@ Daan: Goed van je dat je bent blijven knokken en dat je langszaam aan de " echte " Daan durft te laten zien. Ga zo door meis, komt helemaal goed met je...
@ Rijswijkse: Hoe was je dag vandaag???? @ Scorpion: Nog bij de vk geweest? Vrijdag weer naar het zh voor infuus?
@daan knap van je, ga zo door. @ wendy, ja ben bij de vk geweest. als ik me zo blijf voelen dan willen ze het wel met 38 weken gaan halen, maar zolang ik het nog een beetje trek moet hij blijven zitten. jep morgen weer aan het infuus Blegh! wanneer is je volgende terug plaatsing? spannend. gister ff minder leuk nieuws gehad, me vriendin had dr 12 weken echo en daar is nogal een behoorlijk grote nekplooi gevonden terwijl ze het niet wilde weten. die is dus helemaal overstuur en dat werkt toch ook wel een beetje door op mij. Ik probeer me wel rustig te houden, maar de tranen en het verdriet is er ook.
nou ze wilde het niet omdat het welkom is zoals het is, maarja als je het weet ben je ook wel benieuwd wat het dan heeft. maandag hebben ze nog een echo en dan gaan ze kijken of ze een vlokkentest gaan laten doen. zij wil het houden maar dr man weet t nog niet. ze heeft een maand voor deze zwangerschap een mk gehad. als ze die niet had gehad had ze het denk ik nu wel weg laten halen. maar ze weet nu wat het verlies met dr doet. gek dat alles altijd een reden heeft.
Ooooh Wennes.. Ik was al aan het tellen en rekenen.. maar dacht al dat het aan mij zou liggen, dat ik niet helemaal helder was!! Whoehaha
wat erg joyce van je vriendin bah..echt klote zoiets. ik heb zon hoofdpijn en moe telkens sinds afgelope 2 dagen bahh verder gaat het gewoon heerlijk!!! voel me super verder fijne avond iedereen nog! ik ben nu bij een zwangere vriendin ze is nu 29 weken ben met haar met de bedankjes bezig
pfff heftig Joyce, snap wel dat dat veel met je doet...Moeilijk hoor als je zoiets te horen krijgt. @ Sass; snap je ff niet helemaal, volgens mij ben ik niet helder Of bedoel je de ' secret mission'? Hier vandaag naar het safari park geweest, was wel leuk, maar koud..brrrr
Veel succes vandaag Joyce.. Je zal toch wel een spelletje mogen doen?? Dan gaat de tijd lekker sneller.