haha scorpion nog 1 dagje dan meestal heeft de moeder gelijk! Nee nog niet me koffer gepakt,moet nu tot 11 werken,maar 2 uurtjes. succes morgen wennes en alvast fijne vakantie probeer wel even te internetten daar,maar weet niet of ik kan inloggen. Ik ben veel te nieuwsschierig voor scorpion kan echt geen 12 dagen wachten Spreek jullie vanmiddag nog wel even!
wie weet, ik voel me zo anders, en ben gisteren naar bed gegaan met voorweeen en heb ze nu weer en voel me gewoon anders. heb nu voor het eerst na iedere wee ook een zweetuitbarsting. verwarming staat hier aan/uit/aan/uit was om 6 uur al wakker! dyl maakte me wakker dat het raam van ze bus is ingeslagen. hebben die lullo's een tomtom gestolen van 5 jaar oud waar ze misschien een tientje voor krijgen terwijl er rollen koper van 800 euro p.s. achterin staan snap je niet dan toch! dus ik was klaar wakker en heb maar meteen ontbeten en de hele was weggestreken (ik ben normaal anti strijken en wist niet eens hoe dat ding werkte!!) Hoezo nesteldrang
pfff wat een lullo's idd scorpion. Echt nog eventjes en dan ben heb je jullie beeb in je armen.... Nou meis succes.....hopelijk zet het nu echt door. @ Marjon: Hoe gaat het met de kleine Marrit? Gaat het drinken goed, is ze goed aan het aankomen? En hoe gaat het met jou??? @ All: Whhhaaaaaa eindelijk loopt het bij mij eens een keer volgens planning......... zaterdag de TP.....
hier loopt het ff niet zo lekker ....Marit was veel te weinig aangekomen........Moet ong 150 gr in de week aankomen maar Marit zat met 4 weken op 280 gram ...Moet nu half borst en kunstvoeding geven , maar nu een borstonsteking erbij en door al dat kolven onwijs last van mijn tepels , gisteren was ik zelfs bloed aan het kolven ..nou dat was voor mij wel de druppel ben er klaar mee .... Op flesvoeding doet ze het veel beter ...Op 1 felsje doet ze ong 3,5 uur en een flesje borstvoeding 2 uur waarvan ze het eerste uur een het jenglen is omdat ze eigenlijk nog wel meer wil ... Dus ik heb nu ab en pak nu zwaardere pijnstillers en ga de druk eraf kolven en genieten van mijn kindjes ipv kolven -voeden -kolven -voeden ..ben er klaar mee ................................... Donderdag moet ik weer terug naar cb en hopen dat ze dan iets beter is gegroeid ........anders weet ik niet wat ze gaan doen ..Uiterste is sondevoeding , maar volgens mij doen ze dat alleen als ze afvallen.Maar heb het idee dat ze nu beter groeit , haar plasluiers zijn iig dubbel zo nat ..
Wendy , hopelijk loopt het dan deze keer ook zoals het moet gaan , aan het einde van de maand een knaltest en natuurlijk samen met SAss!
Wat een ellende Marjon en dan ook nog eens een borstontsteking erboven op....jeej wat zul jij een pijn hebben meis. Goed dat je nu ervoor kiest om te stoppen en helemaal over te gaan op flesvoeding. Doordat jij zoveel pijn hebt tijdens voeden en daar dus tegenop gaat zien kan de voeding vrij snel teruglopen.(heb 5 jaar als kraamverzorgende gewerkt en kwam dat regelmatig tegen) En met de fles weet je ook precies hoeveel Marrit binnen krijgt en als de plasluiers nu dubbel zo zwaar zijn dan gaat het echt de goede kant op.
ja dat scheelt echt , nu zit een luier echt vol als de volgende voeding er weer is , en dat was eerst echt niet ..................Ze is ook veel alerter , dat ze zo sloompjes was , dacht dat dat kwamdoordat ze 3 weken te vroeg was geboren !
