Oooh naar de sauna.. Nou Wennes, als je daar eenmaal bent geweest dan wil je niet anders meer.. het is zoooooo lekker.. en dan denk je had ik dit maar eerder gedaan.. Je zult het zien.... Veel plezier. Ik ben benieuwd....
Duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim En alsie nu niet komt.....!!
zooo vandaag over precies 1 jaar ben ik nu een gelukkig getrouwde vrouw we hebben zojuist de datum en tijd vast gelegd en wel om 11 uur.en 5 juli gaan roy en ik in ondertrouw
hoi meiden daan mooie datum 27 mei 11:00 uur.... wennes hoe was de sauna ben er nog nooit geweest... joyce hoe gaat het daar hou je het nog een beetje vol marjon helemaal jullie ritme gevonden zo met zijn vijfjes Sass hoe gaat het daar ben even kwijt waar jij nu staat in de MMM Hier gaat alles goed. Ben erg druk geweest afgelopen weken. Op het werk aan het verhuizen en dat naast alle drukke werkzaamheden momenteel. Thuis ook erg druk Marescha was vandaag jarig en oma is net als laatste met de taxi opgehaald zo nog ff stofzuigen en dweilen en dan ook lekker naar bed. aankomende weekend ook weer druk verjaardag en bruiloft moet de kids weer een dag missen
@ daan alvast gefeliciteerd. Hier heb ik mezelf voorgenomen vandaag te gaan bevallen na 13.00 uur! goed idee toch!
Lijkt me een goed idee joyce.... Sabine niks aan dat je de kids moet missen. Maar wel heel veel plezier...
@ Joyce: Nou heel veel succes dan Ik hoop het echt voor je... @ All: Sauna was vreemd, maar ook wel erg ontspannend...Zeg niet dat ik nu voortaan elke week wil, maar zeg ook niet dat ik nooit meer ga.
Halloooo, Ojee dan is Joyce nu aan het bevallen..... succes!! @Daan.. nog 1jaartje, vliegt voorbij.. Hier zit laatste spuit er al weer in!!!!! heb een hele beurse buik nu! en nu lekker klussen!
@ Sass: mooi he al die blauwe plekjes Gelukkig zit het spuiten er weer op. Had je al FM gehad? En nu IUI of niet?? Sorry weet het ff niet goed meer. Ja we hadden er een massage van 40 min erbij. In het begin wel moeilijk om te ontspannen, maar was wel erg lekker. We hadden ook een rhassoul behandeling. Dan moet je je helemaal insmeren met klei enzo...
Nee wij mogen zelf aan de gang.. Het ging super snel deze keer, ben van de week keer geweest.. ze groeide snel! Is bij mij iedere keer anders.. soms wil er niks groeien.. dan weer drie tegelijk of meer en nu 2 Ik ging voor een uitgangs echo en ze zagen een eitje die kon gaan springen en 5dgn later werd ik ongi!! Arts snapte er niks van.. ik ook niet! Maar nu dus niet aan de provera enzzz Geeft niet hoor dat je het net meer weet.. hoe gaat het nu bij jou??
Maandag echo om te kijken hoe mijn baarmoederslijmvlies het doet. Is die dik genoeg wordt er denk ik afspraak gemaakt voor terugplaatsing (TP). TP staat nu gepland voor 5 juni, maar dat is het standaard schema want daarin zetten ze de TP op cd 17. Dus nog even afwachten. Heb nu medicijnen om baarmoederslijmvlies te stimuleren te groeien. Dan is het bij jou nu wel snel gegaan....lekker toch, des te minder fm nodig Maar het vervelende is gewoon dat je niet van je lichaam op aan kunt Hier ondertussen vakantie geregeld op ons werk en zijn vrij van 5 juni t/m 20 juni. Dus in die periode nog ff een vakantie doen
Nope nog niet geboekt. Weet niet wanneer de TP precies gaat plaats vinden dus kan nog niet boeken. Dit was ook redelijk groot, maarja heb natuurlijk nog geen vergelijkingsmateriaal. Ga je vaak naar de sauna? Je komt wel echt tot rust.
Gaat dus ook lekker opschieten.. fijn En super vakantie geregeld. Kom maar op! zou ik zeggen.. *Sass maakt vreugde dansje en gaat heeeeeeel hard duimen* Elisium dat is ook mooi Rijswijkse.. Maar de waluwhoeve is beter vind ik... de veluwse bron moet helemaal geweldig zijn hoorde ik van een vriendin, Ben daar nog nooit geweest.