ook geen last meer van de ks maar alleen als ik teveel heb gelopen of gedaan dan heb ik ook last bij me navel een stekende pijn rug weet ik niet of het daar weg komt heb vaak last van me rug heb vaak isias in me rug.