Buitenbaarmoederlijke zwangerschap deel 2

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Het is moeilijk uit te leggen , het is niet zo dat k het continu benauwd heb , want daar heb ik genoeg medicijnen voor om te onderdrukken ( moet ik zo trouwens weer voor naar gyneacoloog , hopelijk ff gluren ) , maar af en toe moet ik wel wat extra's nemen , maar als ik teveel doe en aan die grens zit ik al snel heb ik pijn aan mijn longen ,net alsof er bakstenen op mijn rug liggen ..snap je wat ik bedoel ?

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Net naar gyneacoloog geweest , en moet daar blijven vanaf nu ..Om de 2 weken controle.En vanaf week 34 wekelijks ctg.En Beep moet rond de 38 a 39 weken geboren worden omdat insuline-kindjes eerder in problemen komen met de bevalling ............

Maandag weer diabetesverpleegkundige , had net alweer een uitschieter dus het zal nog beter aangepast moeten worden ..je bent gelijkzo moe na zo'n uitschieter ....En maandag ook naar longarts , deze beep houdt mama goed bezig ...

En beep is in een stuit gaan liggen , gyneacoloogliet al vallen dat ze hoopte dat beep nog ging draaien ,omdat Thijme rond deze tijdook in stuit is gaan liggen en daar was geenbeweging meer in te krijgen ..Ik ond al dat de laatste dagen de beep anders bewoog ..

3. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Wow Marjon, deze houdt je inderdaad goed bezig..
    Wel fijn dat je zo goed onder controle blijft.. maar rustig aan doen hoor ;)

Wat een fijne hulp Chantal.. Beterschap aan je mannetje.. ;)

Sabine, hopelijk stopt het vloeien zodat je weer fijn wat meer energie krijgt..

Hoe is het gegaan vandaag Wennes??

Hier vandaag twijfel of we door kunnen gaan.. te veel eitjes!!!! die tegelijk op gaan werd me vandaag verteld..
    Toch denk ik dat het goed gaat komen want twee eitjes lopen toch net iets op kop..
    Maar de andere kunnen ook van de pregnyl gaan springen..
    Morgen weer terug!
    pfff ik baal, was een jong meisje deze arts.. morgen naar verpleegkundige!!
    Ik wil $##&!!! een van de andere (vertrouwde) artsen.. :(

4. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    @ Sass:neeeeeeee die stomme eitjes ook altijd:x:x
    Hier moeten er meerdere groeien en hier doen ze het niet. Er zaten bij mij heel veel kleintjes en 2 iets grotere(10 en 11 mm). Ik moet maandag weer terug.
    Ga heel hard voor je duimen dat je door mag. Bij jullie is het ovulatie-inductie????

@ Marjon; jeej de beeb houd je wel erg bezig jah. Doe het rustig aan he meis.

@ Chantal; gezelli zo samen rusten s'middags;). Wens hem maar beterschap en hoe gaat het met jou zelf? Nog een beetje vol te houden. Steun genoeg van de omgeving ook zo te lezen. Dat is wel fijn.

@ Sabine; Jij kunt je lol op dus met al die poepbroeken:). Het houd je bezig he. Heeft Ferenc vandaag ook goed geslapen??? Voel je je ook weer wat beter?? Nog wel proberen je rust te nemen he meis.

Verder voor iedereen een dikke knuff.....gewoon omdat ik blij met jullie ben.
    Oja vriendlief blijkt toch galstenen te hebben. Maandag naar de arts ben benieuwd wat ze gaan doen.

5. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    wennes sass toch maar een eilied gaan maken kunnen wij hem iedere dag voor jullie zingen

marjon die beep houd jou wel van de straat zeg! En stuitligging weet helaas hoe het voelt en kan je vertellen is niet fijn althans ik had er veel last van zo hoofd tegen mijn borsten en voetjes in de bekken hopen dat die nog gaat draaien

channes lekker gelegen met manlief? Heb voor het eerst sinds anderhalve week ook weer geslapen vanmiddag. Schoonvader kwam bakkie doen en mares vroeg of ze mee mocht naar oma en mocht blijven slapen en dat mocht natuurlijk. Net nog ff met haar gebeld en ze mist ons geen eens krijgt natuurlijk weer alle aandacht alleen halen haar morgenmiddag weer op wonen halfuurtje hier vandaan

Wennes voor jou en de rest natuurlijk ook dikke knuffel ben ook erg blij met jullie en hoop echt dat dit topic binnenkort gesloten kan worden en wij allemaal naar een nieuw topic kunnen genaamd mama geworden naar een bbz

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Voetjes in de bekken voelt nu idd heel raar ..Ik lig graag op mijn zij als ik ga slapen en dan voelje echt nu nog van diekleine voetjes protesteren ..
    Net was wellachen had de laptop op mijn schoot en moest hem echt goed vasthouden , want beep schopte/stompte hem telkens weg ..

