bij mij is alleen eigenlijk het litteken van de navel goed te zien ...lijkt net alsof ik een piercing heb gehad die eruit is getrokken ...................................
bij mij is hij bruin :xbest groot eigenlijk. Hopelijk trekt hij bij na de bevalling. alle littekens zie je nog goed bij mij,komt dat omdat het vrij kort geleden is?
Is jullie buik na de operatie ook nog zo dik gebleven? Ik heb een hele dikke buik, het is nu ruim een week geleden, zou het zijn dat er nog zwellingen zitten in die buik of moet ik ervan uitgaan dat hij altijd wat dikker blijft nu?
ze zijn toch in je buik bezig geweest banaantje en hij is met gas opgeblazen , kanme niet herineren dat ik dat ook had maar het zal vast en zeker bijtrekken ..
@rijswijkse, mijn navel is na de operatie dubbel zo groot geworden en de hechting die erin zat zat te strak, dus ik had in het begin een heel trekkend gevoel. nu sinds 5 weken plopt het litteken naar buiten en is het heel gevoelig, maar het is spierwit! het is verder altijd rood geweest. @banaan, ik heb denk 3 a 4 maanden zo een dikke buik gehad. heb ook nog heel lang met zwangerschapsbroeken aan gelopen omdat ik me eigen kleding niet paste. ik had ook vooral dat me muts ontploft leek die was heel erg dik. Ik heb ergens gelezen dat het wel eens een dikke 6 maanden tot een jaar kan duren voordat al het gas weg is. zodra je kan mag je er wat buikspier oefeningen voor doen. ik heb dat nooit gedaan. veel te pijnlijk (voor de bbz ook al hoor ) ik heb nu ook nog steeds pijn in de littekens (operatie was 23-2-09) het is ook altijd gevoeliger als je ongi bent op die plekken. ow en bij mij duurde het ook trouwens 6 maanden voordat ik weer ongi werd. er bleek nog een bloedstolsel te zitten wat alles tegen hielt. (dat kan dus ook nog zal je denken, maar ik had gewoon mzzl )
@banaan, wil trouwens ff zeggen dat ik het erg knap van je vind dat je na al week al zo op de been bent en er over kan praten! ik lag na een week nog half versuft in het ziekenhuis. hadden ze jou ook op de kraamafdeling neergelegd? Ik werd wakker met huilende baby's om me heen, dacht echt dat ik droomde. als ik naar de wc moest dan moest ik ook langs de baby wasruimte lopen. daar ben ik nog steeds boos over hoe ze iemand dat aan kunnen doen. ben je trouwens ook veel bloed verloren?
misschien komt het bij mij omdat het vrij kort geleden is,het is de zelfde kleur als de andere 2,volgens mij nog een dun korstje. IK weet niet hoelang ik dik was ervan omdat ik maand later weer zwanger was.
ow dat kan opgelost worden hoor rijswijkse....dan blijf jij thuis en dan ga ik! die lage sneedjes zijn bij mij altijd paars geweest. gelukkig zitten ze heel erg laag!
pfff zullen de hormonen wel zijn hihi ruilen,nou wil nog wel even van me buik genieten En als daar ben van het weer. Als ik terug bent ben je heerlijk aan het tutten met de kleine boy ik denk echt woensdag!
joyce ik gok 2 juni!! banaantje wat heftig jou verhaal..veel sterkte met verwerken heb vlugtig bij gelezen dus sorry als ik iets belangrijks vergeet om op te reageren.. voel me niet hellemaal lekker maar wilde toch ff reageren
joyce doe dat maar niet bevallen in het vliegtuig lijkt me geen strak plan wat betreft littekens bij mijn zijn ze alleen maar duidelijker geworden en die bij me navel is net wat marjon zegt het meest lelijk en of er iets is uitgetrokken ben bang dat dat ook niet meer goed komt banaantje je komt zeker heel positief over ....... denk wel om jezelf, ik mag niets zeggen want was een week na de ingreep alweer aan het werk
@ rijswijkse: bij mij begint het vakantie gevoel meestal pas als ik op schiphol ben. Hoe laat vlieg je? Ga lekker genieten en lekker niks doen. Wij gaan woensdagavond eens zitten om te kijken waar we naar toe gaan. @ Sass: Fijn dat het ommetje wat geholpen heeft. Denk aan je @s1980: Probeer je wel een beetje aan jezelf te denken?? Nog steeds zo druk op het werk? @ Daan: hopelijk wordt je niet ziek.
Wat denk jij? scorpion?Wanneer bevald Scorpion: Wennes 1 juni Rijswijkse 2 juni Scorpion 1 juni dan toch ook Sass 31 mei op 1 juni in de nacht Marjon 1 juni om 15.23 uur Channes 3 juni Sabine 31 mei Daan 2 juni @daan, wat heb je? jeetje jullie zitten wel dicht bijelkaar met de datum. 40 weken word het dus niet als het aan jullie ligt
gelukkig heb ik er niet mijn vakantiegeld opgezet want ben bang dat je vandaag niet gaat bevallen maar je wordt donderdag anders toch ingeleid? rijswijkse al vakantiegevoel?
wennes drukte op het werk valt wel mee maar heb het niet meer zo naar mijn zijn...... thuis wel druk maar goed te hendelen hoor. Woendag met de kleine man naar de dokter hij spuugt steeds meer en moeten zijn voeding steeds meer verdikken ben bang dat zij maagklepje niet goed sluit....
als de ontsluiting gegroeid is ja. dus dat is nog ff onder voorbehoud. maar de voorweeen zijn er al de hele dag, maar zo onregelmatig dat ik er niks mee kan
Komt vanaaf nog wel Scorpion . @ S1980: is dat na heel het gedoe toen je terug kwam van je verlof?? Als je het niet vertrouwd met Ferenc idd terug gaan naar huisarts. Lijkt me niet goed als je de voeding steeds meer moet verdikken
begint te komen Worden vannacht om 3 uur opgehaald. Morgen om 10 voor half 7 vliegen! Wennes als niet meer spreek fijne vakantie!oja succes zaterdag Scorpion je mag 2 juni bevallen en succes he. Al tot over 12 dagen!