ooh Marjon... echt super lieffff Joyce.. Hoe gaat het met je?? Weet je al iets meer? Rijswijkse.. ik vind Joëlle ook leuker als Joël Daan.. Jammer zeg!! dikke knuff Alvast proficiat Sabine.. Veel plezier morgen.. waren de drukke dagen geslaagd? Chantal.. hoe was het bij Jan???
Hey hoi Hier hebben we ook de pinksterdagen overleefd. Zaterdagavond gezellig op stap geweest was om drie uur thuis maar Jan en Melrose was zeer geslaagd. Maandag hadden we dijkfeest met raffaela nick en simon het feestteam en nog een band daarna een feest in een grote hal en om elf uur vuurwerk ter afsluiting het was zeer geslaagd maar moeders was ook heel erg moe Gister een heerlijke luie dag gehad even bijkomen van alles wij zijn dat niet meer gewend hoor. Rijkswijse ik vind Joelle ook leuker.. Joyce lukt het allemaal nog bij je? Sass ook drukke dagen gehad nu even weer tijd voor jezelf? Marjon wat een heerlijk meid... Sabine Hoe is het met jou??? Drukke dagen goed door gekomen? Wennes hoe is het met jou meid??
Bedankt!vond het zelf ook leuker maar vriend niet even over halen dus Schoppen is nu behoorlijk begonnen zelfs mijn vriend kon het gisteravond voelen.nog paar uurtjes werken 3 dagen totaal dan eindelijk vakantie. Heerlijk weer alleen al voorbij
Ff ego hier , ben er best wel verdrietig van , vind het zielig voor Marit .. Ben op cb geweest en ze komt veel te weinig aan , ze zat nu op 2690 en 1,5 week terug op 2610 ... En ik vond haar de laatste dagen al wat onrustig ,maar dacht ff wat regeldagen ....Moet nu om en om gaan voeden , borstvoeding , kunstvoeding borstvoeding , kunstvoeding ..en dan kolven als ik kunstvoeding geef en dan over een week terugkomen kijken of het dan beter gaat .............heb haar net de eerste fles gegeven en zo zielig die zat er zo in , ze heeft gewoon de laatste dagen op haar reserves die ze niet heeft geteerd , zo zielig ...
Ach meis toch..... Wat heftig. Snap dat je het er erg moeilijk mee hebt, maar dit kon je ook niet weten. Gelukkig krijgt ze nu genoeg binnen en zal je zien dat ze zo wat aan gaat komen. Dikke knuff voor jou marjon!!!
jeetje marjon, dat kan ook gevaarlijk zijn toch? zorg echt maar dat ze goed eet, anders krijgt ze straks een sonde. dat is pas zielig dan. hier gaat alles nog gewoon door, hij wil er echt niet uit!!!
ja daar ga ik ook wel voorzorgen , het ergste is dat ik haar de laatste dagen gewoon een beetje heb laten jengelen omdat ze het naar mijn idee gewoon super deed ...en ik had vewacht dat als het niet goed zou gaan dat ze dan ontroostbaar zou zijn en dat was ze niet .. @ Joyce , kan sneller gebeuren dan dat je denkt .......Zij mijn gyneacloog ook tegen mij dat ik dat niet moest denken en toen braken s nachts mijn vliezen
Ik had s middags laat nog een controle gehad en toen zitten dollen met de gyneacoloog en alles was rustig en s nachts braken mijn vliezen ..
maar dan had je wel al een hele verweekte bm mond of een beetje ontsluiting toch? of gaat het echt zo snel??
hebben ze niet naar gekeken ..Maar aan de hand van echo en ctg zag alles er goed en erg rustig uit ...............En ik had niet echt last van harde buiken en voorweeen zoals de meeste de laatste weken ehebben ..
nou rond de 30/34 weken had ik alleen maar harde buiken en voorweeen en nu helemaal niks! dus wie weet. merk alleen dat ik heel veel naar de wc moet, soms wel 2x per dag voor de grote boodschap. zoalng ik er mee bezig ben komt hij niet denk ik.
Marjon meid das niet leuk zeg hoop dat ze nu heel goed gaat groeien. Dikke knuffel... Joyce meid ik hoop dat hij zich snel laat zien.. Ik heb ook geen voorweeen ofzo gehad ik had ze gelijk om de twee minuten nadat ik een beetje vruchtwater was verloren.... Enne de wc had ik ook een week voor die tijd.... Duimduimduim Tekenen IK BEN OOK VOOR!!!!!!!