Buitenbaarmoederlijke zwangerschap deel 2

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk

pff duurt veel te lang he!

2. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Helaas welkom voor de nieuwe meiden.....hopelijk kunnen jullie hier je verhaal kwijt en ook al je vragen....

@ Scorpion: whaaaaa spannend....het MOET nu gewoon maar eens doorzetten. Wat een eigenwijs knulletje is het toch al:)

@ Sass: Heb je terug gemaild...knufffff

@ s1980: Ben benieuwd hopelijk kun je snel terecht bij arts en kunnen ze het oplossen.
    Lekker een weekend weg, het word heerlijk weer:)

@ all: Hier beginnen de zenuwen toch wel een beetje te komen. Hoop echt dat de cryo's het ontdooien gaan overleven, maar het gaat ook heel erg vaak mis;)

3. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Nieuwe meiden helaas welkom hier...

Sabine kon je niet gelijk terecht? Heerlijk een weekend weg geniet er lekker van...

Wennes spannend meid ik ga heel hard voor je duimen....

Marjon hoe is het met jou en je kleine meid? Lukt het met de flesvoeding?

Janis Bij mij is ook de rechtereileider verwijderd ik was 28dagen na de operatie weer ongesteld en dat is zo gebleven...

Hier alles goed Liam zo wakker maken voor zijn laatste fles dan zelf ook heerlijk op bedje.. Fijne nacht allemaal...

4. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk

ze moeten gewoon!:D
    wel raar eigenlijk, normaal komen ze via een warme glijbaan en bij jou komen ze uit de vriezer haha. dat kindje moet wel gek op ijsjes zijn later :D

5. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    heel erg gek idee.....als ik nu zwanger raak dan hebben mijn kindje(s) gewoon weken lang in de vriezer gelegen;) Nee kindjes maken voor ons totaal niet romantisch en niets leuks aan helaas:(

6. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    joyce~knuffel meid
    sab fijne dagen in sunparcs geniet maar lekker
    yjc welkom hellaas.. en sterkte komende tijd met verwerken knufff

7. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    @wendy,

bij ons in de straat is iemand nu zwanger van haar man die 5 jaar terug door een motor ongeluk is overleden. dat is pas bizar.

dan is je kind 5 en moet je gaan uitleggen dat hij eigenlijk al 10 is en 5 jaar in de vriezer heeft gelegen :D

wel mooi dat het kan!

8. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Wat nou als je hele eileider en eierstok zelf ook weg is, wordt dan ook de functie overgenomen? Weten jullie hoe dat zit?

En betekent dat dat ik maar af en toe ongesteld zal worden in de eerste periode? Want ongesteldheid is afstoting van het slijmvlies als je eitje niet bevrucht is geraakt, maar als je helemaal geen eisprong hebt gehad, heb je vast ook geen menstruatie die maand of wel?

9. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    jawel,

een vrouw zit gek in elkaar hoor! :D

maar die andere neemt alles over. Wel is het zo dat als je eenmaal een bbz hebt gehad de kans op nog een iets vergroot is, en dan zou je de klos zijn, maar die ene eileider kan alles overnemen van die andere.

maar mop als je echt zoveel vragen hebt waar je nu antwoord op wil dan kan je ook bellen naar het nummer wat in die link stond die ik je had gegeven he.
    je kan ook gewoon telefonisch spreekuur aanvragen met de gynaecoloog.

@all, nou niks dus nog he!
    maar me buik hangt wel heel erg laag opeens. als ik naar de wc ga moet ik hem optillen:$

10. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    @ Scorpion: Jeej dat is echt bizar ja.....maar idd wel erg mooi dat dit kan. Lijkt me wel erg heftig zeg voor die vrouw.

Morgen moet je weer terug???

* Lieve , kleine eigenwijze ukkepuk laat je nu maar eens zien aan je papa en mama* Soooo dat moet toch wel helpen:):)

11. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    @ Marjon: Vandaag toch CB?? Ben benieuwd

12. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Hoihoi, welkom hier (helaas)...ik ben hier ook net nieuw en heb veel steun aan dit topic en de lieve meiden die hier zitten!

Ik ben 22 mei geopereerd (dus anderhalve week geleden) en ik heb dit weekend voor het eerst een testje gedaan en die sloeg negatief uit! Voor het eerst sinds 2 maanden aanrommelen!! (Ze hebben bij mij heel lang gedacht dat ik een miskraam had, ra ra waarom bleef mijn HCG dan zo hoog...) Dus mijn HCG zal nu onder de 20 zijn of 0, in ieder geval heel laag. Eindelijk weer een mijlpaal. Met een beetje geluk heb jij dat dus ook! Heb je al getest of je bloed laten prikken?

Ze gaan er meestal vanuit dat je HCG per dag halveert. Nou verschilt dat natuurlijk per vrouw, maar je HCG moet wel flink dalen, anders heb je kans dat er nog restweefsel zit.

13. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    #1953 Janis, 3 jun 2010
    Laatst bewerkt: 3 jun 2010

Ze hebben bij mij de rechter eileider helemaal verwijderd dus het lijkt me stug dat er dan restweefsel in zal zitten.
    Ik heb gister goed twee weken na de operatie ook een zwangerschapstest gedaan en die was gelukkig ook negatief.
    Ik ben nu ook bezig met ovulatie testen en ik hoop dat ik mijn ei eer daags zal spotten.
    En we kunnen niet anders (al zou ik dat zo graag willen) niet meer doen dan afwachten. (duurt wel lang hoor).
    Jij ook heel veel sterkte toegwenst.

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

schrik niet , maar ik heb de juiste keuze gemaakt ..Marit is aan een inhaalslag begonnen en is bijna 400 gr aangekomen in iets meer als een week tijd .............:$:$:$:$

15. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    zo dat word een dikkertje :D

@wen, jep morgen weer. om 12.00 uur

16. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    @ Marjon: JOEHOE.....super. Wat zal dat een geruststelling zijn voor je.

@ Scorpion: wat zullen de dagen voor je lang duren zo. 1 pluspunt over 2 weken ben je mama (tja probeer er maar iets positiefs over te zeggen;))

17. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Ja meis ik zit in hetzelfde schuitje als jij...al die onzekerheid wanneer je die eisprong eindelijk weer hebt...zo vervelend! Ga jij meteen weer de eerste ronde aan de slag? Ik heb pas begin juli een afspraak in het ziekenhuis, in die tussentijd durf ik nog niet opnieuw te gaan proberen, omdat ik geen idee heb wat slim is om te doen nu.

Veel sterkte nog met je herstel, het is een flinke klap die je lichaam heeft gekregen.

18. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Marjon wat super zeg gelukkig...

Joyce gaan ze morgen ook wat doen dan bij je???

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ja goed he , bewijst maar weer eens dat ik de juiste keuze heb gemaakt om voor kv te kiezen en ze is ook zo'n ander meisje geworden in die paar dagen ....

20. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    marjon superrr zeg en inderdaad de juiste keuze

wennes kom hier niet eerder dan dinsdagavond weer dus heel veel succes zaterdag en mocht joyce bevallen wil jij mij dan sms'en?

Deel Deze Pagina