Gaat het alweer beter met jullie mannetje , Sabine ?

7. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    heel herkenbaar marjon en hoe groter de beep wordt hoe meer last je ervan krijgt en slapen pff dat was echt drama

kleine man heeft vannacht tot 0230 lopen krijsen was maar goed dat mares weg was vervolgens is die om 0300 in slaap gevallen en wordt net wakker dus hoog tijd om te eten

8. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Net foontje gekregen, mijn dinnetje haar tweeling is vanmorgen geboren. Ze was al bijna 38 wkn zwanger en ze had het echt heel zwaar. De jongen weegt gewoon 3700 gr en meid weegt 3300gr.
    Ben blij voor dr dat ze er eindelijk zijn.
    Nu nog mn zusje en dan zit het er in de nabije omgeving weer op tot juni ofzo;).
    Moet zeggen dat het wel zwaarder valt het nieuws nu ik zelf weer middenin een behandeling zit. Ookal weet ik natuurlijk al lang dat de beebs komen gaan. Vanmiddag of morgen eens een kijkje gaan nemen bij deze nieuwe wereldburgers.

9. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    @ Chantal; Gefeliciteerd met je verjaardag meis....:):)
    Toch een klein feestje??? Maak er een gezellige dag van in ieders geval.

* SMAK*

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Chantal gefeliciteerd !!

@Knuff voor jou Wendy ,kan me voorstellen dat je het er moeilik mee hebt !!

11. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Marjon ik begrijp je helemaal hoor. Nu hopen dat de kleine nog draait en zo blijft liggen.

Wendy een hele dikke knuffel blijven moeilijke momenten hoor.

Sabine hoe is het vanmiddag met je mannetje gegaan nog een beetje geslapen en jij zelf dan?

Hier zijn er nog een stel vrienden gaan zo lekker patat eten vanavond komen mijn ouders nog even langs wippen.

Liefs tal

12. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
  13. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Knuff wennes..
    Hier regent het ook babytjes.. 4, 15 en 30 januari!!
    Morgen op kraamvisite.. maar heb eigenlijk geen zin..

Maar goed nieuws hier, we mogen toch verder.
    Wel een risico op een meerling.. maar de arts wil het toch door laten gaan..en wij ook ;)
    Morgen laatste prik.. en 3dgn klussen maar... en dan wachten wachten en wachten.

fijn weekend

14. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    Hieperderpiep Hoera Gefeliciteerd chantal! Hebben de patatjes gesmaakt? Fijne avond nog

Sass fijn dat jullie door mogen gaan en een tweeling zal helemaal geweldig zijn......

Wennes dikke knuff voor jou! maar wat een grote kids zeg voor een tweeling geloof best dat ze het zwaar heeft gehad

Heb vandaag niet geslapen. Dochter was weg dus samen ff het huis gedaan daarna dochter weer opgehaald net de kids in bad gedaan en gaan zo naar bed ga ff mee liggen als Ferenc zich stil houdt ....

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Spannend Sass ........................duimerdeduimduimduimerdeduim..................

16. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    @ Sass: Wat een goed nieuws meis dat je door mag gaan....
    Veel plezier:):)

Hier vandaag ineens weer vol in onzekerheid. Ben begonnen met vloeien:(:(. Snap helemaal niks meer van mijn lichaam. Word er echt gek en heeel onzeker van. Dadelijk weer al deze spuiten voor jan L.. geweest.
    Echt raar want vrijdag waren er toch echt follikels te zien, heb ze ZELF gezien.

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Wat vreemd Wendy , heb je dat al vaker gehad ? Misschien morgen ziekenhuis bellen ....kknnuufffsssss

18. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    wendy zeker vreemd kan je het ziekenhuis vandaag niet bellen? Anders zou ik morgen meteen bellen kunnen het bijwerkingen van de medicijnen zijn?

19. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    buurvrouw een huis verderop is 2 weken eerder bevallen van een zoon hadden net weer kraamvisite voor de deur staan voor hun .... afgelopen weken met regelmaat verkeerde mensen voor deur of onze visite stonden bij hun bij de voordeur onze kraamhulp belde de eerste keer ook bij hun aan :)

20. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Heb morgenvroeg zowieso echo dus heb besloten vandaag maar af te wachten. Heb dit nog niet eerder meegemaakt in deze 2 jaar van behandelingen.

Gezellig onverwachts kraamvisite gehad dan Sabine;)

Deel Deze Pagina