Ja dat snap ik dat je dat dacht.....je denkt ook niet meteen aan dat ze niet genoeg voeding binnen krijgt. Maar de plasluiers zijn echt een goede indicatie dus ze zal nu echt wel aan het aankomen zijn. En nu zie je ook pas het verschil met eerst, nu kan je ook zeggen ze is alerter dan voorheen wamt nu heb je vergelijkingsmateriaal met hoe ze voorheen was en die had je eerst natuurlijk niet. Vanaf nu gaat het gewoon steeds beter met jullie kleine meis, zodat je echt helemaal kan gaan genieten. En vind Tara het nog steeds zo leuk?
YES wendy wat goed!! dus bij mij eruit en bij jou erin! haha klopt het toch! auw marjon dat klinkt echt heel erg pijnlijk! ik ben blij dat ik geen bv mag geven, dan hoef ik het tenminste niet eens te proberen! pff die baas van dylan denkt echt dat hij alles kan maken! of dylan moest een hele vrije dag opnemen (alsof het zijn schuld is) of hij moest maar 2 uur met de trein. MET EEN VROUW DIE OP KNAPPEN STAAT!! dat kan toch niet! nu is hij 10 min verderop aan het werk en heeft hij onze auto maar mee, wil wel dat hij in de buurt blijft!
Ja dat snap ik dat je wil dat hij in de buurt is.....pfff sommige mensen, die snappen er ook echt niks van:x Mooie deal idd, maaruh jij gaat morgen bevallen en bij mij gaat het pas zaterdag gebeuren
i hope so! word wel eens tijd bij jou he! en vooral zo een onverwachts cadeautje moet goed uitpakken toch!
Aardige Baas Joyce!! Not !1 Waarom mag je geen bv geven Joyce ? Tara vindt het nog steeds leuk , wordt voor haar alleen nog maar leuker nu , af en toe een flesje geven ...Als Marit in haar bedje ligt is het goed in de gaten houden of ze er niet stiekum ff naar toe gaat ..
ik heb een b12 tekort waar ik iedere maand injectie's voor krijg en die zijn voor mij goed, maar via bv geeft het een tegenovergestelde effect af voor de baby.
ok , nou dan hoef je daarin ook geen keuze te maken , wel makkelijk. Maar als het goed loopt is het ook wel weer heerlijk knus om bv te geven ...
het lijkt me echt heel vervelend zo een zuigerd aan je tiet nee hoor, lekker flesje en dan dicht tegen me aan is prima! gelukkig heb ik die moeder gevoelens (nog) niet en vooral als jij dan schrijft dat er bloed uitkomt dan ben ik helemaal genezen
Hoi allemaal, Ooh spannend Joyce.. ik denk zo rond middernacht hihi Lekkere baas van Dylan!! @Wennes.... Joehoee Wat goed.. Super fijn om te horen.. nog 5 nachtjes Hier helemaal geen hoop deze keer! m'n gevoel zegt dat het deze keer op niks uitloopt.. sorrie voor onze missie Maar jij moet wel hoor!!!! @Marjon.. hopelijk slaan de medicijnen snel aan.. aii Als de kleine maar goed gaat groeien nu, dan maakt wat voor voeding niet uit toch?
@ Sass: Baseer je het ergens op of is het puur gevoel??? Je gevoel kan er echt helemaal naast zitten he meis. Heb al een paar keer gedacht nu toch echt zwanger te zijn en dan was het ook niet zo.... We MOETEN gewoon ALLBEI op roze deze keer
sass, toen ik deze ronde ging testen d8 ik t zal toch niet. en de test was witter dan wit!! toen na 2 dagen weer een test en die knalde van het scherm af. ik barste in janken uit, omdat ik bang was dat het weer fout zat en we weer alle pijn opnieuw zouden voelen...maar het ging goed, en zoals jij zegt rond middennacht komt hij eruit haha maar ik d8 deze ronde ook van nou het is helemaal niks. rond me ei hadden dyl en ik een beetje ruzie en zijn oma overleed en ons hoofd stond er ook niet naar. maar het was raak! niet de moed opgeven he!
hey zal ik mijn restjes hcg na vannacht in een envelop doen voor jullie (moet nu iedere keer lachen als ik hcg hoor of zie...hoorde dat een man eindelijk wist wat het betekende....haal chocolade gauw... haha klopt ook nog! )