ok nou dan houden we het op 27 mei ik herken het niet daan, maar het kan ook de tijd van het jaar zijn he. ik verlies geen enkele haar! krijg er juist meer bij! me buik lijkt wel een berenvelletje met tijgerstrepen. heb allemaal van die donshaartjes erop gekregen.
27 mei is echt een mooie datum!!! ff tussendoor ik voel me zooooooooooo goed!!! bruis van de energie zelfvertrouwen begint toe te nemen dus de onzekerheid af te nemen!! mn conditie en lopen gaat voorruit ik ben echt super blij momenteel met hoe het met me gaat srry voor de egopost...
jeejjj dat klopt ook echt!!!en ik heb gewoon vertrouwen dat het komt wanneer de tijd daar goed voor is..
wendy heb net berichtje achtergelaten op je hyves ergerde me een beetje aan een reactie je opent een speciale pagina en dan weet diegene nog niet waarom ............ meid nogmaals dikke knuff dapper besluit gezien de grote kinderwens daan je tikt zeker weten anders dan voorheen veel positiever
Jaa eindelijk vandaag co in zkh gehad.. en gelijk door naar ferti (waar ik gelukkig op de zelfde dag een afsraak had kunnen maken) We moeten nog 2 wkn wachten als ik dan nog niet ongi ben geworden bellen en dan pas krijg ik te horen of we verder mogen! Was een erg jong meisje deze arts! Ze moet eerst overleggen! Maar goed over 2 weken weet ik hoe of wat! Zo nu even jullie verhaaltjes lezen..
Wendy.. ben helemaal stil van je hyves.. heb je stukjes wel drie keer overgelezen.. kom ook niet verder meer vandaag.. Ik hoop dat jullie echt een hele fijne vakantie zullen hebben. Ookal zullen je gedachten erbij blijven! Dat 'even geen verplichtingen, alleen met z'n 2en zijn, samen zijn' is zo fijn. Hele dikke KnuFF
@s1980: Ik stuur je ff prive mail via hyves dadelijk. Dit forum is natuurlijk voor iedereen toegankelijk en ben vast te herkennen @ Sass: Fijn dat je meteen door kon naar de ferti. Nog 2 weekjes en dan weet je meer. Maarja het zullen wel weer 2 hele lange weken worden helaas. Maaaar er zit vooruitgang in. Hoe voel je je erbij?
Hey Wen, pff ben helemaal vol geschoten door je berichtjes.. Ik voel me er op zich wel goed bij.. alleen jammer dat het zo'n jonge arts was. Anders had ik gelijk al duidelijkheid gehad. Ze had het ook over een ronde overslaan! ik weet ook niet precies waarom, maar volgens haar is dat zo volgens de regels/protocol! Maar goed ronde overslaan!! dan moet ik toch eerst aan de provera! Ach ja.. Vorige keer mocht ik gelijk door.. dus hoop daar wel een beetje op! Die twee weken wachten vind ik wel fijn.. want zou ik ongi worden dan hoef ik van te vorgen niet aan de provera.. zo hadden we het de vorige keer ook afgesproken en er is wat activiteit duss Dat scheelt al iets..
Pfff zo'n onzin altijd die ronde overslaan....normaal mogen mensen ook gewoon weer verder als ze niet in het ziekenhuis lopen. Maar idd wel goed dan om die 2 weken te wachten, want met provera moet je ook minimaal 10 dagen uittrekken dus dan kun je beter kijken of je menstruatie alsnog komt, helemaal als er al activiteit te zien is. Hoop echt dat je gewoon door mag......MOET gewoon.... Zullen we afspreken dat JUNI ONZE maand gaat worden????? niet doorvertellen he.
*wen gaat nog een terugplaatsing krijgen voordat we op vakantie gaan als alles meezit, maar dit word onze "secret mission", dus sssssst op hyves*
helemaal niet bij nagedacht dat die persoon dit ook mee kan lezen... sorry.... heb al op je priveberichtje gereageerd knuff
wat een lieve profielfoto marjon echt een dotje hoe gaat het met jou en natuurlijk met het hele gezin beetje jullie draai gevonden
Ahhh wat een scheetje Marjon. Hoe gaat het met het drinken??? Komt ze goed aan? @ S1980: Ohw maakt niet uit hoor, denk reageer wel ff prive terug. @all: Iemand nog leuke dingen op de planning voor morgen?
ik wil dit even delen met jullie een blog van mijn hyves!! zoals de meeste van mijn vrienden weten kreeg ik 2,5 jaar geleden een beroerte(hersen-infarct)ik was toen net een maandje 21. inmiddels ben ik 23 maar heb afgelope 2,5 jaar in een gesloten wereldje geleefd, ik was altijd erg onzeker over mezelf dit heeft temaken met vroeger..gepest en veel afgekraakt alsof ik niks waard was..dit heeft gelijd tot een zeer onzeker persoon die altijd alleen maar aan het leven was voor een ander, inplaats van voor haarzelf. want immers vondt ik intussen mezelf ook niks waard. toch heb ik me tijdens mijn revalidatieperiode van mijn sterkste kant laten zien(mijn ware zelf) de kracht die ik altijd al in me gehad heb!! hellaas is die kracht ook weer in zn schulp gekropen toen ik weer in de normale wereld terecht kwam en is mijn onzekerheid nog een tandje erger geworden. ik had het gevoel continu mezelf te moeten bewijzen. ik wilde normaal gevonden worden en het liefst niet afgewezen worden op mn beperkingen. er zijn vriendschappen gesneuveld maar er zijn ook vriendschappen bij gekomen!! weet je ik kan er niks aan doen ik heb 2,5 jaar geknokt voor mn leven want zo noem ik het dan maar!!vooral de kwaliteit van leven daar werk ik nu nog volop aan ik ben gewoon heel hard met mezelf bezig geweest. ik heb echt niemand opzettelijk aan de kant gezet afgelope tijd, ik was gewoon ontzettend hard aan mezelf aan het werken!! met als resultaat dat ik nu weer een beetje daantje-->>GEWOON daantje aan het worden ben. die weer voor zichzelf is gaan leven steeds meer die onzekerheid aan het kwijt raken is!! weer kan genieten van haar leven. dus ook weer tijd heeft voor iedereen om haar heen. het voelt als een bevrijding dat ik er weer mag zijn weer terug op de wereld!! en als ik zie wat ik allemaal bereikt heb afelope jaren WOW!! een mooi huisje een aankomende bruiloft weer voor 85% hersteld.. dat doen niet veel mensen mij na denk ik.. en dan wil ik toch weer even kwijt aan wie ik dit voor een zeer groot deel te danken heb zoals jullie weten doe ik nu 2 jaar aan reiki. heb mn 1e en 2e graad behaald. bij reikicentrum goirle in de bergstraat!! ik heb in januari mijn reikimaster om hulp gevraagd mij uit de negatieve spiraal te helpen en met sucses!! kijk eens waar ik nu sta en waar ik vandaan gekomen ben!!wat een hulp wat een geweldig mooi persoon heeft mij geholpen dat is John zonder zijn hulp had ik mezelf niet terug gevonden en geworden wat ik nu weer ben: MEZELF. dus via deze blog john wil ik mn eer aan u geven!! bedankt voor wat u voor mij doet en dat ik weer geworden ben wie ik nu ben!! daan is back on earth!!